Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 december 2003, 00:06   #1
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
6 BAP het middel?

Is 6 bap het middel? Zou dit dan echt het einde betekenen van mannelijke kaalheid..
Ik zelf geloof niet dat een topical het middel word. Mannelijke kaalheid onstaat in het lichaam en ik geloof er dan ook alleen in dat een werkend middel dat Mannelijke kaalheid tegengaat oraal ingenomen moet worden.......


Hoe denken jullie hierover?
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2003, 10:18   #2
kabouterplop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2003
Berichten: 146
Nee , ik wil niet negatief zijn maar wedden dat dit middel ook weer met een sisser zal aflopen .
al deze te snelle Positieve berichten over dit middel zijn allemaal gebaseerd op hoop + placebo.
ik hoop trouwens dat ik deze keer echt ongelijk heb.
trouwens het enige middel wat bij mij de haaruitval volledig doet stoppen is AVO , alleen hergroei is tot aan de horizon nog nauwelijks te bekennen.
maar volledig stop is toch al wat lijkt mij.
kabouterplop is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2003, 10:33   #3
pupuh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2001
Berichten: 171
Maar volgens mij kun je ook niet of nooit verwachten dat er een middel komt dat je dode haarwortels weer tot leven wekt. Misschien een beetje donshaar, maar daar heb je ook niet echt veel aan! Ik heb nu ook al meer dan een maand donshaar door de minox, maar het blijft hierbij.
pupuh is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2003, 10:45   #4
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Ik heb wel eens van een theorie gehoord dat je haarwortels niet geheel afsterven, dat ze alleen maar miniscuul klein worden. Dat zou dus betekenen dat je haar altijd weer 'tot leven' gebracht kan worden.
__________________
- Proscar
- Rooscure
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2003, 14:04   #5
Kristof
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Locatie: België
Berichten: 41
Voor de mensen die enkel zweren bij orale middelen:
(Gelezen op een ander forum )

As for the Innovate/T-flavanone combo. I think this will probably produce results based on the incredibly quick and severe shed i had in the first 3 weeks which completely wiped ot my hair line (except the MGF/spiro area) and the appearance of the "bumps" in the hair bearing area of my hair line. Like the MGF plus/5% spiro combo, i don't expect to see results until the 2-3 month point (another couple of weeks).

My advice to anyone trying the Innovate is to use it PROPERLY !!!!

Although the Innovate intructions say to use it once or twice per day as recommended (on a wet scalp) and rub in thoroughly, i strongly suggest just once daily for the first few weeks. But most importantly, only use a SMALL amount to avoid the chest pains and shortness of breath. If you do NOT experience chest pains/shortness of breath, then go to twice per day. Clearly, Innovate is very potent and DOES get absorbed into the blood stream,as witnessed by many users side effects.
__________________
29 jaar, NW2,5
-Fina
-Nizoral 5% (Apotheek 10euro/100ml)
-Groene Thee
Kristof is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2003, 17:48   #6
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Originally posted by Johnny
Ik heb wel eens van een theorie gehoord dat je haarwortels niet geheel afsterven, dat ze alleen maar miniscuul klein worden. Dat zou dus betekenen dat je haar altijd weer 'tot leven' gebracht kan worden.
Klopt! de haarwortels zijn altijd nog aanwezig op je hoofdhuid. Die lichte vellus-haren die je op je inhammen ziet, waren eigenlijk gezonde haren, maar door die DHT... Overigens is je hoofd niet de enige die hieronder lijd. Kijk naar je armen, benen etc. De mens is door de eeuwen heen steeds "kaler" geworden... Haar is vandaag de dag eigenlijk niet meer nodig voor zijn funktie, nl. warmte en bescherming bieden. Kijk naar de Neanderthaler van vroeger, één bonk haar, maar wat wil je met zo`n ijstijd....

Ik denk dat kaalheid iets met de evolutie van de mens te maken heeft. Dan maar accepteren...? NO WAY!
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2003, 19:44   #7
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Nou.. als je mijn buik en benen ziet dan vraag je je niet eens meer af of we van de Neanderthalers afstammen........ allemaal haar. Maar wat ik dus bedoelde met mijn stukje is dat als het juiste middel is gevonden dat dan waarschijnlijk iedereen wel weer zijn eigen haar terug kan krijgen. Het is immers niet afgestorven.
__________________
- Proscar
- Rooscure
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2003, 15:30   #8
pupuh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2001
Berichten: 171
Ik hoop dat jullie gelijk hebben! Maar hoe zit het dan met het aminoxil verhaal? Daarin wordt uitgelegd dat een haarwortel 20 groeicycli heeft. Indien een haar zich 4 à 8 keer per jaar in de overgangsfase bevindt, in plaats van eens in de vijf jaar, dan zal uw haar binnen twee jaar tijd verdwenen zijn. Dus dan zou het nooit meer groeien, of heb ik het nu fout??
pupuh is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2003, 15:53   #9
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Originally posted by pupuh
Ik hoop dat jullie gelijk hebben! Maar hoe zit het dan met het aminoxil verhaal? Daarin wordt uitgelegd dat een haarwortel 20 groeicycli heeft. Indien een haar zich 4 à 8 keer per jaar in de overgangsfase bevindt, in plaats van eens in de vijf jaar, dan zal uw haar binnen twee jaar tijd verdwenen zijn. Dus dan zou het nooit meer groeien, of heb ik het nu fout??
Dit komt omdat DHT hier "deels" de boosdoener is. Ik ben van mening dat er meer achter zit dan alleen DHT. Ik denk dat het "erfelijke-kaalheids-gen" te vroeg kan worden geactiveerd, waardoor je je inhammen of kale kruin een jaartje of 40/50 eerder krijgt. De zin: "Indien een haar zich 4 à 8 keer per jaar in de overgangsfase bevindt, in plaats van eens in de vijf jaar, dan zal uw haar binnen twee jaar tijd verdwenen zijn." klopt dus niet helemaal. Het woordje: "verdwenen" moet eigenlijk: "niet zichtbaar" zijn. De haarwortels hebben gewoon geen puf meer om nieuw haar aan te kunnen maken (dus blijven ze zoals donsachtig babyhaar "vellus") Met Innovate wordt dit dus wel het geval. Deze geeft de wortel weer voldoende kracht om voedingsstoffen op te kunnen nemen en het produkt keratine op te kunnen bouwen voor de gezonde haar.
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2003, 15:57   #10
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
ik ben er 100% van overtuigd dat het van binnenuit bestreden moet worden. Mensen met haaruitval hebben vaak niet alleen uitval op het hoofd maar meerdere delen van het lichaam. Wenkbrouwen bijvoorbeeld ook.
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2003, 16:03   #11
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Originally posted by Henk21
ik ben er 100% van overtuigd dat het van binnenuit bestreden moet worden. Mensen met haaruitval hebben vaak niet alleen uitval op het hoofd maar meerdere delen van het lichaam. Wenkbrouwen bijvoorbeeld ook.
Ik ben er 100% van overtuigd dat dit niet altijd dezelfde oorzaak hoeft te hebben.
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2003, 16:04   #12
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Tja, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat je DHT moet afremmen in je lichaam. Ik denk dat 6-bap het DHT niet de kans geeft om de haarwortels te verkloten, ook niet als DHT al gevormd is in je bloedbaan en hoofdhuid.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2003, 16:06   #13
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Originally posted by DHTkiller
Tja, ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat je DHT moet afremmen in je lichaam. Ik denk dat 6-bap het DHT niet de kans geeft om de haarwortels te verkloten, ook niet als DHT al gevormd is in je bloedbaan en hoofdhuid.
Maar geloof jij dat DHT echt de enige boosdoener is?? Ik denk dat er meer achter zit...
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2003, 16:12   #14
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Op hairsite beweren sommigen dat testosteron ook een rol speelt, vooral op het frontale gebied (vandaar dat sommige dutagebruikers last hebben van frontale kaalheid), maar er is geen bewijs dat het zo is.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2003, 16:25   #15
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Pindakaas,

Wat ik wel eens gelezen heb is T zich bindt aan 5-ar dat zich vervolgens omzet in DHT. DHT bindt zich aan een androgeen-receptorcel die dan een signaal stuurt naar het DNA, DNA stuurt dan een RNA (boodschapper) om een eiwit op te bouwen buiten de kernzuur. die eiwit zou AA veroorzaken
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.