Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 augustus 2006, 09:46   #1
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
cyberhair,ook voor vrouwen???

hoi,

zijn er ook vrouwen die ervaring hebben met het dragen van cyberhair?is het echt zo fantastisch,ook voor langer haar?
dan nog een vraagje:is er een duidelijk verschil tussen het dragen van "maatwerk",en een gewoon standaard haarwerk?bij een gewone standaard pruik trek je het snel over je hoofd en zet je het desnoods nog wat vast met enkele klemmetjes,maar wat met maatwerk?daar zit achteraan toch geen elastiek(vorm)in?
Graag had ik hier wat meer uitleg over gekregen!
groetjes,Heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2006, 15:14   #2
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HEIDIKEN
hoi,

zijn er ook vrouwen die ervaring hebben met het dragen van cyberhair?is het echt zo fantastisch,ook voor langer haar?
dan nog een vraagje:is er een duidelijk verschil tussen het dragen van "maatwerk",en een gewoon standaard haarwerk?bij een gewone standaard pruik trek je het snel over je hoofd en zet je het desnoods nog wat vast met enkele klemmetjes,maar wat met maatwerk?daar zit achteraan toch geen elastiek(vorm)in?
Graag had ik hier wat meer uitleg over gekregen!
groetjes,Heidiken
Heidiken,

Ik zou zelf geen cyberhair nemen omdat ik de glans 'te plastic' vind. Overigens zou ik dus voor een blonde versie moeten gaan en in kunstlicht ben ik geschrokken van de 'nepglans'. Met donder haar vind ik dat glansprobleem veel minder aan de orde en zou het volgens het nogal meevallen. Een maathaarwerk kan wel degelijk desgewenst met elastiek of een andere bevestigingsmethode gemaakt worden.
Ik denk dat Els Bergers van haartendens je wel duidelijke info hierover kan verschaffen.
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2006, 13:13   #3
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hoi Kitty,

heb je dan ook als eens cyberhair gezien? ik heb onlangs geinformeerd,en wat ik gezien heb leek me fantastisch en vooral héél nauurlijk,wat toch ook heel belangrijk is,toch? het verbaasd me wel een beetje dat er zo weinig gereageerd wordt door dames! volgens mij zijn het meer mannen die hier voor kiezen,dat gevoel heb ik althans!
groetjes,Heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2006, 20:41   #4
Ariba
HaarWeb lid
 
Ariba's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 38
Hoi,

Ik heb jaren geleden een cyberhair haarwerk gedragen.
De krullen in mijn haar bleven altijd mooi in vorm, ook na veelvuldig wassen.
Het nadeel is inderdaad dat het erg glanst.
Ik heb donker haar en een gedeeltelijk haarwerk, het verschil met mijn eigen haar was duidelijk.
Waardoor ik jammergenoeg mijn eigen haar niet langer, dan het haarwerk, kon laten groeien.
Ariba is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2006, 08:41   #5
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hoi Ariba,

bij mij is er een volledig haarwerk besteld,waar dus niets van mijn eigen haren te zien zal zijn! glanst het dan echt zo erg??? ik heb er nochtans helemaal niets van gemerkt toen ik naar mijn haarwerker ben geweest! ik vond het er zelfs héél naturel en mooi uitzien,vandaar dat ik het niet goed begrijp!!! nou...ik hoop maar dat ik geen verkeerde keuze heb gemaakt! gelukkig heb ik ook al véél goede commentaar gehoord over cyberhair,dat maakt het dan weer goed ! ik voel me alleszins veel beter in mijn vel sinds ik een haarwerk draag,ben nu 35 jaar,en kan eindelijk na al die jaren weer wat zorgelozer door het leven gaan!!
groet!
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2006, 22:43   #6
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HEIDIKEN
hoi Ariba,

bij mij is er een volledig haarwerk besteld,waar dus niets van mijn eigen haren te zien zal zijn! glanst het dan echt zo erg??? ik heb er nochtans helemaal niets van gemerkt toen ik naar mijn haarwerker ben geweest! ik vond het er zelfs héél naturel en mooi uitzien,vandaar dat ik het niet goed begrijp!!! nou...ik hoop maar dat ik geen verkeerde keuze heb gemaakt! gelukkig heb ik ook al véél goede commentaar gehoord over cyberhair,dat maakt het dan weer goed ! ik voel me alleszins veel beter in mijn vel sinds ik een haarwerk draag,ben nu 35 jaar,en kan eindelijk na al die jaren weer wat zorgelozer door het leven gaan!!
groet!
Heidiken,

Ja ik heb cyberhair gezien. o.k. bekentenisje... ik heb een peperduur (2300 euro'tjes) haarwerk op kamklemmen van cyberhair hier in de kast liggen die ik dus waarsch. nooit ga dragen. Ik weet niet of ik het juist heb maar volgens mij heb jij toch donker haar? Ik heb het nl. bij een vrouw daar ook gezien die (behoorlijk) donker is van zichzelf en dito cyberhair hw heeft aangeschaft. Daar zag ik die glans nauwelijks. ... Alleen echt wel bij dat haarstuk van mezelf, dat ik in een paniekperiode heb laten maken, omdat ik dacht dat ik binnen het jaar mijn hoofdhuid zou tegenkomen. Is op zich een mooi hw maar die glans joh... Mij is idd toen ook uitgelegd dat dat kennelijk toch echt een blond haar probleempje is van cyberhair (had dat maar ff gezegd voordat ik dus die bestelling plaatste !). Maar goed ik had ook nadrukkelijk gevraagd of die kamklemmen geen pijn zouden doen en of dat eenvoudig te bevestigen/losmaken was, is ook allemaal bevestigd op geantw. Ook met kamklemmen kan ik totaal niet overweg.. ik trok (de 3 keer dat ik'm droeg) weldegelijk haren er mee uit en kreeg haarpijn na het afzetten vh haarwerk op de plaatsen waar die klemmen zaten. Ik weet ook dat er genoeg mensen zijn die totaal geen last hebben van kamklemmen, maarre alles bij elkaar..is dit niet mijn haarwerkje.
Omdat mijn eigen haar echt nog vol/veel is om te zien, doe ik met hw momenteel eigenlijk niets meer .... kijk wel weer verder tegen die tijd.

Groetjes
Kitty
__________________
diane 35 + androcur

Laatst gewijzigd door kas; 6 september 2006 om 22:51
kas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.