Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 4 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 28 februari 2007, 11:35   #31
odessa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2006
Berichten: 131
Nee, heeft niets met geld te maken of met tegenvallende resultaten.

Ik ben heel realistisch t.a.v. resultaten en verwachtingen. Na de 1e HT en het proces van aga was m.i. een 2e noodzakelijk om iets optisch dekkends te creeeren. De "oude" haren waren inmiddels voor een groot gedeelte uitgevallen en wat reste was een dun bosje "oud" en getransplanteerde haren. Optische dekking is nu gerealiseerd en heb nog een aantal maanden te gaan voor het bereiken v/h eindresultaat. Toen ik de beslissing nam voor een 2e HT heb ik daar aan gekoppeld dat dit ook gelijk de laatste moest zijn.

Laatst gewijzigd door odessa; 28 februari 2007 om 11:38
odessa is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 11:38   #32
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ik hoop natuurlijk ook dat ik aan 2 ht's genoeg heb, maar je weet het nooit natuurlijk.

Ben je al tevreden met het resultaat? En hoeveel grafts heb je nu totaal?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 13:32   #33
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23 Bekijk bericht
Ik hoop natuurlijk ook dat ik aan 2 ht's genoeg heb, maar je weet het nooit natuurlijk.
Ik ook. Maar ik denk dat ik ga stoppen met proscar. Over 5 jaar zien we wel weer verder; mss zijn de kosten van een HT dan wel gekelderd...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 14:40   #34
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ik ook. Maar ik denk dat ik ga stoppen met proscar. Over 5 jaar zien we wel weer verder; mss zijn de kosten van een HT dan wel gekelderd...
Ook geen goed gevoel bij Proscar?
Ik ben als alternatief maar met Saw Palmetto begonnen. Ik weet niet of het helpt, maar het is in ieder geval goed voor mn prostaat.

Kost geen drol, iets van 20 euro voor 3 maanden.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 17:26   #35
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Nou, propecia of proscar, allemaal troep. En jouw pilletjes dan, wat zijn daarvan de eigenschappen en wat zit daar in??
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 17:41   #36
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ze zeggen dat het ook je DHT verlaagt, maar dan zijn het natuurlijke pillen. Komt volgens mij van de zaagtandpalm af.

Saw Palmetto wordt ook voorgeschreven als medicijn tegen een vergrote prostaat net zoals proscar.

Echte onderzoeken naar de werking tegen haaruitval worden niet gedaan omdat er op een natuurlijk product geen patent aangevraagd kan worden dus ook niet veel aan verdiend kan worden.

Dit heb ik me wijs laten maken.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 17:41   #37
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23 Bekijk bericht
Bij Hairplus! Dat hoor je niet vaak...

Heb je Diksy nog gezien? Hoe zag zn haar er uit?

Ik ben benieuwd naar je resultaten. Foto's zou mettertijd ook leuk zijn.

Ja er is over Hairplus inderdaad weinig te lezen op dit forum, Maar het is dan ook een relatief kleine kliniek. Ze doen maar 2 tot 3 behandelingen per week .

Nee, ik heb Diksy niet gezien tijdens de keren dat ik er ben geweest. Dat vind ik erg jammer, want ik ben ook zeer benieuwd naar zijn resultaat. Misschien komt het er nog van, want ik heb nog 2 gratis kappersbonnen liggen. En ik moet ergens in juli natuurlijk nog terug voor de eind controle, dus wie weet .

Voor foto's moet ik even kijken of ik een geschikte camera kan regelen, want ik heb er geen. Foto's via mijn mobiele telefoon zijn iniedergeval bij lange na niet toereikend om een duidelijk beeld te geven.
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 17:47   #38
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Volgens mij werkt Diksy er ook niet meer. (was het niet overgenomen door zn dochter?)

Als het goed is dan is het resultaat van Diksy niet zo goed als het resultaat wat je vandaag de dag kan verwachten. Zijn 2 behandelingen zijn al 17 en 12 jaar geleden.

Maar Diksy struint hier ook regelmatig rond dus als ik het mis heb dan zal ik het wel horen.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 18:00   #39
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odessa Bekijk bericht


Met alle wetenschap die ik nu heb opgebouwd had ik er destijds niet aan moet beginnen, met een leeftijdcat. van 22-29jaar is naar mijn idee te vroeg om een HT te ondergaan. Het AGA proces gaat immers gestaag door en na een paar jaar zal afhankelijk van de mate haaruitval een vervolgsessie noodzakelijk zijn. Op 37 jarige leeftijd heeft deze jongen daarom 7 maanden terug een 2e HT gehad en heb me, onafhankelijk van het resultaat, voorgenomen dat dit de laatste is geweest.
Het is mij ook verteld dat een eventuele vervolgsessie na een aantal jaar noodzakelijk kan zijn. Echter heb ik van nature al vrij diepe inhammen, en is er dus haar getransplanteerd op plaatsen in mijn inhammen waar ik nog nooit haar gehad heb. Mijn AGA verloopt erg langzaam, en bovendien slik ik nu Fina . Dus dat probleem hoop ik te ontlopen.

Laatst gewijzigd door Spiderman; 28 februari 2007 om 18:15
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 18:04   #40
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23 Bekijk bericht
Volgens mij werkt Diksy er ook niet meer. (was het niet overgenomen door zn dochter?)

Als het goed is dan is het resultaat van Diksy niet zo goed als het resultaat wat je vandaag de dag kan verwachten. Zijn 2 behandelingen zijn al 17 en 12 jaar geleden.

Maar Diksy struint hier ook regelmatig rond dus als ik het mis heb dan zal ik het wel horen.
Ja dat klopt, hij is inmiddels gepensioneerd.
Zijn dochter heb ik wel gezien, en zij heeft het inderdaad overgenomen.
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2007, 19:28   #41
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23 Bekijk bericht
Ze zeggen dat het ook je DHT verlaagt, maar dan zijn het natuurlijke pillen. Komt volgens mij van de zaagtandpalm af.

Saw Palmetto wordt ook voorgeschreven als medicijn tegen een vergrote prostaat net zoals proscar.

Echte onderzoeken naar de werking tegen haaruitval worden niet gedaan omdat er op een natuurlijk product geen patent aangevraagd kan worden dus ook niet veel aan verdiend kan worden.

Dit heb ik me wijs laten maken.
Is mij te vaag. Of proscar of niets...
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2007, 12:31   #42
Hobbes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 33
Jeroen, van welk merk heb jij de Saw Palmetto en waar koop je die?
Hobbes is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2007, 14:56   #43
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Question Natural Clinic?

Wat een blabla, het gaat alléén niet meer over Natural Clinic!
He Henkie ben je er nog!

Natural Clinic is deze naam niet helemaal verkeerd gekozen?
Een paar kilometers richting het oosten spreekt men over een bronwaterkliniek? N A T U R A L K L I N I K!
Ik hou zelf wel van de natuurlijke weg hoor die dr. Gho zei destijds ook niets over mijn Valerias haargroeiconcept(?), ..zwijgen is goud dacht hij toen! Misschien kan ik deze kliniek in de toekomst nog wel helpen met nieuwe ontwikkelingen.. Oh wat lees ik nu Hairplus en Diksy ja die weet ook wie ik ben ofniet Hans binnenkort kun je weer berichten over mij op je homepage! Verder zou ik nog even wachten met je behandeling Jeroen er zijn veel nieuwe ontwikkelingen gaande op haarchirurgisch en haartherapeutisch gebied het is in ieder geval goed dat je met medicijnen tegen haaruitval bent gestopt!
Haarchirurgie & haartherapie in 2007!

Groet Hairobservator
Expert op het gebied van haartransplantatie & haarregeneratie

Laatst gewijzigd door hairobservator; 1 maart 2007 om 15:02
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2007, 17:27   #44
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hobbes Bekijk bericht
Jeroen, van welk merk heb jij de Saw Palmetto en waar koop je die?
Ik heb ze besteld bij www.perfectbody.nl
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2007, 17:27   #45
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator Bekijk bericht
Wat een blabla, het gaat alléén niet meer over Natural Clinic!
He Henkie ben je er nog!

Natural Clinic is deze naam niet helemaal verkeerd gekozen?
Een paar kilometers richting het oosten spreekt men over een bronwaterkliniek? N A T U R A L K L I N I K!
Ik hou zelf wel van de natuurlijke weg hoor die dr. Gho zei destijds ook niets over mijn Valerias haargroeiconcept(?), ..zwijgen is goud dacht hij toen! Misschien kan ik deze kliniek in de toekomst nog wel helpen met nieuwe ontwikkelingen.. Oh wat lees ik nu Hairplus en Diksy ja die weet ook wie ik ben ofniet Hans binnenkort kun je weer berichten over mij op je homepage! Verder zou ik nog even wachten met je behandeling Jeroen er zijn veel nieuwe ontwikkelingen gaande op haarchirurgisch en haartherapeutisch gebied het is in ieder geval goed dat je met medicijnen tegen haaruitval bent gestopt!
Haarchirurgie & haartherapie in 2007!

Groet Hairobservator
Expert op het gebied van haartransplantatie & haarregeneratie
Hoelang moet ik dan nog wachten Frenkie?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.