Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 4,50 gemiddeld. Weergave
Oud 20 maart 2006, 17:27   #151
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
Hi Jody en de anderen

goed van je om toch proactief de ttm te bestrijden, en de moeilijke momenten zoveel mogelijk te vermijden.

Ik ben nu sinds heel lang al twee dagen niet aan het trekken. Gisteren hebben we ttm-bijeenkomst gehad in Antwerpen en dat heeft me een enorme stimulans gegeven. Hopelijk houd ik het even vol.

Veel succes allemaal
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2006, 16:07   #152
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
ik heb stress, situaties op het werk pfffffffff
ik zit hier alleen, dus: ik trek. het kan mij even geen bal schelen (sorry zo na alle goeie bijeenkomstvibes)
jawel, het kan mij eigenlijk wel schelen, anders typte ik dit hier nu niet.
ik heb ook net per ongeluk een mega witte haar getrokken, de voldoening was groot
morgen eerste psy afspraak, dat moet er nog bij komen...
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2006, 16:31   #153
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
Komaan J, laat je niet kennen...
Pak die kneedgum! die heeft bij mij sinds gisteren al alle mogelijke vormen gehad, maar hij helpt. ik heb nog niet getrokken.
Ik heb het ook moeilijk op het werk, slechte sfeer enzo... ik voel nu al de hele tijd een gevoelig plekje op m'n hoofd en ik zou zoooooo graag trekken, maar ik probeer vol te houden. Moet jij ook doen!!
Komaan, echt, wees krachtiger dan de stomme ttm... je kan het, het is zo goed gegaan.

Ik heb vrijdag afgesproken met bolleke: dat is voor mij een stimulans om niet te trekken: ik wil echt tegen haar zeggen dat ik niet getrokken heb. Anders kom je ook als je wilt, ik ga na mijn werk naar haar... we hebben elkaar hier nodig.

Hup meid, die handen uit je haar, je kan het. Wees sterker!
x 10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2006, 09:51   #154
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
En Jente,

Hoe was het gisteren nog?
Veel succes bij Loes hé! ik ben al benieuwd!
dikke x
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2006, 11:10   #155
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
Hi,

ik heb de indruk dat het hier een beetje stilvalt... Dreadgek heeft een post: Stop-groep opgestart, zullen we daar allemaal op inpikken?
grtz
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2006, 14:41   #156
Plukkertje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2006
Berichten: 9
hey tinneke

Hey Tinneke, hier ben ik nog eens, ik lees heel veel mee, maar schrijf maar weinig, hopelijk vinden jullie dat niet erg, misschien verandert dat wel nog es...
Wat is wou vragen, die kneedgum, wat is dat eigenlijk en waar haal je dat? Heb er al een paar keer over gehoord ( = gelezen ) maar weet niet direct wat het is.
Groetjes en alvast bedankt voor het antwoord.
Plukkertje


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tinneke
Komaan J, laat je niet kennen...
Pak die kneedgum! die heeft bij mij sinds gisteren al alle mogelijke vormen gehad, maar hij helpt. ik heb nog niet getrokken.
Ik heb het ook moeilijk op het werk, slechte sfeer enzo... ik voel nu al de hele tijd een gevoelig plekje op m'n hoofd en ik zou zoooooo graag trekken, maar ik probeer vol te houden. Moet jij ook doen!!
Komaan, echt, wees krachtiger dan de stomme ttm... je kan het, het is zo goed gegaan.

Ik heb vrijdag afgesproken met bolleke: dat is voor mij een stimulans om niet te trekken: ik wil echt tegen haar zeggen dat ik niet getrokken heb. Anders kom je ook als je wilt, ik ga na mijn werk naar haar... we hebben elkaar hier nodig.

Hup meid, die handen uit je haar, je kan het. Wees sterker!
x 10
Plukkertje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De Nieuwe Doktors. sjef Overige behandelingen 32 23 mei 2005 22:35
Nieuwe pruik Anjo Haarproblemen bij vrouwen 5 5 november 2004 11:30
Hoe activeer ik de nieuwe WYSIWYG editor? Webmaster Hoe gebruik ik het Forum? 0 22 maart 2004 12:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.