Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 11 december 2014, 10:41   #1
Dvd85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2013
Berichten: 31
(styling) haarpoeder werkt verstikkend of niet?

Beste vrienden/lotgenoten,

Ik heb jullie hulp nodig in een bepaalde kwestie. Ik ben benieuwd naar 'kenners' hun mening vandaar dat ik het via deze weg probeer. Om te beginnen gebruik ik 1,5 jaar lang finasteride, minox en revita shampoo (elke dag). Ik ben bijzonder blij met het resultaat.

Waar het mij nu om gaat is het volgende, ik gebruik sinds een paar weken een poeder, ofwel een stylingpoeder. Dit spul maakt je haar steving en laat het voller lijken en het houd je haar de hele dag top in model.

Ik had nooit haar in het doucheputje maar sinds in dit gebruik zit er wat haar in. Niet gigantisch veel maar wel wat haar, een klein plukje. Nu is mijn vraag aan jullie of dit spul slecht voor mijn haar is of ik daar niet tegen kan het uitvalt door dit spul OF dat doordat mijn haar niet 'doorkambaar' is overdag dat de haren die loskomen (ieder mens verliest er wel 100 per dag) blijven hangen en 's ochtends met het douchen als ik het spul uitwas wel uit mijn haar komen? Haren die normaal overdag eruit zouden gevallen zijn...

Nu is het zo dat ik het styling-poeder gister een dag niet gebruikt heb en er vanmorgen geen haar in het putje zat. Kan het zo snel 'beter gaan' met mijn haar of sterkt dit het verhaal dat de haren en nu overdag 'uitgewaaid' zijn. Volgens mij kan het wisselen van haarstyling spul niet zo snel merkbaar zijn. Maar ben erg benieuwd naar jullie mening.

Groet,
__________________
Finasteride 1,25
Minox 5 %
Revita Shampoo
Vitamine pillen
Dvd85 is offline   Met citaat reageren
 

Labels
haaruitval, stylingpoeder, verstikking


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.