Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 juni 2002, 18:51   #1
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
vraagje???

Hallo (nogmaals),

Ik heb een vraagje: Over 2 mnd ga ik voor 4 mnd naar thailand en maleisie erg leuk, maar mijn vraag is kan ik mijn finasteride gewoon mee nemen naar deze landen, en ik krijg binnenkort ook prikken tegen herpatitus a en b en buiktyfus, maar kan ik deze prikken gewoon nemen of beinvloed het in samenwerking met de finas die ik neem???
Ik hoor graag van jullie tegemoet
alvast bedankt Cees
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2002, 01:14   #2
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Hai,

Ik weet niet of jij je Finast. in Nederland via een huisarts of andere arts hebt gekregen, mocht dit zo zijn dan zou ik voor de zekerheid even een medicijnpaspoort halen bij je apotheek. Met een medicijnpaspoort kun je alle soorten medicatie meenemen overal ter wereld zonder er moeilijkheden mee te krijgen.
Is dit niet het geval, neem dan de Fina mee in orginele (dichte) verpakking met gebruiksaanwijzing waarin de bestanddelen van Fina beschreven staan en eventueel een bewijs van aankoop. Misschien overdreven maar neem het zekere voor het onzekere, in Thailand zijn ze NIET MAKKELIJK.

W.b. de inentingen het volgende: de inentingen die je b.v. krijgt voor buiktyfus bestaat eigenlijk uit het injecteren van tyfusmechanisme in je lichaam, je word dus besmet met typus in feite. (vies idee he?)
Dit goedje wat ze bij je inspuiten hebben ze "bewerkt" zodat die dood zijn of te zwak om ook maar iets schadelijks aan te richten, ook is de dosering erg laag. M.a.w. je merkt er niets of nauwelijks iets van (ligt aan je gevoeligheid). Het hele eieren eten is dat je lichaam hier antistoffen tegen aanmaakt, zodat je bij een "echte" besmetting de antistoffen al in je lichaam hebt.

Fina is een hormoonpreparaat en heeft dus niets met deze antistoffen te maken dus er is geen wisselwerking.

Vraag het na, voor je eigen gemoedsrust, bij de GG en GD als je de inentingen krijgt.

Veel plezier maar dat zal wel lukken denk ik Thailand is een GEWELDIG land!!
Do is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.