Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 oktober 2012, 23:18   #1
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Esteworld 17 oktober 2012

Dinsdag de 16de op het vliegtuig gestapt naar Istanbul voor een behandeling bij Esteworld. Aan de hand van de ingezonden foto's werd er een maximale behandeling geadviseerd. Als het nodig is, geen probleem voor mij. De voorkant tot het midden wordt opgevuld. Hierbij de foto's van hoe ik heen ging.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSC_0010.jpg‎ (137,3 KB, 263x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_0011.jpg‎ (139,4 KB, 246x gelezen)
Bestandstype: jpg voor3.JPG‎ (32,6 KB, 248x gelezen)
Bestandstype: jpg boven4.jpg‎ (132,7 KB, 225x gelezen)
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2012, 23:41   #2
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
De volgende dag, woensdag, al vroeg opgehaald door de chauffeur en bij de kliniek afgeleverd. In het hotel zat ook een Italiaanse jongeman die de dag daarvoor de maximale behandeling van 3200 grafts had gehad en nu op controle ging.

Eerst heb ik uitleg gekregen over de gang van zaken en is er bloed afgenomen. Dit bleek allemaal goed te zijn en ik kreeg de operatiekleding aan, om vervolgens mijn hoofd met de tondeuse te laten behandelen. Helemaal kaal geschoren kwam ik het kamertje uit, wat de nodige reactie van het overigens zeer aardige personeel, opriep. Ze vonden me er een stuk anders uitzien Nu werd er besproken wat er aangepakt zou worden, dit in overleg met de arts. Hij schatte in dat ik aan 2000 grafts genoeg zou hebben voor de voorkant tot aan het midden en om de kruin wat op te vullen. Hij zei erbij dat hij denkt dat mijn haarverlies tot stilstand gekomen is Communiceren gaat wat lastig daar er nauwelijks behoorlijk engels wordt gesproken, op 1 na dan die continu kwam kijken of alles naar wens verliep en vertaalwerk deed. Hierdoor was ik vergten te vragen waaruit hij dit goede nieuws concludeerde.
Hierna had hij de gaten geprikt op de gewenste plekken en werden de haren er daarna uitgehaald, uiteraard met de nodige verdovingen. Na de lunch werden de haren in de gaten gezet en toen het verband eromheen was gedaan werd ik weer teruggebracht naar het hotel.
Zie hier de foto's een uur na de transplantatie.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg na behandeling 1.jpg‎ (129,2 KB, 182x gelezen)
Bestandstype: jpg na behandeling 2.jpg‎ (134,0 KB, 164x gelezen)
Bestandstype: jpg na behandeling 3.jpg‎ (132,1 KB, 171x gelezen)
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2012, 23:46   #3
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Weer een dag later opgehaald om het verband er af te halen en voor de controle. Dit was zo gebeurd, het bleek dat het er allemaal goed uit zag. Ik heb medicijnen meegekregen en er werd geadviseerd rust te nemen. Hierbij de foto's nadat het verband er vanaf gehaald is.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 24 uur later 1.jpg‎ (139,8 KB, 141x gelezen)
Bestandstype: jpg 24 uur later 2.jpg‎ (138,8 KB, 158x gelezen)
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2012, 23:56   #4
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
De dag van vertrek werd er een lotion opgedaan en werd het haar gewassen. Dit wordt ook uitgelegd, je krijgt het mee naar huis om het zelf te doen. Gelukkig bleek alles er goed uit te zien en heb ik nergens last van gehad.
(Het hotel zal minder blij zijn met wat bloedafdrukken op de kussen en handdoek )
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2012, 11:39   #5
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Hey man leuk om je verslag te lezen! Ziet er allemaal goed uit en jij hebt zo'n beetje hetzelfde aantal grafts gekregen als ik in combinatie met dezelfde mooie haarlijn. Nu maar hopen op een goed resultaat, maar dat zal wel goedkomen. Wat vind je nu van dat kortere haar? Een hele opluchting zeker....staat het ook goed?

Heb je nog geld terug gehad daar je voor de maximale behandeling hebt betaald?

Check ook mijn topic!

Gr
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2012, 12:57   #6
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Hey man leuk om je verslag te lezen! Ziet er allemaal goed uit en jij hebt zo'n beetje hetzelfde aantal grafts gekregen als ik in combinatie met dezelfde mooie haarlijn. Nu maar hopen op een goed resultaat, maar dat zal wel goedkomen. Wat vind je nu van dat kortere haar? Een hele opluchting zeker....staat het ook goed?

Heb je nog geld terug gehad daar je voor de maximale behandeling hebt betaald?

Check ook mijn topic!

Gr
Hello Koekenbakker, ik had je topic op de voet gevolgd, kon ik me alvast voorbereiden op wat komen ging. Het ziet er bij jou hetzelfde uit als bij mij, eigenlijk is alles hetzelfde gegaan, inclusief het hotel. Vooraf had ik ook het idee dat iedereen zou kijken, maar dit gebeurd helemaal niet. Ze kijken wel, het valt natuurlijk gewoon op als je met je kop in het verband loopt, maar ze zien meteen dat je een htr ondergaan hebt. Op het vliegveld zag ik ook twee Arabieren zo lopen, maar niemand die keek, zo normaal is het daar. En ik maar moeilijk doen met het petje
Het rondlopen met een kaalgeschoren hoofd is ook doodnormaal, niemand die kijkt. Komt gewoon doordat we het altijd lang gedragen hebben en nu moeten wennen aan korter haar, het zit gewoon in het hoofd, meer niet. Ik vind het zelfs goed staan! Is het bij jou al wat gegroeid?

In de kliniek vond ik het vreemd dat ik voor de maximale had betaald en voor minder grafts hetzelfde bedrag moest aftikken. Er werd gezegd dat het gewoon een standaard bedrag is en dat er in de kliniek gedaan wordt wat nodig is aan het aantal transplantaten. Ik nam hier genoegen mee, daar ik geen zin had om onverrichter zaken terug te gaan. Heb dit besproken met de Nederlandse contact persoon, in de offerte staat dat de maximale behandeling gegeven wordt, maar dat dit voor iedereen anders uitpakt had ik niet kunnen verzinnen. In Nederland betaal je per graft. Hoe zit dit bij jou dan?
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2012, 13:19   #7
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kolonel Bekijk bericht
Hello Koekenbakker, ik had je topic op de voet gevolgd, kon ik me alvast voorbereiden op wat komen ging. Het ziet er bij jou hetzelfde uit als bij mij, eigenlijk is alles hetzelfde gegaan, inclusief het hotel. Vooraf had ik ook het idee dat iedereen zou kijken, maar dit gebeurd helemaal niet. Ze kijken wel, het valt natuurlijk gewoon op als je met je kop in het verband loopt, maar ze zien meteen dat je een htr ondergaan hebt. Op het vliegveld zag ik ook twee Arabieren zo lopen, maar niemand die keek, zo normaal is het daar. En ik maar moeilijk doen met het petje
Het rondlopen met een kaalgeschoren hoofd is ook doodnormaal, niemand die kijkt. Komt gewoon doordat we het altijd lang gedragen hebben en nu moeten wennen aan korter haar, het zit gewoon in het hoofd, meer niet. Ik vind het zelfs goed staan! Is het bij jou al wat gegroeid?

In de kliniek vond ik het vreemd dat ik voor de maximale had betaald en voor minder grafts hetzelfde bedrag moest aftikken. Er werd gezegd dat het gewoon een standaard bedrag is en dat er in de kliniek gedaan wordt wat nodig is aan het aantal transplantaten. Ik nam hier genoegen mee, daar ik geen zin had om onverrichter zaken terug te gaan. Heb dit besproken met de Nederlandse contact persoon, in de offerte staat dat de maximale behandeling gegeven wordt, maar dat dit voor iedereen anders uitpakt had ik niet kunnen verzinnen. In Nederland betaal je per graft. Hoe zit dit bij jou dan?
Hahahah, klinkt allemaal zo bekend...ook dat petje. Met dat petje loop je meer voor aap op het vliegveld dan zonder he. Je moet hem zo los en hoog op je kop zetten.

Heel goed dat je tevreden bent met je nieuwe look, dat geeft je zeker een bevrijdend gevoel. Geen zorgen meer over hoe je haar zit en of je inhammen wel goed bedekt zijn.

Mijn inplantatie haren groeien niet, er zijn er zelfs al veel uitgevallen door de korstjes.

Opzich vind ik het wel positief dat ze in de kliniek kijken wat je nodig hebt aan grafts, zo houd je er meer over voor op een later tijdstip.

Zojuist nieuwe fotos geplaatst.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2012, 13:58   #8
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Hahahah, klinkt allemaal zo bekend...ook dat petje. Met dat petje loop je meer voor aap op het vliegveld dan zonder he. Je moet hem zo los en hoog op je kop zetten.

Heel goed dat je tevreden bent met je nieuwe look, dat geeft je zeker een bevrijdend gevoel. Geen zorgen meer over hoe je haar zit en of je inhammen wel goed bedekt zijn.

Mijn inplantatie haren groeien niet, er zijn er zelfs al veel uitgevallen door de korstjes.

Opzich vind ik het wel positief dat ze in de kliniek kijken wat je nodig hebt aan grafts, zo houd je er meer over voor op een later tijdstip.

Zojuist nieuwe fotos geplaatst.
Het petje is er ook voor om te zorgen dat de grafts niet beschadigd raken, je kan altijd ergens je hoofd stoten. Op het vliegveld trok ik wel bekijks, evenals in het vliegtuig (KLM). Had ik natuurlijk weer de achterste stoel en kom ik als een van de laatste binnen Ik wil niet weten wat ze gedacht hebben Ik werd ineens ook door het Nederlandse personeel in het engels aangesproken Het oudere echtpaar dat naast me zat zag ik al denken...

Het is zeker goed van Esteworld dat ze kijken naar wat je nodig hebt, meer doen ze niet. Het is gewoon zonde inderdaad om al meer te gebruiken dan nodig is. Het is zelfs te hopen dat je niets meer nodig hebt!

Als je zelf moeilijk gaat doen om de kale plekken te bedekken dan valt het juist veel meer op en krijg je meer reacties dan dat je gewoon met een korte kop loopt. Dit valt altijd het minst op en zorgt voor een frisse look!
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2012, 14:04   #9
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kolonel Bekijk bericht
Het petje is er ook voor om te zorgen dat de grafts niet beschadigd raken, je kan altijd ergens je hoofd stoten. Op het vliegveld trok ik wel bekijks, evenals in het vliegtuig (KLM). Had ik natuurlijk weer de achterste stoel en kom ik als een van de laatste binnen Ik wil niet weten wat ze gedacht hebben Ik werd ineens ook door het Nederlandse personeel in het engels aangesproken Het oudere echtpaar dat naast me zat zag ik al denken...

Het is zeker goed van Esteworld dat ze kijken naar wat je nodig hebt, meer doen ze niet. Het is gewoon zonde inderdaad om al meer te gebruiken dan nodig is. Het is zelfs te hopen dat je niets meer nodig hebt!

Als je zelf moeilijk gaat doen om de kale plekken te bedekken dan valt het juist veel meer op en krijg je meer reacties dan dat je gewoon met een korte kop loopt. Dit valt altijd het minst op en zorgt voor een frisse look!
Vloog jij ook met Transavia die werd uitgevoerd door KLM? Jouw gevoelens komen allemaal zo bekend voor hahaha, dan voel je je echt even voor aap lopen. Had je niet van die momenten dat je hem af wilde doen omdat het zonder petje nog beter staat? Ik moest 6 uur op het vliegveld wachten met mijn petje met een konijn eronder + een zweetband, iedereen zie je kijken van spoort hij wel haha. Maar het is allemaal voor een goed doel .

Naar je foto's kijkend denk ik dat jij wel voor een tijdje onbezorgd door het leven kan , gebruik je ook finas? Hebben ze jou aangeraden om met minox te beginnen na een maand?

Inderdaad zo kort en als het je staat ziet het er gewoon erg fris uit!
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2012, 14:49   #10
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Vloog jij ook met Transavia die werd uitgevoerd door KLM? Jouw gevoelens komen allemaal zo bekend voor hahaha, dan voel je je echt even voor aap lopen. Had je niet van die momenten dat je hem af wilde doen omdat het zonder petje nog beter staat? Ik moest 6 uur op het vliegveld wachten met mijn petje met een konijn eronder + een zweetband, iedereen zie je kijken van spoort hij wel haha. Maar het is allemaal voor een goed doel .

Naar je foto's kijkend denk ik dat jij wel voor een tijdje onbezorgd door het leven kan , gebruik je ook finas? Hebben ze jou aangeraden om met minox te beginnen na een maand?

Inderdaad zo kort en als het je staat ziet het er gewoon erg fris uit!
Hahahaha ik weet precies wat je bedoeld als je zo op het vliegveld zit maar lekker boeiend eigenlijk en de mensen kennen je niet. Ergens kan ik er alleen maar om lachen.

Zelf zit ik al anderhalf jaar aan de fina, 1,25 mg per dag en sinds negen maanden aan de minox. Hier ga ik nog wel een tijdje mee door.
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2012, 15:24   #11
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kolonel Bekijk bericht
Hahahaha ik weet precies wat je bedoeld als je zo op het vliegveld zit maar lekker boeiend eigenlijk en de mensen kennen je niet. Ergens kan ik er alleen maar om lachen.

Zelf zit ik al anderhalf jaar aan de fina, 1,25 mg per dag en sinds negen maanden aan de minox. Hier ga ik nog wel een tijdje mee door.
Ja precies, terugkijkend moeten we er wel om kunnen lachen! De raarste blikken krijg je van die kalende mannetjes die het niet aandurven om voor de omgeving een ht te ondergaan.

Zie jij veel verschil door het gebruik van finas + minox?
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2012, 20:02   #12
Remco83
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2012
Locatie: Alkmaar
Berichten: 22
Het ziet er allemaal goed uit ik ben over 2 weken aan de beurt en ik kan niet wachten tot het zover is. Het enige waar ik een beetje tegenop zie is dat je idd op het vliegveld loopt en hoe de mensen je aankijken in het vliegtuig. Wat voor soort pet krijg je dan dat iedereen je raar aankijkt. Mag je niet gewoon een eigen pet en die losjes dragen dan weet ik zeker dat ik niet zoveel bekijkt heb. Hoe deed jij dat met eten enzo ging je gewoon het centrum in of bestelde je steeds roomservice of had je zelf al van thuis eten meegenomen. Kan me voorstellen dat als je net geholpen bent je geen zin hebt om nog het centrum in te gaan om wat te gaan eten.
Remco83 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2012, 22:09   #13
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Ja precies, terugkijkend moeten we er wel om kunnen lachen! De raarste blikken krijg je van die kalende mannetjes die het niet aandurven om voor de omgeving een ht te ondergaan.

Zie jij veel verschil door het gebruik van finas + minox?
Zo is het maar net, veel mensen durven het niet eens aan. Ik ben ieder geval blij dat ik de stap gezet heb.

Wat betreft de medicijnen, finas en minox heb ik nog niet echt de foto's zitten te vergelijken, ga ik maar ook eens doen. Wat gebruik jij dan?
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2012, 22:24   #14
Kolonel
HaarWeb lid
 
Kolonel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2012
Berichten: 96
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remco83 Bekijk bericht
Het ziet er allemaal goed uit ik ben over 2 weken aan de beurt en ik kan niet wachten tot het zover is. Het enige waar ik een beetje tegenop zie is dat je idd op het vliegveld loopt en hoe de mensen je aankijken in het vliegtuig. Wat voor soort pet krijg je dan dat iedereen je raar aankijkt. Mag je niet gewoon een eigen pet en die losjes dragen dan weet ik zeker dat ik niet zoveel bekijkt heb. Hoe deed jij dat met eten enzo ging je gewoon het centrum in of bestelde je steeds roomservice of had je zelf al van thuis eten meegenomen. Kan me voorstellen dat als je net geholpen bent je geen zin hebt om nog het centrum in te gaan om wat te gaan eten.
Het is een doodnormale pet die veel mensen dragen in de zomer ter bescherming tegen de zon, maar je draagt hem hoger, zodat de grafts niet beschadigd raken en je hebt nog eens een zweetband om die mensen kunnen zien. Dat valt gewoon op, omdat er verder niemand zo bijloopt en omdat het helemaal geen zomer meer is...

In het uitstekende hotel kun je roomservice bestellen of eten in het restaurant. Op straat heb je echt de keuze uit honderden restaurants. In het hotel kun je zo rondlopen, het personeel kijkt niet eens meer, de turkse gasten ook niet, tevens voor alle mensen uit het Midden Oosten. Daar is het doodnormaal en ze weten het meteen. Bij mij zag ik alleen wat Aziaten kijken, maar die worden volgens mij ook nooit kaal... tenminste ik heb er nooit een gezien.
Ik heb alleen met het verband om in het hotelrestaurant gegeten. Een dag later met de pet op uit eten gegaan, mensen kijken wel, maar wat maakt het uit. Weinig om je druk over te maken eigenlijk, het gaat om het resultaat uiteindelijk.
Kolonel is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2012, 11:30   #15
ziezo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2011
Berichten: 142
Nu ik lees dat men voor minder werk en minder gemaakte kosten geen cent terug wil betalen, krijg ik toch een onprettig gevoel bij deze kliniek.
Hoeveel grafts hebben ze jou in de offerte genoemd?
Dit slaat helemaal nergens op, ze maken meer winst op jou dan op iemand waarvoor ze uren langer aan het werk zijn. Foute Boel!
Ik weet dat ze bij anderen wél wat hebben terugbetaald.

Laatst gewijzigd door ziezo; 21 oktober 2012 om 11:34
ziezo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.