Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 januari 2005, 00:31   #1
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Beauty tatoo en toppik tussen de transplants een eventuele oplossing?

Hallo iedereen,

Zelf heb ik al meer dan tien jaar transplants.
Sinds twee maanden heb ik terug een haarwerk voor buiten,
dit doordat drie jaar geleden de haargrens door mijn aga begon verder uit te lopen. Dan maar van alle middeltjes en truks aangewend waardoor ik feitelijk mijn vrij lange haren langzaam maar zeker kapot maakte.

Van pure ellende, maar ook om mijn nieuwe synthi haarwerk te kunnen tapen, heb ik nu mijn haren bros geschoren (9 mm) en tot mijn verbazing ziet het er gewoon voller uit!
Wat ik ook niet wist..mijn haren vielen niet uit al die jaren, maar ze braken af.
Het was dan ook een aangename verrasing dat er op mijn brossie koppie duidelijk wat meer haargroei was! Haha.

Ook kan ik het van mezelf niet geloven dat ik mijn brossie koppie nog zal gewend worden ook !!!
Twee weken geleden zag ik trouwens nog een vrouw de haren bros geknipt.
Dus ben ik nu toch nog verder op zoek naar een eventuele oplossing.


Nu heb ik gehoord maar dat heb ik hier nog nergens gelezen dat het tatoeéren van de hoofdhuid ook een optie is.
Ook zou ik dat dan willen combineren met 'Toppik' ;
want toppik geeft je (de zeer entousiaste en positieve reakties daarover gelovend) een voller uitziende bos haar.
Toppik is ook een ideaal middel om transplants uit te stellen en 't kost niet zoveel. Zal proberen een link maken = m'n 1e keer
Toppic >klik hier.
Na wat rondneuzen ben ik er nu ook achter gekomen dat er ook
'Beauty Tatoo' bestaat waardoor er minder diep in de hoofdhuid wordt geprikt. Al die tijd (20 j.) dat ik bij haarwerkers ga heeft me dit niemand verteld. Nouw ja, ze verkopen liever een haarwerk of opereren liever...soit.

ZijN hier al mensen met beauty tatoo tussen de hoofdharen?
Zo ja..waar heb je het laten doen en wat was de prijs?
Volgens mij is dit een haalbare oplossing. Zou mijn (dunnere donker) haar dan vier cm laten groeien.

Ik ben echt benieuwd voor de reakties, waarvoor dank!

-Lu = v-


My rolleyes zijn wa minder dus ist wa vetter
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2005, 00:34   #2
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Hallo,

Heb jij ervaring met de toppics?? Ik zie er verder weinig over hier op het forum. Ik heb zelf ervaring met toppics (full more)en het bevalt mij ontzettend goed. Ik denk dat het zeker de moeite waard is om het te proberen.
groeten madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2005, 01:03   #3
Not bald yet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Berichten: 17
Beauty-tattoo?

En wat als de kleur van de tattoo verandert in de loop der tijd en de AGA zich verder uitbreidt?

Er is een geval bekend waar zelfs een charity-program voor opgericht is, omdat geen doktor hem meer kon helpen; hij had meerdere HT's ondergaan, bij slechte 'chirurg' en heeft z'n hoofd laten tattooeren. Zijn tattoo verandere van kleur, z'n donorhaar was niet voldoende om z'n freaky look te verbergen. Volgens mij heeft Dr. Cole 'm uiteindelijk behandeld, en enigzins weer representatief gemaakt.

Zie http://hairsite2.com/gallery/dj.htm
Not bald yet is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.