Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergave
Oud 29 januari 2008, 00:22   #61
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Revivogen Reduces DHT by 90%, Beats Finasteride and Dutasteride in Study

Via regrowth.com

--> Link
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!

Laatst gewijzigd door Cloud; 29 januari 2008 om 11:29 Reden: foutje in de link
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2008, 20:57   #62
tellmemore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 436
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basss Bekijk bericht
Via regrowth.com

--> Link
Ah interessante link!
Volgens mij was Revivogen altijd een beetje twijfelachtig product! De vergelijking is overigens met topische dutasteride & finasteride! Zal de studie als ik tijd heb eens proberen te doorgronden!
__________________
Intern
(07.2005 - 4.2011 1/4 Proscar (1.25 mg finasteride) per dag)

Extern
07.2010 Spectral DNC-L
07.2010 Revita Shampoo

Status
NW2: situatie lijkt stabiel tot 2015


tellmemore is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2008, 17:06   #63
benji
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2006
Berichten: 131
DEZE SHAMPOO! de nieuwe formule wat ik heb dan! is de shit! echt
wat krijg je hier glanzend mega dik haarvan na die conditioner! kon zo opeens mijn haar van 3 jaar terug zijn! zo extreem goed!
en het blockt ook DHT op je hoofdhuid enzo en maakt het gezond!!
ik gebruik de bio-cleansing eerst en dan de conditioner erna!
super spul echt! heb het besteld bij hairlosstalk
benji is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2008, 23:55   #64
echoes
echoes
 
Geregistreerd: 8 februari 2005
Berichten: 226
Goed om te horen man! Wat gebruik je exact? En na hoeveel tijd bemerkte je het eerste resultaat? Op de site staat dat de scalp therapy de belangrijkste schakel is, gebruik je die niet?
__________________
Regimen:


Spectral DNC-L + Remox
Dagelijks Propecia
Hairmax Lasercomb SE om de dag ongeveer 25 a 30 minuten

Laatst gewijzigd door echoes; 15 mei 2008 om 00:08
echoes is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2008, 17:04   #65
benji
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2006
Berichten: 131
neu ik gebruik alleen de bio-cleansing shampoo n de conditioner!
het lijkt wel met die conditioner of je een bak ijs op je hoofd! zo extreem koud voelt het aan! heel appart maar fijn!
ik gebruik verder niets meer! ben met alles gestopt! alleen dus deze shampoo om me haar gezond te houden.. en vitamines voor het haar,nagels,huid!
benji is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2008, 10:57   #66
Carolien21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2007
Berichten: 89
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji Bekijk bericht
neu ik gebruik alleen de bio-cleansing shampoo n de conditioner!
het lijkt wel met die conditioner of je een bak ijs op je hoofd! zo extreem koud voelt het aan! heel appart maar fijn!
ik gebruik verder niets meer! ben met alles gestopt! alleen dus deze shampoo om me haar gezond te houden.. en vitamines voor het haar,nagels,huid!

benji, kun je ons mss vertellen wat de ingredienten zijn van zowel de shampo als de conditioner?
Carolien21 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2008, 18:01   #67
benji
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2006
Berichten: 131
bio-cleansing shampoo:
Deionized Water, Decyl Polyglucose, Cocoamphocarboxyglycinate, Cocamide MEA, Aloe Vera, Jojoba Oil, Cocoyl Sarcosine, Dimethicone, Ethylene Glycol Stearate, Polyquatrenium-4, Panthenol (Vitamin B5), Saw Palmetto Extract, Niacin (Vitamin B3), Guar, Soy Protein, Pyridoxine Hydrochloride (Vitamin B6), Silk Protein, Allantoin, Ascorbic Acid (Vitamin C), Alpha Linoleic Acid, Gamma Linoleic Acid, Linoleic Acid, Zinc Sulfate, Azaleic Acid, Menthol, Benzophenone-4, Methyl Paraben

conditioner:
Deionized Water, Cetrimonium Bromide, Dicetyldimonium Chloride, Cetrimonium Chlodie, Cetyl Alchol, Allantoin, Biotin, aloe Vera ( Barbados Aloe), Wheat Protein, Soy Protein, Hydrolyzed Hair Keratin, Pathenol (Provitamins B5), Silk Protein, Dimethicone Copolyol, Jojoba Oil (Simmondsia Chinesis), Almond Oil (Canarium indicum), Dimethiconol, Rosemary (Rosmarius Officinalis), Sage Extract (Artemisia SP), Chamomile Extract (Anthemis), Comfry Extract (Symphytum Uplandicum), Benzophenone-4, Menthol, Pe
benji is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2008, 16:56   #68
marcnelson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2008
Berichten: 15
Post

Beste mensen

Ik gebruik nu ongeveer 6 weken Revivogen en ik ben harstikke tevreden met het product. Ik gebruik net als Benji de bio-cleansing shampoo en de conditioner. Tevens gebruik ik ook de Revivogen Scalp Therapy. Tijdens het aanbrengen van de shampoo maar vooral de conditioner krijg je een koud gevoel op je hoofdhuid. Ik kwam via een goede vriend van mij in aanraking met dit product, waardoor ik hetzelf ging gebruiken. Hij vertelde dat hij na paar weken al resultaat zag. Ik ben een persoon die pas gelooft in een product, als ik hetzelf heb geprobeerd en met eigen ogen een positieve verandering constanteer. Ik zie echt een postieve verandering t.o.v. 6 weken geleden. Ik zie dat de dichtheid van mijn kruin groter is geworden en dat er nieuw haargroei is (ook bij mijn inhammen). Ik raad dit product zeer zeker aan, omdat het echt voor mij werkt en misschien voor jullie ook.
marcnelson is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2008, 17:11   #69
echoes
echoes
 
Geregistreerd: 8 februari 2005
Berichten: 226
Klopt, ik heb het ook een aantal maanden gebruikt, topspul! behalve de oranje kleur vond ik irritant en het ging op een gegeven moment irriteren..
Misschien oimdat ik het meer dan 2 maal daags gebruikte op mn inhammen.. Maar binnen 2 maanden merkte ik dus ook dat mn inhammen steviger werden!
En ik zeg het weer: OPC's zijn mijns inziens de hoofdverantwoordelijke bij de hergroei(inhammen).

Hoe vaak gebruik jij het eigenlijk?
__________________
Regimen:


Spectral DNC-L + Remox
Dagelijks Propecia
Hairmax Lasercomb SE om de dag ongeveer 25 a 30 minuten
echoes is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2008, 17:31   #70
kelme
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 52
vreemd, ik lees alles behalve positieve reacties op dit product
op de site www.hairlossproductreviews.net kraken ze het volledig af, weggegooid geld

It’s just not worth spending your hard-earned money on a product like Revivogen Scalp Therapy-Anti-DHT Formula that doesn’t have a good track record of safety and effectiveness. We recommend that you try one of the many other treatments for hair loss on the market.

We’d recommend that you save your money and stay away from Revivogen Bio-Cleansing Shampoo! We think that any shampoo—even one not designed for hair loss sufferers—would be a much better buy.

There are so many products on the market designed for those with hair loss or thinning hair. Don’t you owe it to yourself to buy products that actually do something? Then stay away from Revivogen Thickening Conditioner!
kelme is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2008, 18:54   #71
echoes
echoes
 
Geregistreerd: 8 februari 2005
Berichten: 226
Ik leees wel vaker slechte verhalen, voor mij(!) werkt het prima..
__________________
Regimen:


Spectral DNC-L + Remox
Dagelijks Propecia
Hairmax Lasercomb SE om de dag ongeveer 25 a 30 minuten
echoes is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2008, 21:21   #72
marcnelson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2008
Berichten: 15
Hey

ik gebruik het 1maals daags voor het slapen gaan, want je mag minimaal 3 uur je haar niet wassen,nadat je het product hebt gebruikt, zodat je hoofdhuid het product goed inneemt. Dus eerst de bio-cleansing shampoo en vervolgens de conditioner 5 min. laten inwerken en daarna uitwassen. Ja er zijn altijd mensen die bepaalde producten afkraken, omdat het of niet voor hun werkt of omdat ze gewoon niet in het product geloven. Ik zou zeggen probeer het voor jezelf en geef daarna je oordeel over het product. Ik ben er harstikke tevreden mee, vooral omdat er geen bijwerkingen zijn. Sterker nog, iedere vanavond nadat ik Revivogen heb gebruikt, slaap ik veel lekkerder ( met in mijn achterhoofd dat mijn kale dagen snel voorbij zullen zijn ).
marcnelson is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2008, 00:52   #73
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik lees dat jullie dikker haar hebben gekregen door die conditioner?

En als je die conditioner grondig uit je haar spoelt, blijven de haren nog steeds dik?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2008, 00:03   #74
didior
HaarWeb lid
 
didior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2008
Berichten: 122
hmmm waard om te gebruiken dus.
__________________
Extern:

- Mega Defense Shampoo (MDS) tegen veroudering van de hoofdhuid en haren en natuurlijk tegen de haaruitval dankzij de toegevoegde druivenextract van Turkije (OPC's als ingrediënt!!). Voor meer informatie kun je iets achter laten. Ik zal je verder helpen dan.
- En nog paar andere dinges.
didior is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2008, 02:37   #75
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Zou een gebruiker mijn vorige post willen beantwoorden?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
combinatie revivogen en spironolactone!!! lanne Medicijnen/haargroeimiddelen 3 26 september 2004 22:41
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 25 september 2004 23:46
Revivogen michiel10 Medicijnen/haargroeimiddelen 0 4 september 2003 22:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.