Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 april 2002, 10:09   #46
Ellen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 december 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 4
Thumbs up ontmoeting

Dit is mijn tweede keer op dit forum en lees over een ontmoeting. Ik ben voor!
groetjes Ellen
Ellen is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2002, 14:23   #47
mirjam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: Ede Gelderland
Berichten: 76
Hoi allemaal!

Ik kan ook 26 mei, als ik het zo lees gaan er veel komen. Goed zeg!

Mirjam
mirjam is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2002, 15:03   #48
gogo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2002
Locatie: Brabant
Berichten: 127
Hallo mij werd gevraagd of ik wat over me zelf wilde vertellen, nou daar gaat ie dan. Ik ben dus 34 jaar en trek al van mijn twaalfde jaar haren uit mijn hoofd.En natuurlijk snappen jullie het al het wordt steeds moeilijker om het te verbergen. Ik weet pas sinds 4 jaar dat deze tik een naam heeft. Daar was ik ook wel blij mee maar lotgenoten waren helaas nergens te vinden volgens het riag. Daarom ben ik toch wel erg blij dat ik jullie gevonden heb. Ik heb een hele lieve man die ondanks mijn ellende toch nog steeds bij mij is en sinds 2 jaar ben ik ook een super trotse moeder van mijn zoontje. Ik hoop dus ook ontzettend dat hij deze rare tik niet over gaat nemen. Verde ben ik op dit moment op zoek naar een nieuwe baan ,maar helaas vind ik dit super eng door mijn haar om ergens opnieuw te gaan beginnen. Dus al met al waren mijn problemen met mijn haar maar opgelost en ik zou ik de gelukkigste van de wereld zijn.
Hopelijk weet je nu het een en ander, maar wil je nog meer weten laat gerust wat van je horen.
Groetjes gogo
gogo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2002, 23:58   #49
Ellen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 december 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 4
BIJEENKOMST!!

Misschien is het verstandig om nogmaals de datum, tijd en plaats van de ontmoeting om het forum te zetten. Want voor mij is het nu een beetje onduidelijk waar en wanneer de bijeenkomst is voor ttm.
Ik ben er zeker bij!!
Groetjes Ellen
Ellen is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2002, 12:49   #50
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
hallo ttm-ers,

Ik wilde jullie even laten weten dat de ruimte die ik voor ogen had, om de ttm-ontmoeting in te houden,NIET beschikbaar is op die zondag de 26ste mei.
Helaas!!!
Dus wat zeggen jullie ervan om het dan een week op te schuiven?
Alle andere zondagen kan het wel daar gehouden worden,dus....
Laat maar even weten wat jullie willen, okee?
groetjes van monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2002, 15:52   #51
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Thumbs up Re: BIJEENKOMST!!

Citaat:
Originally posted by Ellen
Misschien is het verstandig om nogmaals de datum, tijd en plaats van de ontmoeting om het forum te zetten. Want voor mij is het nu een beetje onduidelijk waar en wanneer de bijeenkomst is voor ttm.
Ik ben er zeker bij!!
Groetjes Ellen
Helemaal mee eens! Als alles meer duidelijk is, dan zal ik deze bijeenkomst vermelden in de Mededelingen rubriek. Via deze mededeling kan iedereen zich dan ook aanmelden.

Webmaster.
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2002, 17:56   #52
mirjam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: Ede Gelderland
Berichten: 76
Hoi!

Voor mij is een week later geen probleem...

Groetjes, Mirjam
mirjam is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2002, 21:05   #53
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
ontmoeten,

Ik kom als ik het allemaal zo kan regelen. Hebben jullie ook nog aan de zaterdag e.v.t. gedacht i.v.m. de mensen die uit principe niet op zondag willen.
groetjes Madelief.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2002, 21:28   #54
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hoi Madelief,
Dat de bijeenkomst op een zondag zou vallen was een beetje mijn voorstel. Ik moet nl werken op zaterdag tot 14u en op zondag moet ik opstaan om 5.30u om dan keihard te werken tot 13u... Maar op maandag heb ik vrijaf, dus op zondagmiddag begint mijn weekend. De vorige ocd- bijeenkomst was ik gewoonweg kapot en zo'n zondagmorgen wil ik niet meer meemaken, moet ook aan mezelf denken. Niet vergeten dat het toch ook wel 1.5u rijden is...
Dus, ik kan een week later, maar als jullie het liever op een zaterdag doen, dan moet ik helaas afhaken. Nu zaterdag ga ik nog één keertje naar de ocd-bijeenkomst omdat ik het beloofd heb aan twee mensen die mee-rijden én omdat ik me verheugd had om een aantal mensen terug te zien! Maar ik doe dat daarna niet meer, ik bedoel niet meer op een zaterdag...
Maar jullie hoeven natuurlijk met mij geen rekening te houden, het zal atijd wel voor iemand moeilijk zijn, neem ik aan...
Lieve groetjes, bolleke
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2002, 08:07   #55
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
samenkomst

hoi allemaal,
vanaf juni heb ik het enorm druk (verjaardagen, vakantieplannen,...) en zijn vrijwel al mijn zondagen bezet. Dus tot mijn spijt zal ik er niet kunnen bijzijn. Aangezien ik op 's zaterdags werk past dit ook niet. Maar ja, het is moeilijk om voor iedereen goed te doen en misschien kan ik er dan de volgende keer bijzijn?!
Groetjes,
Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2002, 12:17   #56
eus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2002
Locatie: south-east of holland
Berichten: 219
Hallo Allemaal,
De ontmoeting 1 week verzetten is voor mij geen pobleem.
Zondag(namiddag) komt voor mij beter uit, ik moet vaak werken van zaterdag/op zondag.
Dus: wie kan er op zondagnamiddag op 2 juni?
Ik wel.
groetjes eus.
(he bolleke, wel komen dan he?)
eus is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2002, 23:57   #57
Isabelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2002
Berichten: 40
Hey iedereen,


Waaw dit forum vordert nogal in 1 week tijd..ik kan enkel in het weekend op het net daarmee...:-) Voor mij was de oorspronkelijke datum wel goed, maar eventueel zou het ook wel een week later kunnen voor mij. Wel iets moeilijker en ik denk dat er wel nog studenten zijn..Maar misschien lukt het mij best op ook te komen, zou ik zelf heel graag willen.

Ik zit wel een beetje vast ivm vervoer. Ikzelf moet van Gent komen, ik weet niet of het mogelijk zou zijn om met iemand mee te rijden of ook nog mensen die met de trein zouden gaan.. Willen jullie mij iets laten weten? Alvast bedankt! :-)

Mocht het niet lukken, er komen waarschijnlijk wel nog ontmoetingen. Ik doe mijn best om erbij te zijn, (wel net voor mijn examens, maar misschien wel net iets om naar uit te zien die ontmoeting) ...

vele groetjes,

Isabelle*
Isabelle is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2002, 08:23   #58
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Exclamation ontmoeting!

Dag allemaal,

Monique en ik hebben zaterdag jl. elkaar gesproken ivm de bijeenkomst. Omdat blijkbaar meer mensen toch wel vrij waren op 26 mei hebben we, voor onszelf, de vrijheid genomen om tóch te proberen die dag te organiseren voor een samenkomst. Monique zou dan uitzien naar een andere lokatie. We vinden het gewoon heel belangrijk dat er zo veel mogelijk mensen kunnen komen, vandaar...
Dus, nu nog wachten op positief nieuws van Monique, maar hou alvast jullie agenda vrij op 26 mei!
Oké?
Groetjes en sterkte van Bolleke.
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2002, 09:31   #59
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
Smile

ok!
Diable is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2002, 12:58   #60
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
26 mei

als het ok is kom ik nog steeds af op 26 mei!
Isabelle, ook ik kom van Gent, we kunnen misschien samen de trein nemen?

Ilse
ilseke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.