Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 oktober 2023, 23:27   #1
Aminaro
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2023
Berichten: 3
Geslacht:
Question Twijfel tussen Omorfy en Fuegenix

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier. Ik ben een 35 jarige man en heb last van dun wordend haar. Ik heb een beetje gelezen op het forum en twijfel nu tussen Fuegenix en Omorfy.

Ergens wil ik ook een HT in Amsterdam hebben, waar ik woon.

Iemand tips en ervaringen?
Aminaro is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2023, 23:47   #2
Esm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 98
Geslacht:
Ik zou bij een aantal klinieken op consult gaan en dan een afweging maken. Eventueel volgen er dan nog nieuwe vragen en vertellen ze je zaken waar je eerst niet bij stil had gestaan.

Hoezo die twee trouwens ? Is dat op basis van wat je over ze hebt gelezen of de klinieken die je toevallig tegen kwam?

Ik zou je iig ten zeerste afraden om op basis van je woonplaats een keuze te maken. Overigens zitten er volgens mij geen klinieken in Amsterdam, dat scheelt

Laatst gewijzigd door Esm; 22 oktober 2023 om 23:51
Esm is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2023, 23:47   #3
Esm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 98
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esm Bekijk bericht
Ik zou bij een aantal klinieken op consult gaan en dan een afweging maken. Eventueel volgen er dan nog nieuwe vragen en vertellen ze je zaken waar je eerst niet bij stil had gestaan.

Hoezo die twee trouwens ? Is dat op basis van wat je over ze hebt gelezen of de klinieken die je toevallig tegen kwam?

Ik zou je iig ten zeerste afraden om op basis van je woonplaats een keuze te maken. Overigens zitten er volgens mij geen klinieken in Amsterdam, dat scheelt
Oh jawel Amsterdam Hair institute volgens mij, en daar zijn de nodige mindere verhalen over te vinden

Laatst gewijzigd door Esm; 22 oktober 2023 om 23:52
Esm is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2023, 10:44   #4
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aminaro Bekijk bericht
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier. Ik ben een 35 jarige man en heb last van dun wordend haar. Ik heb een beetje gelezen op het forum en twijfel nu tussen Fuegenix en Omorfy.

Ergens wil ik ook een HT in Amsterdam hebben, waar ik woon.

Iemand tips en ervaringen?
Fuegenix kost 30k fyi
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2023, 11:25   #5
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanchez123 Bekijk bericht
Fuegenix kost 30k fyi
Zover ik begreep nu vanaf 30-35K (kleine transplantatie).
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2023, 16:53   #6
Aminaro
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2023
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esm Bekijk bericht
Ik zou bij een aantal klinieken op consult gaan en dan een afweging maken. Eventueel volgen er dan nog nieuwe vragen en vertellen ze je zaken waar je eerst niet bij stil had gestaan.

Hoezo die twee trouwens ? Is dat op basis van wat je over ze hebt gelezen of de klinieken die je toevallig tegen kwam?

Ik zou je iig ten zeerste afraden om op basis van je woonplaats een keuze te maken. Overigens zitten er volgens mij geen klinieken in Amsterdam, dat scheelt
Hier heb ik goede verhalen over gelezen. Daarom die twee.
Aminaro is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2023, 16:53   #7
Aminaro
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2023
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanchez123 Bekijk bericht
Fuegenix kost 30k fyi
Oh wow, zo duur?
En dat is dan een kleine HT?
Aminaro is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2023, 17:34   #8
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
met alle respect maar je vergelijkt nu een enorme budget kliniek met een van de meest dure klinieken. Hoe kom je uberhaupt tot het punt dat je twijfelt tussen deze 2 klinieken?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2023, 18:32   #9
Wesley123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2017
Berichten: 138
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
met alle respect maar je vergelijkt nu een enorme budget kliniek met een van de meest dure klinieken. Hoe kom je uberhaupt tot het punt dat je twijfelt tussen deze 2 klinieken?
Nou, een "enorme budget kliniek" is wellicht wat overdreven.
"Een betaalbare kliniek" & "een waanzinnig dure kliniek" lijkt me meer op z'n plaats. Laten we asjeblieft niet normaal maken wat niet normaal is. 30k voor een kleine transplantatie........
Wesley123 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2023, 22:12   #10
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesley123 Bekijk bericht
Nou, een "enorme budget kliniek" is wellicht wat overdreven.
"Een betaalbare kliniek" & "een waanzinnig dure kliniek" lijkt me meer op z'n plaats. Laten we asjeblieft niet normaal maken wat niet normaal is. 30k voor een kleine transplantatie........
Ik vind 30k ook niet normaal, maar dat omorfy niet past in het rijtje betere klinieken lijkt mij een feit. Daarom vind ik het ronduit vreemd dat iemand twijfelt tussen twee klinieken die zo ver van elkaar afliggen.

Alsof je een nieuwe auto wilt kopen en je twijfelt tussen een oude renault clio en een nieuwe audi rs4
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2023, 04:10   #11
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesley123 Bekijk bericht
Nou, een "enorme budget kliniek" is wellicht wat overdreven.
"Een betaalbare kliniek" & "een waanzinnig dure kliniek" lijkt me meer op z'n plaats. Laten we asjeblieft niet normaal maken wat niet normaal is. 30k voor een kleine transplantatie........
"Laten we asjeblieft niet normaal maken wat niet normaal is." Wat is normaal? Wie heeft de macht om te bepalen of iets normaal is?

Is een auto van 250K normaal? Voor genoeg mensen wel. Voor jou wellicht niet. Bovendien, wat is een kleine transplantatie? Dat is ook een relatief begrip. Voor de 1 is dat 500 grafts, voor de ander 2500 grafts. Blijkbaar is de prijselasticiteit van de vraag zeer positief voor Fuegenix. Mooi toch voor hem? Als je 35K voor iets kunt vragen zou je dom zijn om 5K te vragen. We leven in een kapitalistisch land.

Laatst gewijzigd door mickfoley; 24 oktober 2023 om 04:14
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2023, 10:34   #12
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
"Laten we asjeblieft niet normaal maken wat niet normaal is." Wat is normaal? Wie heeft de macht om te bepalen of iets normaal is?

Is een auto van 250K normaal? Voor genoeg mensen wel. Voor jou wellicht niet. Bovendien, wat is een kleine transplantatie? Dat is ook een relatief begrip. Voor de 1 is dat 500 grafts, voor de ander 2500 grafts. Blijkbaar is de prijselasticiteit van de vraag zeer positief voor Fuegenix. Mooi toch voor hem? Als je 35K voor iets kunt vragen zou je dom zijn om 5K te vragen. We leven in een kapitalistisch land.
Het verschil is dat Fuegenix geen transparantie heeft over prijzen en de automerken van 250k wel. Het zou voor iedereen duidelijker zijn als hij op zijn website zijn (vanaf) prijzen communiceert.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2023, 19:03   #13
Wesley123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2017
Berichten: 138
Geslacht:
Fuegenix adviseert ook actief om finasferide te gebruiken
Omorfy doet dat niet op voorhand

Dus ook daardoor wordt het resultaat indirect beïnvloed, maar zegt niets over de kundigheid van het verdoven, grafts boren, het maken van incisies en het uiteindelijke plaatsen.

Als je even snel naar Fuegenix kijkt zie je vrijwel altijd dat er Finasteride in het spel is.

En om in auto termijnen te blijven:
Als de BMW garage altijd bij het verlaten van de garage benadrukt dat ik de auto iedere dag in de wax moet zettent, en de Peugeot garage niet. Dan zal men die langs de auto wandelt de BMW als beter beoordelen terwijl het niets zegt over de automonteur en technische uitvoeringen.
Wesley123 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2023, 20:05   #14
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Het verschil is dat Fuegenix geen transparantie heeft over prijzen en de automerken van 250k wel. Het zou voor iedereen duidelijker zijn als hij op zijn website zijn (vanaf) prijzen communiceert.
Gelijk bij mailcontact geeft hij informatie inclusief prijs. Hij wilt juist géén klanten die afgaan op prijs, maar wel op kwaliteit. Ik begrijp dat dat voor mensen lastig kan zijn als ze het niet kunnen of willen betalen. Als hij op zijn website de prijs gaat zetten, gaat hijzelf juist klanten op prijs sturen. Dan zou hij zijn eigen visie dus de prullenbak in gooien en zijn ideale klant (die niks om de prijs geeft) heeft helemaal niks hieraan.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2023, 20:14   #15
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 350
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesley123 Bekijk bericht
Fuegenix adviseert ook actief om finasferide te gebruiken
Omorfy doet dat niet op voorhand

Dus ook daardoor wordt het resultaat indirect beïnvloed, maar zegt niets over de kundigheid van het verdoven, grafts boren, het maken van incisies en het uiteindelijke plaatsen.

Als je even snel naar Fuegenix kijkt zie je vrijwel altijd dat er Finasteride in het spel is.

En om in auto termijnen te blijven:
Als de BMW garage altijd bij het verlaten van de garage benadrukt dat ik de auto iedere dag in de wax moet zettent, en de Peugeot garage niet. Dan zal men die langs de auto wandelt de BMW als beter beoordelen terwijl het niets zegt over de automonteur en technische uitvoeringen.
Vreemde vergelijking. Finasteride gaat haarverlies tegen, het zorgt niet voor hergroei (ja bij hoge uitzondering). Finasteride heeft vrijwel geen enkel invloed op zijn resultaten behalve dat het resultaat langer intact blijft (iets wat iedereen die een haartransplantatie ondergaat ook zou moeten willen). Ook dat geeft juist iets aan over de kundigheid van een arts.

Waarom zou je alleen een auto willen verkopen die direct na aankoop goed uitziet, maar in de toekomst vol zit met lege plekken, niet uitziet en/of een herstelreperatie moet ondergaan. Dat is ten eerste zonde voor de klant die de auto heeft gekocht, daarnaast zonde voor het gedane werk van de autofabriek die de auto met alle moeite tot in perfectie heeft proberen op te leveren en ten derde is het slechte marketing.

Zelfs al ziet het (redelijk) uit direct na de transplantatie, door het niet aanbevelen van medicijnen lopen er genoeg rond die voren een beetje haar hebben en daarachter niks meer, of die een tweede transplantatie moeten ondergaan.
mickfoley is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.