Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 februari 2009, 22:36   #46
kyzl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2008
Berichten: 167
En als je onder een felle spot staat, zie je dan die Toppik of Volumma niet zitten?
__________________
Regime
Topical:
Ochtend
- Nizoral shampoo 1 x per week
- Minoxidil 5% + ASC-J9
Avond
- Minoxidil 5% + ASC-J9
kyzl is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2009, 00:52   #47
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Iemand met hele goeie ogen misschien wel of als je het niet zo netjes hebt gedaan.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2009, 03:54   #48
Freak out
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2007
Berichten: 547
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kyzl Bekijk bericht
En als je onder een felle spot staat, zie je dan die Toppik of Volumma niet zitten?
Ligt er wel aan hoeveel je ook gebruikt...
Toppik vind ik wel minder opvallend (m.a.w zo goed als ontzichtbaar) om te kunnen zien of je het hebt gebruikt...

Volluma maakt bij mij ook mijn hoofdhuid zwart waardoor je het in heel fel licht wel kan zien...

Ligt er ook aan hoe je je haar in model brengt natuurlijk...
__________________
Mijn regime:
Smorgens: Minoxidil 5% (sinds 01/03/'07)
Savonds: Minoxidil 5% + 1mg Finasteride/dag (sinds December 2008)
2x per week: Dermaroller 1mm i.c.m Minoxidil 5%
Savonds: 15% Minoxidil ipv de 5% (sinds januari 2015)

Status:
Haaruitval stabieler. Nieuwe donshaartjes.
Freak out is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2009, 17:25   #49
simmer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2009
Berichten: 20
Bij de Etos hebben ze ook zo'n verdikkingsspray verzonnen / nagemaakt.
Wat een crap zeg , kan net zo goed een bus lak bij de bouwmarkt kopen.


Voor wat toppik betreft is de verdeler (spray) echt een aanrader.
Dat verhaal van klop klop klop dat ken ik, 1 keer te hard kloppen en er zit veel te veel op.

Wat ook handig om eens bij een kapper langs te gaan waar ze de proefbusjes hebben. Deze is veel kleiner dan die grote bus en is makkelijk voor de wat kleinere plekjes. En je kan em steeds bijvullen en in je zak meenemen
__________________
Regime;

Fina (1998-heden)
Super greens (2009)
Aminexil (sporadisch)
Aminexil shampoo dagelijks

HT FUT (2000)
simmer is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2009, 17:55   #50
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simmer Bekijk bericht
Wat ook handig om eens bij een kapper langs te gaan waar ze de proefbusjes hebben. Deze is veel kleiner dan die grote bus en is makkelijk voor de wat kleinere plekjes. En je kan em steeds bijvullen en in je zak meenemen
Toppik bedoel je toch? Die kleine busjes kun je ook online bestellen bij Hairplus. Heb ik de eerste keer ook gedaan.
Het handige van Toppik is, dat je meerdere kleuren kunt kopen en dan zelf mengen tot je exact de kleur hebt die je wilt.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2009, 07:19   #51
HeHw
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2009
Berichten: 14
Opzich ben ik een aanhanger van Volluma en Toppik. Dit geheel is nog heel nieuw voor mij dus heb geen ervaring met lange termijn. Een half jaar geleden was alles nog perfect met mn haar, nu kan ik de deur niet meer uit zonder camouflage. Wat kan het toch snel gaan.

Maar, back to business. Ik eerst verwonderd door Toppik, die erg leek te helpen. Of ik sindsdien heel veel ben kwijtgeraakt weet ik niet, maar nu ben ik enkel nog tevreden met resultaten van Toppik en Volluma in combinatie. Alleen het verkleureffect van Volluma is klote en daar probeer ik nog wat op te vinden. Heb Fullmore geprobeerd maar die waarschijnlijk in een verkeerde kleur, nml. veel te geel. Vandaag Mane en Dermatch bestelt, ben benieuwd hoe die gaan bevallen.

Even offtopic, was wel heel pissig op Toppik gister. Was gewoon rustig mn haar aan het doen, schudde hier en daar wat Toppik uit het busje. Opeens knalt onverwachts dat zeefdekseltje er vanaf en tieft de hele inhoud op mn haar. Dik was het wel ff maar toch heel klote :p. Was nog 80% vol. 50 euro weg, maarja, fuck it.
HeHw is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2009, 12:49   #52
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Mijn ervaring is dat je met Toppik de mooiste resultaten kunt krijgen, omdat je daarvan verschillende kleuren kunt bestellen en dan mengen tot je exact de gewenste kleur hebt gekregen.
Bij het ene potje zit het zeefdekseltje er ook steviger op dan bij het andere, dus dan gebruik je het potje met het beste dekseltje.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2009, 03:36   #53
Freak out
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2007
Berichten: 547
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeDw Bekijk bericht
Opzich ben ik een aanhanger van Volluma en Toppik. Dit geheel is nog heel nieuw voor mij dus heb geen ervaring met lange termijn. Een half jaar geleden was alles nog perfect met mn haar, nu kan ik de deur niet meer uit zonder camouflage. Wat kan het toch snel gaan.

Maar, back to business. Ik eerst verwonderd door Toppik, die erg leek te helpen. Of ik sindsdien heel veel ben kwijtgeraakt weet ik niet, maar nu ben ik enkel nog tevreden met resultaten van Toppik en Volluma in combinatie. Alleen het verkleureffect van Volluma is klote en daar probeer ik nog wat op te vinden. Heb Fullmore geprobeerd maar die waarschijnlijk in een verkeerde kleur, nml. veel te geel. Vandaag Mane en Dermatch bestelt, ben benieuwd hoe die gaan bevallen.

Even offtopic, was wel heel pissig op Toppik gister. Was gewoon rustig mn haar aan het doen, schudde hier en daar wat Toppik uit het busje. Opeens knalt onverwachts dat zeefdekseltje er vanaf en tieft de hele inhoud op mn haar. Dik was het wel ff maar toch heel klote :p. Was nog 80% vol. 50 euro weg, maarja, fuck it.
Ik doe het ook al 1,5 jaar op jou manier.

Toppik voor als ik egwoon ff buitenga ofzo,
en wanneer ik ga stappen toppik en volluma...
Volluma is echt krachtig spul, daar kan k me haaruitval helemaal mee ontzichtbaar maken en daarna gel erin en n mooi kapsel creeren :-)
__________________
Mijn regime:
Smorgens: Minoxidil 5% (sinds 01/03/'07)
Savonds: Minoxidil 5% + 1mg Finasteride/dag (sinds December 2008)
2x per week: Dermaroller 1mm i.c.m Minoxidil 5%
Savonds: 15% Minoxidil ipv de 5% (sinds januari 2015)

Status:
Haaruitval stabieler. Nieuwe donshaartjes.
Freak out is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2009, 21:04   #54
gba*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2005
Locatie: NL
Berichten: 89
Ik zit er aan te denken om Toppik te gaan gebruiken voor op mijn inhammen en middenvoor op mijn hoofd. De reden is om het haar aldaar wat dikker en dus gezonder (minder pluizig) te laten lijken. Ook zou het fijn zijn als mijn hoofdhuid iets meer werd bedekt in de volle zon. Nou heb ik nog enkele vraagjes:

1. Zijn er echt zulke resultaten te verwachten als op de eerder (door Hanna) genoemde site? http://www.hairplus.nl/haarproducten...ng_05_haar.htm

2) Mijn haar wordt altijd een beetje pluizig door haarspray. Gaat Toppik dat tegen of versterkt 't dat effect? Ik weet dat je het in combinatie moet gebruiken.

3) Mijn haar middenvoor is wat aan het verdunnen maar verder heb ik nog wel genoeg haar. Als ik deze (http://www.toppikhaircosmetics.nl/10...e15/index.html ) site moet geloven is Toppik dus een betere optie voor mij dan Fullmore?
__________________
Vanaf oktober '08:
- Minoxidil 5% van Dr. Lee (2x p/dag)
- L'oreal Elvive Haarverdikker (om de dag)
Vanaf december '08:
- Finasteride 1mg van Dr. Lee (1x p/dag)
- Voorheen Finast van UP -> slechts achteruitgang geboekt
Af en toe:
- Vitamine B complex met biergist (Davitamon)
gba* is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2009, 12:09   #55
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Gba*,

Je kunt beter eerst een goede shampoo zoeken die je haren minder pluizig maakt.

Toppik is uitermate geschikt om de haren dikker te laten lijken en kleine kale plekjes niet meer te laten opvallen, maar niet om grote kale plekken ermee vol te strooien.
Dus, die foto's van mannen met kale koppen zien er in werkelijkheid belachelijk uit; de hele hoofdhuid is immers volgespoten met donkerbruin/zwart poeder.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2009, 12:42   #56
gba*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2005
Locatie: NL
Berichten: 89
Hoi Hanna,

Ik gebruik al een goede shampoo en wel in de vorm van L'Oreal elvive haarverdikker. Als ik mijn haar daarmee heb gewassen, en daarna met Rooscure, dan heb ik mooi glanzend en zacht haar. Het pluizen begint echter zodra ik wax en haarspray ga gebruiken om mijn haar in model te krijgen. Zonder dit spul krijg ik echt zo'n oostblokkapsel (weinig volume).

Ik vond de foto's ook al erg optimistisch, ik weet nu dus dat dat niet realistisch is. Mijn haar is van bovenaf een beetje te vergelijken met de man op de foto (van diezelfde site). Mijn haar is voor gelukkig nog niet zo doorschijnend maar dit kan het wellicht wel worden. Denk je dat Toppik geschikt is voor deze haarstatus? Wederom bedankt voor de info!

__________________
Vanaf oktober '08:
- Minoxidil 5% van Dr. Lee (2x p/dag)
- L'oreal Elvive Haarverdikker (om de dag)
Vanaf december '08:
- Finasteride 1mg van Dr. Lee (1x p/dag)
- Voorheen Finast van UP -> slechts achteruitgang geboekt
Af en toe:
- Vitamine B complex met biergist (Davitamon)
gba* is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2009, 13:38   #57
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Toppik is hiervoor zeer geschikt!

Wel een beetje lastig om eerst de minox te moeten laten intrekken en daarna pas Toppik te kunnen strooien.

Succes!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2009, 08:24   #58
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Hier dan mijn (korte) ervaring met Toppik.

Vorige week gekocht om mijn van nature dunne haar wat dikker te maken....Dat werkt dus niet.

Wat werkt wel ?.....

Haar in model brengen met (of zonder) gel.
De plekken op de haarsheiding 'besprenkelen' en even snel de fohn erover op de laagste stand.
een klein toefje haarlak of finish spray erover (l'oreal fix 'n shine geeft bij mij het beste resultaat) OF...even de douche laten stomen als je gel in je haren hebt.
De stoom maakt de gel (een beetje) week waardoor de vezels aan de haren plakken.

Toch wel goed spul, maar niet als je (net als ik) dun, maar veel haar hebt.
Tenzij je het als finish wilt gebruiken, zoals ik nu, op de haarscheidingen.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2009, 13:13   #59
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairboy2008 Bekijk bericht
.......Toch wel goed spul, maar niet als je (net als ik) dun, maar veel haar hebt.
Als je veel haren hebt, heb je totaal geen camouflagemiddel nodig en dan is een volumeshampoo een beter idee.

Maar ook bij veel haren, hecht Toppik zich aan de haren, in dat geval zul je echter eerst verschillende malen scheidingen moeten trekken en dan steeds een beetje Toppik er in wrijven; anders blijft 't immers als een laag bovenop de haardos liggen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2009, 20:37   #60
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Ik kan nu wel kapsels creeren die voorheen niet mogelijk waren...

Kijk wel uit bij de haargrens....dat doe ik nooit meer !!!!!
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Minoxidil; ervaringen op een rij petraa Haarproblemen bij vrouwen 37 4 mei 2023 19:20
Stoppen gebruik Finasteride Alonso Medicijnen/haargroeimiddelen 107 29 november 2011 21:49
Ervaringen met de ELOS-methode Tini Hirsutisme - Behandelingen 11 4 augustus 2011 00:39
haarwerk k33 marijke Haarwerken 70 23 mei 2008 01:34
Dringend verzoek aan onze leden: post ervaringen! Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 0 16 maart 2005 17:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.