Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 september 2016, 15:22   #1
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
vraag over FUE kruin

Snelle vraag: ik overweeg een haartransplantatie te doen voor mijn kruin (de rest van mijn haar is nog prima). Ik ben inmiddels 35, slik al een jaar of vijf fina, met goed stabiel resultaat, maar dicht groeit het allemaal (natuurlijk) niet meer.

mijn vraag is eigenlijk vooral: mijn kruin is niet kaal, onder bepaalde omstandigheden zie je het misschien niet eens direct tenzij je er de bekende volle lamp op zet en het opeens een bloedbad lijkt.
mijn angst is een beetje: kan het geen negatief effect hebben op het haar dat er nog wel zit als ik nu een FUE doe? krijgen die geen shock van zo'n operatie? en is het daarom niet beter te wachten tot de plek nog veel kaler is, of werkt het zo niet en kan het geen kwaad?

en een aanvullende vraag: is het voor een FUE voor alleen je kruin noodzakelijk altijd je hele hoofd helemaal kaal te scheren, of zijn er hiervoor andere oplossingen?

bedankt allemaal!
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2016, 22:32   #2
Muppet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Locatie: Edegem
Berichten: 53
Het kan zijn dat aangezien je kruin al aan het dunnen is dat de haren idd minder sterk zijn en dat je bepaalde haren zal opofferen vanwege de shock. Doch de kans is relatief klein hoor...

Je zal je hoofd moeten scheren aangezien de implantaten tussen andere haren moeten gezet worden. En dat doen ze enkel kaalgeschoren. Moest je nu totaal geen haar meer hebben op de kruin, dan zou dit kunnen dat ze enkel een stuk haar wegscheren achteraan. Als het toch lang haar is achteraan.

Idealiter, kort scheren en zo enkele maanden rondlopen. Iedereen zal in begin opkijken maar na 1-2 maanden totaal geen belang meer aan hechten. Daarna, na de HT gewoon terug laten doorgroeien
Muppet is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.