Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 4 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 20 september 2012, 18:37   #46
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
Who is the medical doctor in this clinic who extracts the grafts?
How many years of experience does this doctor have?
Dr Schraepen is the doktor.
The fue-team has more than 7 years experience.
Once again a fue is teamwork!

Hairrobinhood can you give one example where the doktor does the complet HT without help?
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2012, 21:01   #47
Henk78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2011
Berichten: 35
Als je al vaker meeleest dan valt er over ieder van deze bedrijven wel iets te zeggen.

Dr. Schraepen bij Prohair?? Dit is de eerst keer dat er een naam van een arts naar buiten komt bij Prohair na dr. de Reys. Als ik Google dan is dit een oogarts?? http://www.schraepen.net/ Ik lees hier alleen maar dat Bart de intake doet. Sabine de haarlijn bepaald. Met de behandeling lees ik dat ook Sabine de medicijnen geeft. Is die Sabine hoofdverpleegkundige? Wordt de naam van deze arts niet alleen gebruikt om zich in te dekken voor de medische behandeling die er worden uitgevoerd?

Van dr. Feriduni lees je meer dat de verpleegsters al het werk doen bij de FUE behandeling. Je betaald dus alleen voor de naam van dr. Feriduni. Waar deze naam dan ook op gebaseerd mag zijn??

Dr. de Reys is volgens mij de enigste arts die zich serieus met zijn klant bezig houd. Hij schijnt de FUE grotendeels alleen uit te voeren of samen met zijn vrouw. Dit vind ik ook weer een rare constructie. Ook lees je dat je bij deze arts s`avonds aan tafel zit om mee te eten?? Dit kan dan gastvrij zijn maar dit vind ik niet echt professioneel.

HSI maakt ook vooral gebruik van de naam die dr. Gho heeft. Het lijkt meer een mooi verhaal dan dat het gebaseerd is op werkelijke verbeterde techniek?? Ook hier betaal je voor iets wat mooier is dan het lijkt te zijn. Volgens mij voert ook dr. Gho geen behandeling uit. Wie het wel doet weet ik niet?

Laatst gewijzigd door Henk78; 21 september 2012 om 21:04
Henk78 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2012, 04:20   #48
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk78 Bekijk bericht

Dr. Schraepen bij Prohair?? Dit is de eerst keer dat er een naam van een arts naar buiten komt bij Prohair na dr. de Reys. Als ik Google dan is dit een oogarts?? http://www.schraepen.net/ ?

http://www.kliniekervaringen.nl/arts...schraepen/286/
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2012, 13:21   #49
Henk78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2011
Berichten: 35
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht
Schijnbaar een populaire Belgische naam. Maar het is toch een oogarts. http://www.gza.be/website/svz/sjzwcm20.nsf/Category3/1264FE172FE9FFEFC125779A0040C18C?OpenDocument
Henk78 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2012, 20:31   #50
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk78 Bekijk bericht
Als je al vaker meeleest dan valt er over ieder van deze bedrijven wel iets te zeggen.

Dr. Schraepen bij Prohair?? Dit is de eerst keer dat er een naam van een arts naar buiten komt bij Prohair na dr. de Reys. Als ik Google dan is dit een oogarts?? http://www.schraepen.net/ Ik lees hier alleen maar dat Bart de intake doet. Sabine de haarlijn bepaald. Met de behandeling lees ik dat ook Sabine de medicijnen geeft. Is die Sabine hoofdverpleegkundige? Wordt de naam van deze arts niet alleen gebruikt om zich in te dekken voor de medische behandeling die er worden uitgevoerd?

Van dr. Feriduni lees je meer dat de verpleegsters al het werk doen bij de FUE behandeling. Je betaald dus alleen voor de naam van dr. Feriduni. Waar deze naam dan ook op gebaseerd mag zijn??

Dr. de Reys is volgens mij de enigste arts die zich serieus met zijn klant bezig houd. Hij schijnt de FUE grotendeels alleen uit te voeren of samen met zijn vrouw. Dit vind ik ook weer een rare constructie. Ook lees je dat je bij deze arts s`avonds aan tafel zit om mee te eten?? Dit kan dan gastvrij zijn maar dit vind ik niet echt professioneel.

HSI maakt ook vooral gebruik van de naam die dr. Gho heeft. Het lijkt meer een mooi verhaal dan dat het gebaseerd is op werkelijke verbeterde techniek?? Ook hier betaal je voor iets wat mooier is dan het lijkt te zijn. Volgens mij voert ook dr. Gho geen behandeling uit. Wie het wel doet weet ik niet?

Zeer goede en correct post Henk.

Zo denk ik er dus ook over, die Dr's zijn niet zo belangrijk wel het team!

Maar dat Dr Schraepen van prohair een oogarts is bij medipolis, dat wist ik niet.
Is dat een goed of een slecht ding, ik weet het niet, maar een oogchirurg met een ervaren fue-team, geen slechte combinatie lijkt me.

Op de papieren van de consult die ik kreeg van prohair staat "De behandeling wordt uitgevoerd onder medische supervisie van Dr Schraepen".

Maar is dat niet bij alle (behalve Dr De Reys) haarklinieken zo. ?
Wel hoop ik dat bverotti meeleest en deze kwestie verduidelijkt.

Bedankt voor uw bijdrage Henk78.
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2012, 20:48   #51
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht

Maar dat Dr Schraepen van prohair een oogarts is bij medipolis, dat wist ik niet.

Op de papieren van de consult die ik kreeg van prohair staat "De behandeling wordt uitgevoerd
onder medische supervisie van Dr Schraepen".
“supervised” hair transplants - legal issues:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=26301

How many years of FUE extraction experience has Sabine?
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2012, 09:06   #52
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
“supervised” hair transplants - legal issues:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=26301

How many years of FUE extraction experience has Sabine?
So you are saying, prohair is a bad/corrupt hairclinic. Fooling thier customers?
Or do i misunderstand the link?
What would you suggest i do Hairrobinhood?

I think Sabine has 8 years experience.
(Source: website prohairclinic.)
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2012, 12:35   #53
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht
So you are saying, prohair is a bad/corrupt hairclinic. Fooling thier customers?
Really? Where?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht
I think Sabine has 8 years experience.
(Source: website prohairclinic.)
Really? 8 years EXTRACTION experience?
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2012, 13:14   #54
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
Really? Where?



here

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
In my personal opinion, all such guys and doctors, who claim “the HSI technique is a scam”, are the real scammers - besides the fact, that it seems that those ones don’t even have the necessary scientifically knowhow in their own field. I can see this almost every day. And THIS is really sad!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
Really? 8 years EXTRACTION experience?



It is a teamwork, so what is your point?
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2012, 13:34   #55
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht
No. Can't find where I said "prohair is a bad/corrupt hairclinic. Fooling thier customers".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht
It is a teamwork
So what is your point with your "teamwork" crap, when NONE of the "team" has many years of personal FUE extraction experience - and not just experiences with "looking" how another extracts FUE grafts??
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2012, 13:51   #56
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
No. Can't find where I said "prohair is a bad/corrupt hairclinic. Fooling thier customers".



So what is your point with your "teamwork" crap, when NONE of the "team" has many years of personal FUE extraction experience - and not just experiences with "looking" how another extracts FUE grafts??
Again, what is your point? What are you getting at?
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2012, 15:25   #57
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht
Again, what is your point? What are you getting at?
HRH is een troll, Geted. Een behoorlijk hardnekkige die niet in staat is om te leren.

Ik ga hem voor een weekje verbannen. Daarmee zal ik wel worden uitgemaakt voor een handlanger van Prohair, maar so be it.

Overigens heb ik begrepen dat het Prohair-team zoals het nu is al zeker 2 jaar voordat Dr. De Reys afscheid nam voor een belangrijk deel zelfstandig (samen met hem en onder zijn supervisie) alle handelingen uitvoerde. Dus ook extracties. De gevraagde ervaring op dat ene onderdeel is dus minimaal 5 jaar.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2012, 19:03   #58
Henk78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2011
Berichten: 35
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Overigens heb ik begrepen dat het Prohair-team zoals het nu is al zeker 2 jaar voordat Dr. De Reys afscheid nam voor een belangrijk deel zelfstandig (samen met hem en onder zijn supervisie) alle handelingen uitvoerde. Dus ook extracties. De gevraagde ervaring op dat ene onderdeel is dus minimaal 5 jaar.
Het klopt dus wat veel forum leden hier vertellen dat ze alleen door deze 4 dames worden geopereerd na het vertrek van Dr. de Reys. http://www.prohairclinic.com/team-ervaring-0 . Als hier geen arts aanwezig is, wat is dan hun opleiding als ze deze verantwoordelijkheid dragen? Is die Sabine de hoofdverpleegkundige? Toch geen rare vraag als hier regelmatig mensen van het haarweb geopereerd worden.
Henk78 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2012, 19:32   #59
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk78 Bekijk bericht
Het klopt dus wat veel forum leden hier vertellen dat ze alleen door deze 4 dames worden geopereerd na het vertrek van Dr. de Reys. http://www.prohairclinic.com/team-ervaring-0 . Als hier geen arts aanwezig is, wat is dan hun opleiding als ze deze verantwoordelijkheid dragen? Is die Sabine de hoofdverpleegkundige? Toch geen rare vraag als hier regelmatig mensen van het haarweb geopereerd worden.
Van wat ik begrijp ligt de uiteindelijke verantwoordelijkheid bij Dr. Schraepen. Maar je moet het zien als weinig meer dan dat. Ik geloof niet dat de dokter zelf regelmatig een boortje of een scalpel hanteert

Jouw chef is uiteindelijk ook verantwoordelijk voor het werk dat jij voor hem/haar uitvoert, maar hij/zij doet dat niet zelf. Totdat er iets uit de hand loopt en dan komt je chef wel snel opdraven.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2012, 19:37   #60
musty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2012
Berichten: 21
Feriduni is the best
musty is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.