Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 juli 2013, 10:43   #1
Anoniemgraag
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2013
Berichten: 1
Unhappy Extreem veel beenhaar, alsjeblieft help..

Hallo, ik wil graag anoniem blijven, maar heb een probleem..

Ik heb een jongen van 15, ik heb sinds 2 jaar last van extreem veel beenhaar. Niet een beetje. Omdat mijn haar zwart is, zie je het extra goed.

Ik schaam me hier rot voor, want het lijkt net een oerwoud..
Ik wil niet gaan scheren of waxen.. Maar alsjeblieft zijn er andere oplossingen..
Anoniemgraag is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2013, 13:25   #2
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Ik heb het ook altijd gehad. Heel veel beenhaar, donker en krullend en werd erg lang. Als ik korte broek aan had werden er grapjes gemaakt als dat ik me wollenbroek nog aan had etc. Me vriendin vondt me harige benen trouwens leuk (althans dat beweerde ze).
Zelf was ik het zat en haal ik eens per maand de tondeuze er overheen. Standje 1 of standje 2. Ziet er heel natuurlijk uit. En schaam me er absoluut niet over. Sterker nog twee vrienden van me doen het tegen woordig nu ook.
En dames vinden ook niet verkeerd, zolang je het niet te kort doet.

Eigenlijk alleen maar positieve reacties gehad.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2013, 23:45   #3
Dancer29
Dancer29
 
Dancer29's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2013
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 2
Hoi anoniempje,
Vaak is het zo dat als je last hebt van overbeharing, je er zelf meer mee zit en anderen het vaak niet eens zal opvallen. En als dat wel het geval is, zou ik als ik jou was daar gewoon maling aan hebben. Ik spreek uit ervaring, ik ben dan wel een vrouw maar heb ook jaren met mijn overbeharing gezeten en vond het ook heel erg, werd een obsessie. Van alles geprobeerd, scheren, waxen, laser en IPL.
Voor mij werkte dat jammer genoeg niet (IPL,laser). Dus ik hou het nu bij het elke dag scheren van mijn benen, is een gewoonte geworden en hoort gewoon bij mijn leven.
Ik vind de oplossing in het berichtje van 'ikzelf' hierboven dan ook erg goed, gewoon eens in de zoveel tijd de tondeuze over je benen halen, heb je toch nog haren op je benen, maar niet zo erg meer dat jij je er aan stoort ;-). Doe waar jij je prettig bij voelt!
Bij mannen zijn harige benen en trouwens borst ook juist mooi/mannelijk!

Laatst gewijzigd door Dancer29; 28 juli 2013 om 14:10
Dancer29 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2013, 23:27   #4
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Ik weet niet of het extreem is, je kunt een foto plaatsen van je benen. Overigens ik vind dat mannen benen behaard moeten zijn. Echte mannen hebben haar. Drinken Wiskey en roken Marlboro
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2013, 18:11   #5
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Ik weet niet of het extreem is, je kunt een foto plaatsen van je benen. Overigens ik vind dat mannen benen behaard moeten zijn. Echte mannen hebben haar. Drinken Wiskey en roken Marlboro
Echte mannen drinken geen Wiskey en roken niet. Beide zorgen voor een onderdrukking van de testosteron levels. Sterker nog door de oestrogeenvorming van alcohol krijgen sommige mannen last van gyno.

Stoor je je aan je beenhaar, tondeuse der over en klaar is kees. Als je je haar op je hoofd te lang vind knip je het toch ook af.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2013, 19:03   #6
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Wat zit de wereld toch raar in elkaar en waarom is het zo oneerlijk verdeeld ?
De een heeft teveel haar, een ander te weinig of zelfs geen haar... en overal moeten we maar weer een oplossing voor zoeken. En bestaan nog steeds geen wondermiddelen, helaas, maar wel veel hulpmiddelen Succes.
Lief groetje van Astrid
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.