Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 september 2017, 20:20   #16
Ergenss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2013
Berichten: 45
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Pfoe dat is snel gegaan! Je kaalheid lijkt wel een androgeen geïnitieerd patroon te volgen. Ik heb je regime niet helder voor de geest, maar de grote 3 zouden je goed doen. Je bent nog relatief in de vroege fase van de kaalheid dus je hebt een grote kans op reversibiliteit.. maar dan moet je wel goed doorpakken nu. Dus finasteride, Minoxidil 5% en de ketonazol shampoo die je al in je regime hebt. Verder heb je nog een mooie bos en het zou zonde zijn als je die verliest.
Ik ga binnenkort een afspraak maken met mijn huisarts om mijn haaruitval. Ik zal vragen naar finasteride. Ik heb begrepen dat de 1mg variant gratis door je huisarts word toegeschreven maar de 5mg moet je op eigen kosten aanschaffen. Mij ik lees veel dat ze ook die pillen door 5 breken en elke dag een stuk innemen. Waarom zou je dan niet voor de gratis versie gaan van je huisarts?

En wat minoxidil betreft, deze ga ik zsm bestellen. Enige merkadvies?
Ergenss is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2017, 20:25   #17
Ergenss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2013
Berichten: 45
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Als je een haartransplantatie laat doen, gebruikt men haar vanuit de haarkrans die ongevoelig is voor DHT. Dus de getransplanteerde haren vallen niet meer uit, echter geldt dat niet voor de rest van je haar bovenop je hoofd. Men raadt aan om finasteride te gebruiken voor het behoud van die haren.

De meest voorkomende bijwerking van finasteride is sexueel van aard. Om die reden gebruik ik het zelf ook niet. Echter doen er ook veel spookverhalen de rondte, dat je met fina geen spieren meer op kan bouwen is bijvoorbeeld onzin.

Verder focus je je op hoeveel haar je per dag verliest en link je dat aan kaler worden. Ik begrijp hoe je daarbij komt maar die twee hebben niks met elkaar van doen. Het kalingsproces houdt in dat haarzakjes zich inde huid vernauwen en dat de haren daardoor steeds kleiner worden en uiteindelijk verdwijnen. Wil je dat proces tegengaan is dat hetgeen waar je je op moet focusen.

Het kan best zijn dat je per dag 200 haren verliest. Als je echter geen erfelijke kaalheid hebt groeien ze ook allemaal weer terug, dus dat is niet waar je je op moet focusen.

Succes iig
Bedankt. Ik verlies elke dag rond 200 haren en ik heb helaas niet het idee dat ze hoe dan ook terug komen want mijn haren zijn erg verdund. Ik kan het niet laten om ze allemaal te tellen omdat ik er elke dag mee bezig ben. Het maakt je mentaal gewoon kapot je start je dag depressief. Een beetje haaruitval elke dag zou normaal kunnen zijn maar als je dagelijks rond 200 haren verliest denk ik niet meer dat dat goed komt.
Ergenss is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2018, 17:50   #18
Real Madrid F.C
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 april 2012
Berichten: 135
Iemand ervaring met de Neofollics tabletten?
Real Madrid F.C is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.