Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 december 2003, 18:36   #1
wboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 153
innovate proberen?

Wie gaan innovate {bap-6)allemaal proberen en blijven jullie ook nog andere lotions gebruiken?Kun je innovate samen met minoxidil gebruiken?Ik wilde zo eigenlijk beginnen omdat ik niet 100% zeker weet dat het werkt.
wboy is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2003, 18:48   #2
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Hoi wboy,

Om op je eerste vraag antwoord te geven; ik ga het sowiezo proberen. Mocht ik met dit middel zulke goede resultaten bereiken die ik met fina, duta en minoxidil nooit heb gehad, dan stop ik zekersteweten met deze middelen en ga ik mij geheel concentreren op innovate. Ik denk dat je minoxidil niet eens nodig hebt, wanneer je aan de innovate zou gaan. Ik zou het je persoonlijk afraden om er iets bij te gebruiken. Deze middelen zijn i.c.m. elkaar "nog" niet getest. Misschien is het "effect" eveneens ook weg. (mindere werking)

Persoonlijk heb ik veel hoge verwachtingen van Innovate (75% effectief en goede reacties van de gebruikers) Nu maar hopen dat Raymond hier straks ook positieve resultaten neer kan posten!
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2003, 19:32   #3
wboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 153
Ik durf het eigenlijk niet aan om ineens met minoxidil te stoppen omdat, ik vrij redelijke resultaten heb bereikt, de afgelopen 4 jaar met minoxidil en fina.Ik wil alleen graag wat meer hergroei bij mijn inhammen. Maar ja wie wil dat niet he
wboy is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2003, 19:50   #4
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Originally posted by wboy
Ik durf het eigenlijk niet aan om ineens met minoxidil te stoppen omdat, ik vrij redelijke resultaten heb bereikt, de afgelopen 4 jaar met minoxidil en fina.Ik wil alleen graag wat meer hergroei bij mijn inhammen. Maar ja wie wil dat niet he
In Welke NW zit jij dan wboy? En zou je ook niet overgaan op Innovate, wanneer blijkt dat dit toch het allerbeste middel zou zijn tegen AA?
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2003, 19:59   #5
wboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2002
Berichten: 153
Ik heb een vrij redelijke bedekking alleen bij de kruin is het iets dunner en middenvoor ook iets dunner en wat inhammen.Sinds het gebruik van fina en minoxidil 5% 4 jaar geleden is het gestabiliseerd.Misschien ietsje dunner geworden maar niet veel.Denk dat ik rond de nw 2 zit.Als innovate beter zou werken dan zou ik het zeker gaan gebruiken,liefst natuurlijk zonder fina en minox.Ik ben nu zelf 26 en ben dus op mijn 22ste begonnen met alles via de haarkliniek van dr Plinck.
wboy is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2003, 20:06   #6
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Het is toch haast niet te geloven, te mooi om waar te zijn, dat 6-bap in een zeer korte tijd z'n werking laat zien. Op hairsite zijn er bijna alle gebruikers er tevreden mee. Frontale hergroei, dikker worden van de bestaande haren in zo'n korte periode, dat is een wondermiddel. Maarja, om daar achter te komen moet je het zelf gebruiken, en dat zal ik doen ook.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.