Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 september 2020, 16:26   #106
Sergioo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2013
Berichten: 36
Hoe slecht wil je het hebben, geloof deze oplichters niet. Dit wens je toch niemand toe, zo met je haarprobleem zitten, heel veel geld betalen en dan met een heel verrot resultaat zitten.

Laatst gewijzigd door Henk; 3 september 2020 om 20:14
Sergioo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2020, 17:45   #107
KidMinchia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2014
Berichten: 76
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SamuelJ Bekijk bericht
Komt ook wel wat paranoia over om te denken dat ik een soort fake account zou zijn van ha
sci. Ik heb net een behandeling gehad, ontdekte deze kritiek en ben er helemaal in gedoken. Ik heb een account gemaakt om dit te posten puur omdat ik dit soort berichten gewoon misleiding vind. Het klopt in ieder geval niet met de info die ik kon vinden.
Ga je nog met foto's komen van voor en na je HT SamuelJ?
KidMinchia is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2020, 19:45   #108
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 367
SamuelJ kijkt naar de jurisprudentie. Dat resultaat is in het voordeel van HASCI.

Echter blijven er (zeer) veel mensen ontevreden en zie ik op bijvoorbeeld Google regelmatig slechte reviews verdwijnen. Dat geeft zeer veel (mijn inziens) terechte argwaan t.o.v. HASCI.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2020, 20:26   #109
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Mannen, niet schelden en wees voorzichtig met beschuldigingen. Samuel kan oprecht overtuigd zijn dat Gho goed werk aflevert. Aan jullie de taak om hem (netjes) te overtuigen waarom jullie dat niet vinden.

Ik kan trouwens wel begrijpen dat als je Gho ontmoet hebt dat je overtuigd bent van zijn goede bedoelingen. We hebben met Haarweb zo'n vijftien jaar geleden een interview gehad met Gho. Als het goed is staat het interview nog wel ergens op Haarweb. Hij was in het nieuws omdat hij claimde haar te kunnen vermenigvuldigen met zijn HaarStamcelTransplantatie (HST). Een erg sympathiek ogende man die enthousiast over HST vertelde. Inmiddels heb ik mijn twijfels (en dan druk ik mij nog zachtjes uit) over zijn methode, maar destijds had hij mij in elk geval wel overtuigd dat het werkte.

Laatst gewijzigd door Henk; 3 september 2020 om 20:28
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2020, 22:30   #110
SamuelJ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2020
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KidMinchia Bekijk bericht
Ga je nog met foto's komen van voor en na je HT SamuelJ?
Ik heb geen behoefte om foto's online te zetten. Het zou ook niet kunnen, want ik denk dat het resultaat pas over een maand of 7 te beoordelen is. Wat dat betreft kan ik dus ook niet aangegeven of het resultaat goed zal zijn.
SamuelJ is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2020, 22:53   #111
SamuelJ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2020
Berichten: 11
Geslacht:
Sorry guys, hecht nu eenmaal meer waarde aan een uitgebreid rapport van een serieuze instelling zoals de reclame code commissie dan aan een stel bijna scheldende forumleden die inhoudelijk gewoon slechte argumenten hebben.

Dat jullie slechte ervaringen hebben kan best, maar het lijkt er volgens mij op dat dit niet exemplarisch is voor het gemiddelde resultaat. In het contract staat ook dat de resultaten per persoon kunnen variëren. Ook in de uitspraak bij de reclame code commissie blijkt dat Hasci toegeeft dat het niet altijd goed gaat.

Citaat:
Adverteerder heeft de HST methode sinds 2005 toegepast op 1200 patiënten (1.934 behandelingen bij verschillende patiëntgroepen). Elke behandeling wordt zorgvuldig gedocumenteerd. Voorts wordt na een jaar elke patiënt onderzocht aan de hand van een gedetailleerd formulier dat samen met de patiënt wordt ingevuld. Gebleken is dat voor bijna 100% van de behandelde personen geldt dat de transplantatie geslaagd is en dat zowel in het ‘donorgebied’ als in het ‘ontvangstgebied’ van iedere patiënt een hoog percentage van (her)groei is gerealiseerd.
"Bijna 100%" - Stel het is 99%, dan zijn er dus 20 mensen waar de behandeling is mislukt. Zo simpel is het gewoon. Meestal werkt het en soms niet. Sommigen zouden dan zeggen dat je een oplichter bent, ik zou eerder zeggen dat het niet realistisch is om 100% resultaat te verwachten en bijna 100% lijkt mij goed genoeg.

Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje apart dat ik voor Coen Gho wordt aangezien. Ik zou ook niet weten waarom hij zijn tijd zou verdoen met een discussie op het internet haha. Het doet eerder afbreuk aan de argumentatie dan dat het je standpunten ondersteund. Het zou toch eenvoudig moeten zijn om je mening met argumenten te staven?

Kom maar met links naar rechtzaken, een filmpje van Gerard Joling waar hij kritiek uit of andere externe bronnen. Het enige wat ik kan vinden zijn wat comments en een filmpje van Dean Saunders. Als het echt oplichters zijn waar is het bewijs dan?
SamuelJ is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2020, 23:06   #112
SamuelJ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2020
Berichten: 11
Geslacht:
@Iliasilias ik zie een post uit 2017 waar je het hebt over een rechtzaak. Is deze inmiddels afgerond en zo niet, waarom is er nog geen uitspraak?

Verder heb je het over Gerard Joling die 80.000 euro heeft gekregen om te zwijgen. Waar heb je die info vandaan en heb je eventueel een link of iets waardoor ik kan zien dat je bewering klopt?

@henk ik heb die hele Coen trouwens nooit ontmoet, maar mijn punt is gewoon dat op basis van de informatie die online te vinden is ik niet echt de indruk krijg dat het een oplichter is.

@klapz ik heb inderdaad een paar slechte recenties gezien. Het viel mij alleen wel op dat de kwaliteit vaak niet hoog was en dat dezelfde persoon meerdere negatieve opmerkingen neerzet. Ik denk dat als er echt wat aan de hand zou zijn, dan moet er toch een rechtzaak zijn of zoiets Bij de reclame code commissie is een groep van concurrenten geweest. Waarom kwamen zij niet met getuigen of ander bewijs?

Laatst gewijzigd door SamuelJ; 3 september 2020 om 23:30
SamuelJ is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2020, 00:25   #113
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SamuelJ Bekijk bericht
Ik heb geen behoefte om foto's online te zetten. Het zou ook niet kunnen, want ik denk dat het resultaat pas over een maand of 7 te beoordelen is. Wat dat betreft kan ik dus ook niet aangegeven of het resultaat goed zal zijn.
Nee, dat snap ik dat je geen foto's online wilt zetten, want dan krijgen mensen COEN GHO te zien, en dat is natuurlijk niet de bedoeling!
ER IS TOT OP HEDEN GEEN ENKELE FOTO WAAROP IEMAND TE ZIEN IS DIE VOLLEDIG KAAL WAS, MET DAARNA EEN TOP RESULTAAT, EN WAARBIJ HET DONORGEBIED OOK IS HERSTELD MET NIEUW HERGROEIDE HAREN!! Hoe moeilijk is dat!!?? Na 15 jaar, zien we alleen maar lapjes tekst op het internet, waarin te lezen hoe geweldig het HASCI techniek wel niet is! Hoe moeilijk is dat om een keer iemand te behandelen die volledig kaal is, en weer gewoon haren heeft!!?? Als je al met een simpele FUE top resultaten kunt bereiken bij mensen die bijna volledig kaal waren, dan zou je met dit techniek de ene na de andere top resultaat kunnen bereiken........WAAR ZIJN DEZE FOTO'S!!?? 0,0 BEWIJS!!! Echt schandalig dat je hier nog de HASCI methode nog komt promoten................En dan ook nog denken dat mensen hierin ook in gaan trappen!!!

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 4 september 2020 om 02:21
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2020, 00:45   #114
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SamuelJ Bekijk bericht
@Iliasilias ik zie een post uit 2017 waar je het hebt over een rechtzaak. Is deze inmiddels afgerond en zo niet, waarom is er nog geen uitspraak?

Verder heb je het over Gerard Joling die 80.000 euro heeft gekregen om te zwijgen. Waar heb je die info vandaan en heb je eventueel een link of iets waardoor ik kan zien dat je bewering klopt?
De rechtszaak loopt nog, en dat weet je heel heel erg goed, beste man! Sterker nog, je hebt pas geleden ook een brief gekregen van het Medisch Tuchtcollege die je ook op het matje gaat roepen!! En ik ben niet de enige, er hebben inmiddels bij mijn Advocaat tientallen mensen gemeld, uit België, Duitsland en zelfs vanuit Mexico en Aruba.............Maak je borst maar nat!

En dat je 80.000 euro hebt betaald aan Gerard Joling heeft zijn buurman tegen mij gezegd, en ik kan je vertellen dat je zijn manager ook een gratis behandeling hebt gegeven, rara...Hoe weet ik dat!! Sterker nog, toen je zijn manager een gratis behandeling gaf, was Gerard Joling op dat moment op vakantie, en door die gratis behandeling heeft zijn manager druk gezet op Gerard Joling om met je in zee te gaan, want deze had er zelf ook niet veel vertrouwen in, en zijn voorgevoel bleek achteraf waar te zijn. DIT ZIJN ECHT GERARD JOLING ZIJN WOORDEN EN IK VERZIN ZE ECHT NIET!! Hij is daarna ook flink bedreigd door zijn fans, omdat ze hem achterna hebben gevolgd en daarna dik spijt kregen van je fabeltjeskrant HASCI behandeling. Hij heeft zelfs daarna extra beveiligers moeten inhuren!
Is het je ook opgevallen dat Gerard Joling tegenwoordig ook nooit meer je naam noemt in de media, laat staan je ''revolutionaire techniek'', en ondanks dat ie vaak praat over zijn haartransplantaties! En een link waar dit verhaal op staat!!??.......Zodat je hem natuurlijk op het matje roept en je geld terugeist, want je weet als geen ander dat dit verhaal 100% klopt, beste man!!
Je vist natuurlijk naar de bron van deze uitspraak en tevens juridisch bewijs, en ik heb je door........Want dat is natuurlijk niet de bedoeling dat dit verhaal uitlekt!

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 4 september 2020 om 02:14
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2020, 10:36   #115
SamuelJ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2020
Berichten: 11
Geslacht:
Misschien een rare vraag, maar hoe heb jij de buurman van Gerard Joling gesproken en hoe kan het dat deze op de hoogte is van deze deal? Als ik 80.000 euro zwijggeld zou aannemen, dan zou ik dat niet tegen mijn buurman vertellen.

Ik heb trouwens nog verder gekeken op dit forum en op basis daarvan krijg ik de indruk dat de waarheid wellicht in het midden ligt:
  • Op dit forum zijn meerdere leden te vinden die achteraf ontevreden waren met het resultaat wat is behaald bij hasci.
  • Het lijkt erop dat een behandeling van hasci minder resultaat oplevert dan een behandeling van bijvoorbeeld Hair World Istanbul. De mogelijke verklaring is dat Hasci haren laat zitten of dat gedeeltelijke grafts minder kans hebben om aan te slaan.
  • Uit praktijktesten waar mensen simpelweg haren hebben geteld blijkt dat er WEL meer haren zijn ontstaan dan dat er waren in de beginsituatie.
  • Het percentage nieuwe haren lag echter veel lager (hooguit 20%) dan de geclaimde 85%.
  • Ik krijg de indruk dat het niet zo is dat je met HSI als het ware een oneindige voorraad haren hebt. Misschien is dit eenvoudig te verklaren doordat de teruggegroeide haren wellicht niet geschikt zijn om nog eens te transplanteren. Ik weet trouwens niet of hasci claimed of dit wel het geval is.

Voor mij komt het er op neer dat in principe de techniek van hasci werkt, maar dat je in praktijk kunt afvragen of het beter is dan een 'gewone' FUT. Met een gewone FUT krijg je geen nieuwe haren, maar de grafts die verplaatst worden zijn wel effectiever.

Zijn het oplichters? Tegen mij is wel het aantal 85% genoemd. Op basis van de informatie die ik heb kunnen vinden heb ik kunnen vaststellen dat dit percentage waarschijnlijk niet klopt. Het gemiddelde percentage zal zeker 3x lager liggen. Op de website wordt dit percentage overigens nergens genoemd. Ik weet ook niet meer hoe het precies tegen mij verteld is. Indien ze claimen dat het minimaal 85% is, dan moeten we denk ik wel vaststellen dat Hasci hier de zaken rooskleuriger voordoet dan ze kan waarmaken.
SamuelJ is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2020, 10:43   #116
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Samuel. Wat betreft Gho zijn HST methode, ik denk niet dat hij dat heeft opgezet om mensen op te lichten, maar ik geloof ook niet dat hij haren kan vermenigvuldigen. Want zou zijn methode werken dan zou je een eindeloze donor hebben en dan zou hij mensen die bijna helemaal kaal zijn een volle bos haar kunnen geven. Als dat kon had hij zijn prijs wel kunnen vertienvoudigen. Voor het resultaat wat je bij Gho krijgt en de prijs die je betaalt per behandeling zijn er denk ik wel betere opties.
Wat betreft oplichting, ik ga daar geen uitspraak over doen, maar hij biedt wel iets aan wat hij volgens mij niet kan waarmaken.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2020, 16:37   #117
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Samuel. Wat betreft Gho zijn HST methode, ik denk niet dat hij dat heeft opgezet om mensen op te lichten, maar ik geloof ook niet dat hij haren kan vermenigvuldigen. Want zou zijn methode werken dan zou je een eindeloze donor hebben en dan zou hij mensen die bijna helemaal kaal zijn een volle bos haar kunnen geven. Als dat kon had hij zijn prijs wel kunnen vertienvoudigen. Voor het resultaat wat je bij Gho krijgt en de prijs die je betaalt per behandeling zijn er denk ik wel betere opties.
Wat betreft oplichting, ik ga daar geen uitspraak over doen, maar hij biedt wel iets aan wat hij volgens mij niet kan waarmaken.
Beste Henk, Dat Coen Gho in het begin in 2005 geloofde dat zijn methode werkt, kan ik best nog geloven, (wat mij heel sterk lijkt aangezien hij hiermee vanaf 1996 aan het experimenteren was). Alleen, na 12 maanden wanneer de eerste patiënten terugkomen voor een evaluatiegesprek met een lege donorgebied en donshaar op het ontvangstgebied zoals Frans Bauer en MHP op het donorgebied zoals wesley Sneijder, en je blijft na 15 jaar, en meer dan 15000 patiënten verder, nog steeds keihard roepen dat zijn methode werkt en hij haren kan vermenigvuldigen, en dan ook nog de hoofdprijs ervoor vragen en allerlei BN-ers inhuren om voor hem te liegen, dan ben je gewoon en zware oplichter, AKA witteboordencrimineel. Sterker nog elke arts die bij hem dreigt weg te gaan moet minimaal 3 maanden van tevoren en zwijgclausule ondertekenen met verstrekkende gevolgen wanneer deze hierover uit de school zouden klappen, en anders wordt het salaris niet uitbetaald. Dit verhaal heeft een ex-hoofd arts van HASCI 1 op 1 aan mij verteld. Bijna alle artsen die bij HASCI weggaan zijn maar om 1 ding weggegaan en dat is dat ze met hun geweten in de knel kwamen, met hoe patiënten werden opgelicht en zij tijdens evaluatie gesprekken ontevreden klanten moesten voorliegen dat hun donorgebied degelijk was hersteld en gewoon hun haren zijn gedupliceerd!

En als je niet tevreden bent en gaat klagen, dan komt de waren aard van meneer Gho naar boven en vooral hoe gewetenloos hij is, er hebben zich slachtoffers bij mijn advocaat gemeld die gewoon geblokkeerd werden en als je belt naar hem zoals ik deed dan gooit hij de horen gewoon op, als je aangetekend post opstuurt dan wordt deze niet eens aangenomen en teruggestuurd. ZO ONBESCHOFT IS HIJ!!
Hun Facebook pagina werd overladen met klachten, en nu hebben ze de hele recensie functie uitgeschakeld en alle oude recensies ook verwijderd, niemand meer kan een recensie achterlaten. Dit is hun Facebook pagina, en zoek maar naar de recensies functie, https://www.facebook.com/HairScience...sbIdZMpntN7Ul8

Dit doe je niet als je niets te verbergen hebt!! Dit is gewoon willens en wetens kwetsbare patiënten nog meer de grond in drukken, en dat interesseert hem geen moer!

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 4 september 2020 om 20:16
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2020, 01:48   #118
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
COEN GHO=OPLICHTER!!!!!!!!


Hij heeft mij en tientallen andere mensen in mijn omgeving zwaar oplicht.
Geen donorhaar meer, en voor de rest alleen single dun halfdood haar, waarvan 60% het niet eens heeft overleefd!

Zonde van je geld, zonde van je donorgebied en zonde van je grafts, deze raken door het splitten beschadigd en gaan vaak dood.

Nu kom ik niet eens bij andere klinieken in aanmerking voor een herstelbehandeling, omdat mijn donorgebied volledig is verpest, en andere vrienden van mij die bij HASCI zijn behandeld, hebben helaas precies hetzelfde probleem.

Mensen die positief over Coen Gho praten, kennen de monster in hem nog niet!

Coen Gho moet echt gestopt worden, en direct opgesloten worden! Tuig van de richel, echt waar!

Laatst gewijzigd door Hairgroww; 5 september 2020 om 01:56
Hairgroww is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2020, 09:55   #119
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 174
Geslacht:
Als er een rechtszaak komt, vraag ik me af of de rol van de reclamecodecommissie ook wordt onderzocht. Ik heb niet de hele uitspraak gelezen, maar in het oordeel van het college staat:



"Bij nader inzien blijkt dat HAIR SCIENCE INSTITUTE wel degelijk HaarStamcel Trans*plan*tatie uitvoert en wel degelijk in staat is om van 1 follikel 2 follikels te maken waardoor er niet of nauwelijks haarverlies optreedt in het donorgebied.”


Hierop kan HSC zich beroepen en hun reclame baseren.
__________________
---
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2020, 10:18   #120
SamuelJ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2020
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
2 Tellingen wijzen op veel minder hergroei dan 85%
Enkele leden op baldtruthtalk.com hebben zorgvuldig en transparant tellingen verricht van het aantal haartjes verloren in het donorgebied en gewonnen in het ontvangstgebied. (Grote dank voor dit monnikenwerk!) Hergroei wordt gedefinieerd als (Haartjes gewonnen in ontvangstgebied - Haartjes verloren in donorgebied) / Haartjes gewonnen in ontvangstgebied. De gevonden percentages zijn: (2600-1621)/2600 = 38%, (1461-1243)/1461 = 15% en (964-1243)/964 = -29%. Op baldtruthtalk worden redenen genoemd waarom de 38% en 15% te hoog zijn en de -29% (veel) te laag.

https://www.baldtruthtalk.com/thread...ghlight=GC83UK
https://www.baldtruthtalk.com/thread...t=almostundone

Ik vond het interessant te zien hoe sommige leden op baldtruthtalk.com hun mening over Hasci gaandeweg deze tellingen negatief bijstelden.
Bovenstaande quote vond ik ergens anders op dit forum.

Eigenlijk zegt dit wel genoeg. Strict genomen is hasci blijkbaar wel in staat om haren te vermeerderen, maar het percentage ligt zeer laag en ik krijg de indruk dat vooral de kwaliteit een stuk lager ligt dan bij een normale FUT.

Het idee dat je dezelfde follikels meerdere keren kan oogsten lijkt helemaal niet te kloppen. Ik weet ook niet of hasci dit beweert, maar dat is toch wel het belangrijkste punt van de hele techniek. Als dit niet het geval is, dan is er namelijk weinig reden om niet gewoon voor een normale FUT te gaan.

Helaas heb ik zelf al 1 hasci behandeling achter de rug, maar ik hoop dat dit niet belemmert dat ik later nog een normale behandeling kan krijgen.

Mijn plan was om eerst de voorkant te doen en later bovenop, maar het lijkt me dus verstandig om de 2e keer ergens anders te kijken. Hair World Istanbul komt vaak bovendrijven, maar ik heb het gevoel dat ze ook de boel wat manipuleren.

Als ik nu zou moeten kiezen zou ik denk ik voor Veldhoven gaan. Heb ik het goed als ik begrijp dat dit een van de betere klinieken is?
SamuelJ is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
coen gho, hair stem cell clinic, hairscience institute, hasci, hsi, kwazalver, oplichter

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.