Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 september 2019, 12:35   #1
Kroeshaar1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2019
Berichten: 3
Geslacht:
Dr. CINIK

Op 4 september was het zover, eindelijk mijn haartransplantatie gehad. Vanwege mijn kroeshaar was het voor mij spannend om de juiste arts te vinden.

Via google ben ik bij Dr. Cinik terechtgekomen. Zodoende op zijn website om informatie en Instagram vol met foto's. Bij aankomst zag ik ook dat er meer mensen waren met kroes haar uit andere landen.
Van te voren heb ik contact gehad met Arzu die mij alles heeft uitgelegd. Toen ik aankwam heb ik telefonisch contact met haar gehad. Mijn vliegtuig had vertraging en ik kwam laat aan dus we konden elkaar niet meer ontmoeten. Maar de volgende dag en de dagen erna was ze continu aanwezig. U voelt zich zo meer op uw gemakt.

De transfer haalt u van het vliegveld en brengt u dus naar uw hotel. Hotel was heel mooi en vriendelijk personeel.

Volgende dag heb ik Dr. Cinik gezien, het is een aardige, kundige en hartelijke man die weet wat hij doet.
Dr. Cinik is ook regelmatig langs geweest bij de operatie, ik hoorde hem met het team praten en vroeg aan mij hoe ik me voelde en of alles goed ging. Ook Arzu kwam regelmatig langs om uit te leggen wat ze aan het doen waren, daarom wist ik ook hoever ze waren, hoe lang het nog zou duren etc.

Pijn voelde ik tijdens de operatie niet, wel in het begin met anesthesie maar beetje pijn hoort erbij he. Het duurde ook niet lang die anestesie naar mijn gevoel.

Ik heb veel onderzoek gedaan en kroeshaar kan niet iedereen hier. Deze ziekenhuis heeft daar wel veel ervaring mee zag ik op internet.
Aantal grafts precies weet ik niet meer, zou ik moeten nakijken.

Bewust een paar dagen langer gebleven voor mijn haarwas. U weet toch niet wat u aanraakt als u het zelf moet doen. En ik was ook bang om het te hard aan te raken. Transfer heeft mij ook voor de haarwas elke keer opgehaald en teruggebracht naar het hotel. Arzu was overal bij. Toch prettig als iemand met wie u van te voren contact hebt bij u is met alles. Dat geeft wel een goed gevoel, ook om alles te kunnen vragen.
Team en Dr. Cinik zijn goed en ervaren, naar mijn idee wisten ze precies wat ze moesten doen, groep van 3 mensen soms 4 waren kalm aan het werk, operatie duurde ongeveer 7 uur, misschien iets langer.
Begrijpelijk als u haartransplantatie spannend vind, maar nergens voor nodig. Het is voorbij voordat u het weet. Na de operatie geen pijn gehad, volgende dag zelf Istanboel bezichtigd.
Er wordt nu verwacht dat ik regelmatig foto's stuur naar Arzu en Dr. Cinik om mij te kunnen volgen. Overige paar dagen haren wassen moet ik zelf doen. Achteraf had ik wel alles zelf kunnen doen, zo moeilijk was het niet, ook hebben ze een video erover die je meekrijgt. Maar toch fijn dat het onder begeleiding is gedaan. Dan weet u zeker dat het goed schoon is en toch fijner als iemand het doet die het vaker heeft gedaan.

Transfer heeft mij weer keurig naar het vliegveld gebracht. Ik ben zeer content over de gang van zaken. Voor mij was het alleen maar positief. Als u het graag wilt doen dan raad ik u zeker aan om het te laten doen. Ontwikkeling van mijn haren zal ik met jullie delen.WhatsApp Image 2019-09-08 at 12.32.16.jpeg

WhatsApp Image 2019-09-08 at 12.31.36.jpeg



WhatsApp Image 2019-09-04 at 16.39.41.jpg

WhatsApp Image 2019-09-04 at 16.39.40.jpg
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg WhatsApp Image 2019-09-04 at 17.54.10.jpeg‎ (120,5 KB, 45x gelezen)

Laatst gewijzigd door Kroeshaar1; 8 september 2019 om 12:47
Kroeshaar1 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2019, 12:46   #2
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
hoeveel grafts zijn er gezet gedurende die 7 uur.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2019, 22:40   #3
Kroeshaar1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2019
Berichten: 3
Geslacht:
2700 Grafts
Kroeshaar1 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2019, 14:12   #4
Farid2019
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2019
Locatie: Amsterdam
Berichten: 4
Geslacht:
5 september ook bij dokter Cinik gehad, ging goed allemaal, ik ben benieuwd naar jou resultaat ook, jij ook succes
Farid2019 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.