Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 maart 2003, 17:11   #1
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Pardinau

Ja hoor, hier hebben we er weer één: Pardinou van Haarhoeve Vermaat (geen onbekende volgens mij). Maar zij bieden wel een gratis proefpaket aan, als ik heb goed begrepen heb. Dat schept enigszins verwachtingen. Bron: www.pardinou.nl
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2003, 19:56   #2
Dance
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 april 2003
Berichten: 1
Ik ben ook van plan deze te gaan gebruiken. Iemand ervaring...??
Dance is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2003, 11:54   #3
Justice
HaarWeb lid
 
Justice's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 77
Lightbulb Haarkuur.

Hoi,

Hebben jullie deze gevolgd: http://www.haarweb.nl/forum/showthre...&threadid=1146 ?

Daar gaat het o.a. over dit middel.

Groetjes en succes,
Justice.
Justice is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2003, 16:53   #4
Mattie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 63
Pardinou nou moe

Ik heb ervaring met pardinou. Toen ik begon met pardinou (april 2003) moest ik ook stoppen met minox 5%. Nou, nooit doen dus.

Pardinou is een mooie olie, maakt je haar niet te vet en zwaar zoals de meeste andere haaroliën die ik heb gebruikt.

Mijn haar ging ook voller zitten enzo, en werd zachter. Maar doordat ik was gestopt met minox, en die een uitwerktijd van 2 maanden heeft, zijn na twee maanden heel veel haren uitgevallen, die ik dus niet meer terugkrijg.

Pardinou werkt vooral optisch, en maakt zijn belofte minder dan waar. Niet alleen doet het geen nieuwe haartjes groeien, je kan op basis van pardinou alleen niet eens je huidige haren behouden!. Bovendien is het belachelijk duur.

Overigens, de olie lijkt op een olie die iemand een keer voor mij had meegenomen uit Sri Lanka, van zo een ayurvedische kruidenplantage. Die olie rook hetzelde, voelde hetzelfde en had hetzelfde effect. M'n haar zat mooi en volumneus. Alleen, het kostte geen drol, bijna gratis zeg maar.

Dus Vermaat is gewoon een grote geldklopper, maar totaal niet betrokken bij de bijdrage die hij kan leveren aan ons welzijn door die olie voor een normale prijs te verkopen.

Omgerekend betaal je € 50 voor een flesje van 10 ml. Van de zotte!
Mattie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.