Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 maart 2009, 10:32   #1
Foxy
HaarWeb lid
 
Foxy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 september 2008
Berichten: 3
Verzoringsproducten Haarwerk echt haar

Hallo Allemaal

Alvast mijn excuses als hier al een topic over geopend is, maar heb wat rond zitten snuffelen maar het is tot nu allemaal niet zo duidelijk voor me

Ik krijg binnekort een haarwerk van echt haar (droeg voorheen altijd syntetisch).
Is het echt nodig die dure verzorgingsproducten te gebruiken van de leverancier, ik las nl dat een aantal van jullie dat niet doen

Graag hoor ik jullie ervaringen met de andere producten, ik weet dat het is wat je persoonlijk lekker vind, maar hoe meer ervaring hoe beter ik weet hoe ik er mee om moet gaan

En hoe erg verschild het dragen en verzorgen van een syntetische met een haarwerk van echt haar.

Ik hoop reacties van jullie te krijgen
Foxy is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2009, 14:09   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Voor een haarwerk van echt mensenhaar kun je dezelfde verzorgingsprodukten gebruiken als voor bioharen. Er is maar een klein verschil, namelijk dat bioharen beschermd worden door voortdurende productie van talg, en haarwerkharen niet. Daarom moet een haarwerk van mensenhaar geholpen worden met een beetje conditioner.

Vermijd agressieve producten zoveel mogelijk, omdat die de haren lelijk en breekbaar kunnen maken.
Kammen, borstelen e.d. moet je ook voorzichtiger doen dan bij bioharen, vooral als er klitten in zijn gekomen, anders trek je de haren eruit.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2009, 01:51   #3
klaasje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2008
Berichten: 14
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foxy Bekijk bericht
Hallo Allemaal

Alvast mijn excuses als hier al een topic over geopend is, maar heb wat rond zitten snuffelen maar het is tot nu allemaal niet zo duidelijk voor me

Ik krijg binnekort een haarwerk van echt haar (droeg voorheen altijd syntetisch).
Is het echt nodig die dure verzorgingsproducten te gebruiken van de leverancier, ik las nl dat een aantal van jullie dat niet doen

Graag hoor ik jullie ervaringen met de andere producten, ik weet dat het is wat je persoonlijk lekker vind, maar hoe meer ervaring hoe beter ik weet hoe ik er mee om moet gaan

En hoe erg verschild het dragen en verzorgen van een syntetische met een haarwerk van echt haar.

Ik hoop reacties van jullie te krijgen
Precies wat hanna zegt.
Soms wel lekker om een siliconencreme er doorheen te gooien, voor 15 euro heb je een supergrote pot siliconmix van avanti. Is niet vettig maar je haar wordt er superzacht van.
Ruikt ook lekker nog
klaasje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2009, 02:25   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Op diverse websites las ik dat pure jojoba olie eigenlijk geen olie is, maar een soort was die veel lijkt op de talg die de hoofdhuid produceert, daardoor zou jojoba olie uitermate geschikt zijn om uitdroging van mensenhaarwerken te voorkomen.
Ik heb echter geen jojoba olie kunnen vinden bij Etos of Kruidvat en ook niet bij een andere drogist, dus ik moet nog even verder zoeken, want ik kan 't wel via internet bestellen, maar dan zijn de verzendkosten hoger dan de prijs van de fles.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ervaring uit Belgie Kris Haarwerken 44 24 juli 2010 23:47
Kan alle hulp gebruiken sweet_muisje AA - Algemeen 17 14 maart 2006 10:53
Artikel: Wieke Peters (12 jr) over haar Alopecia Areata Totalis Webmaster AA - Algemeen 9 16 september 2005 23:15
help erik 38 Haarwerken 9 22 mei 2002 00:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.