Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 november 2012, 23:30   #16
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Kan deze hergroei binnen 7 dagen al plaatsvinden dan?
Ik geef grif toe dat het vreemd klinkt hoor. Ik heb er geen technische verklaring voor en ik heb het ook niet aan HASCI gevraagd. Echter, ik zie wat ik zie en I like it Heb ook geen andere verklaring, hoe ze de boel zouden kunnen faken. Tja in theorie zouden ze misschien een haartje uit een graft van 2 of 3 kunnen splitten, die het ontvangstgebied plaatsen en de achterblijvende haartjes in dat follicle heel strak afknippen, zodat dat op hergroei lijkt als die weer gaan groeien. Toch ? Maar dat lijkt me vrij lastig plus dat het dan pure oplichting zou zijn en dr Gho tot in het einde der dagen rechtszaken aan z'n broek zal hebben ... In zo'n geval kan je je echt niet achter je BV-tje verschuilen, je bent bij dat soort oplichting gewoon hoofdelijk aansprakelijk, dus dat resulteert dan in jail time plus een persoonlijk faillisement.

Plus dat ik haartjes echt van onder de huid vandaan zie komen. Plus dat er inderdaad een vreemde (relatief vrij intense) jeuk plaatsvindt in het donorgebied, die ik niet in het ontvangstgebied heb (als die jeuk door genezende wondjes zou komen dan zou ik die toch ook in het ontvangstgebied moeten voelen).

Kortom, ik ben zelf geheel overtuigd. Maar hoe het technisch precies zit moet je me niet vragen ...

Laatst gewijzigd door Arashi; 22 november 2012 om 01:14
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2012, 23:42   #17
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Een andere fake mogelijkheid zou nog deze zijn: voor elk getransplanteerd follice knippen ze er 4 heel kort af. Hierdoor groeien er 4 'terug' in het donor en eentje niet (de werkelijk getransplanteerde), dus lijkt het 80% hergroei. Echter zit je dan met het feit dat er mijn geval optisch 5x1600 grafts zouden zijn verdwenen de dag na transplant, dat zou je dan toch wel heeeel goed moeten kunnen zien Bovendien zou je dan hergroei op andere plekken zien dan op de puntjes die je op de foto van vlak na extractie ziet. Dus ook dat is geen verklaring voor wat je op de foto ziet en een andere theorie kan ik in ieder geval niet bedenken.

Plus tja ik geloof er gewoon echt niet in dat Gho de boel aan het oplichten is. Zijn hele team komt heel professioneel en betrouwbaar over (de technician die mijn grafts heeft gedaan, Stephanie, is echt een schatje, als zij de boel willens en wetens aan het belazeren is eet ik mijn schoen op, lol). Gho is bezig allerlei nieuwe vestigingen op te zetten in 't buitenland, mensen op te leiden, hij behandelt BN-ers, waarom zou hij dat allemaal doen als 't toch fake is en hij dan (op korte termijn) toch door de mand valt ? Plus, op hun site kan je zien dat ze momenteel al 22 mensen in dienst hebben (wat snel zal groeien met die nieuwe vestigingen). Als het allemaal nep is, hoeveel zou hij dan al die mensen wel niet moeten betalen om het spelletje mee te spelen en hun mond dicht te houden ?

Kortom, ik snap dat mensen sceptisch zijn, dat was ik ook, maar als je er over na gaat denken en naar 't groeiende bewijs kijkt, kom je toch echt tot de conclusie: dit is een revolutie op HT gebied. Ja natuurlijk moet ik nog wachten met juichen tot over 9 maanden, de mogelijkheid bestaat dat ik dan niet meer zo enthousiast ben, net als Kruger hier, maar vooralsnog ben ik optimistisch gestemd. Mijn inhammen zijn prachtig opgevuld, zelfs al worden dat dunne haartjes, dan HEB ik in ieder geval weer haartjes op die plekken om Toppik in te smeren Maar uiteraard zou ik dan wel een stuk minder enthousiast zijn. We zullen zien ...

Laatst gewijzigd door Arashi; 22 november 2012 om 01:16
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 09:16   #18
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Wat bedoel je precies ? Denk je dat ik de foto's bewerkt heb ?
Nee. Maar geloven is iets anders!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 09:42   #19
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Ik ben onlangs voor controle geweest na 10 maanden. Ook een foto gezien van mijn donorgebied. Als je daar goed op inzoomt, zie ik in elk geval totaal geen kleine littekentjes (gaatjes) zitten. Dat was voor mij een aardige indicatie (geen sluitend bewijs), dat de haartjes teruggegroeid zijn.

Ik zal die foto eens bij ze opvragen, zal ik hem hier posten.
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 10:18   #20
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Dus wat ik begrijp van HASCI is dat er hergroei is van het donorgebied omdat ze slechts een gedeelte van het haar uitnemen en in het ontvangstgebied plaatsen. Wat mij logisch lijkt is dat de haren die op beide plaatsen teruggroeien wat dunner kunnen zijn hierdoor. Is dit ook echt zo? Dit kunnen alleen mensen bevestigen of ontkrachten die daar werkelijk een behandeling hebben ondergaan. HASCI zal het natuurlijk ontkennen Dat er hergroei van donorgebied mogelijk is, zal denk ik wel kloppen. Er zijn bij andere klinieken ook gevallen van hergroei geweest, al dan niet bedoeld. Het zou mooi zijn als je wel een beetje teruggroei hebt van haar met een beeeetje dikte. Dan zou ik HASCI wel overwegen! Ik las een jaar of twee geleden trouwens op hun site dat ze ook bezig waren met deze techniek, maar dan grafts INJECTEREN in het ontvangstgebied ipv gaatjes prikken. Is hier inmiddels iets meer bekend over bij jullie? Mooie is hiervan dat je geen beperkingen hebt mbt dichtheid omdat je zeer dicht opelkaar de grafts kunt plaatsen. En geen littekenvorming natuurlijk met korstjes en dergelijke.

Laatst gewijzigd door Reet; 22 november 2012 om 10:26
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 10:37   #21
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Dus wat ik begrijp van HASCI is dat er hergroei is van het donorgebied omdat ze slechts een gedeelte van het haar uitnemen en in het ontvangstgebied plaatsen. Wat mij logisch lijkt is dat de haren die op beide plaatsen teruggroeien wat dunner kunnen zijn hierdoor. Is dit ook echt zo?
Yes that's absolutely logical and correct. Lots of people like thinner hairs than normal - that's the reason why they choose HST.
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 12:02   #22
bass885
HaarWeb lid
 
bass885's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 december 2008
Berichten: 201
http://www.thebaldtruth.com/hair-los...ir-restoration

Hier wordt alles vrij duidelijke uitgelegd door Gho. Ik geloof dat dat de haren niet zozeer dunner teruggroeien maar dat Gho een conservatievere insteek kiest.
Die, zo lijkt mij, mede wordt ingegeven door de relatief hoge kosten per behandeling en de lagere hoeveelheid grafts die HASCI op 1 dag kan transplanteren.
Overigens snap ik die conservatieve insteek wel bij het bepalen van de hoogte van de haarlijn maar niet bij het bepalen van de dichtheid van de haarlijn. Daarbij zou het cosmetische resultaat naar mijn mening voorop moeten staan en dat is gebaat bij een hoge dichtheid.
__________________
- Nanominoxidil ( april 2010 t/m april 2011)
- Microminoxidil ( april 2011 tot juni 2011) Beiden bevatten Ketoconazol en vitamine B12
- Finasteride ( 1 juni 2011 tot heden)
bass885 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2012, 21:03   #23
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
! Ik las een jaar of twee geleden trouwens op hun site dat ze ook bezig waren met deze techniek, maar dan grafts INJECTEREN in het ontvangstgebied ipv gaatjes prikken. Is hier inmiddels iets meer bekend over bij jullie? Mooie is hiervan dat je geen beperkingen hebt mbt dichtheid omdat je zeer dicht opelkaar de grafts kunt plaatsen. En geen littekenvorming natuurlijk met korstjes en dergelijke.
Bij mij is het met zo van die pennen gedaan. ik dacht dat het ghoi techniek of zo noemt. inderdaad. weinig roodheid, geen korstjes bijna, geen zwelling etc..
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2012, 00:23   #24
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
@Nijmegen2: ik zat net nog even je thread te lezen. In augustus zei je dat je haren nog wat dun waren. Hoe is dat inmiddels ? Al iets dikker geworden ? Hoe tevreden ben je met het huidige resultaat ? Het is inmiddels voor jou al meer dan 9 maand geleden dus zoals ik 't begrijp moet nu zo'n beetje het uiteindelijke resultaat zichtbaar zijn ?
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2012, 15:18   #25
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Ik had HASCI nog even gemailed met de vraag of hergroei al zo snel mogelijk was. Dit was het antwoord:

"Dat is inderdaad in het donorgebied binnen een week al mogelijk. Dit zijn ook vaak de follikels welke tijdens het wegnemen van de grafts vroegtijdig zijn doorgesneden en welke geen goede garft hebben opgeleverd waardoor er veel weefsel is achtergebleven en dus onmiddellijk doorgroeit."

Nou was tijdens de behandeling de verhouding tussen het aantal keren boren en succesvolle extracties ongeveer 2:1. Echter in dit gebied wat ik hier laat zien was die verhouding veel slechter, dus het is mogelijk dat op deze foto vooral 'hergroei' is te zien van grafts die NIET zijn weggenomen ... Ik speel hier mijn eigen advocaat van de duivel natuurlijk, misschien is een deel ook wel degelijk echte hergroei, maar ik vind dat deze kanttekening hier geplaatst moet worden.

Misschien is de beste manier om hergroei daadwerkelijk aan te tonen om na een jaar alles helemaal glad te scheren en met een goede camera + macro lens te zoeken naar die miniscule littekentjes waar geen haartjes meer op groeien. Is dat zinvol denken jullie ?
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2012, 18:51   #26
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht

Misschien is de beste manier om hergroei daadwerkelijk aan te tonen om na een jaar alles helemaal glad te scheren en met een goede camera + macro lens te zoeken naar die miniscule littekentjes waar geen haartjes meer op groeien. Is dat zinvol denken jullie ?
Without having such a before photo (after extractions) …

http://www.fileden.com/files/2012/3/...83uk-Day-3.jpg

… and without encircling at least ~50 extraction sites in an area of your choice, you’ll be completely unable to see or to analyze something.

Please explain me …

http://www.fileden.com/files/2012/3/...3uk-Day-13.jpg

… how you’ll be able to SEE small scars, when you even just after 13 days can’t see something anymore? This is DEFINITELY not so with normal FUE!

I posted Day 13 after extractions, because especially this macro-photo shows the patients’ natural skin color and without any flash influence or something. Furthermore, you can SEE in such photos not just the marked small observation area (~2.5 cm²), you can also see and enlarge each and every extraction site beyond the marked observation area.

By the way …

http://www.hairsite.com/hair-loss/fo...st_answer.html

… here you will find the patients original post/photo.
Simply try to repeat the same with his original photo what I did (some lines/encircling of 53 extraction sites etc). I’m just the guy who made some lines and encircling of extraction sites. So in this case, the patient “gc83uk” himself must be better than Leonardo da Vinci – not me!

Laatst gewijzigd door HairRobinHood; 29 november 2012 om 18:53
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2012, 21:45   #27
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
@ Arashi: Zie mijn thread

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...t=29712&page=9
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.