Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 mei 2005, 22:24   #61
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
We hebben het 7 dagen met elkaar uit gehouden...onafgebroken hihi!!! Zelfs de 3 dagen in mijn mini-casa waren prima te doen.....fantastisch he? We zijn het inmiddels eens over de inrichting,we gaan er (uiteraard) 'ons' huis van maken,ik wil niet in 'zijn' huis terecht komen. Maar dat komt helemaal goed! Mijn huis staat vanaf vandaag op internet....alleen niet helemaal kloppend. Er staat een verkeerd huisnummer boven,en de foto's staan er niet bij!! kl*te-Funda. Morgen maar weer bellen....

Liefs,Marly
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie

Huishoudelijk regelement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Help ons met HaarWeb!
Jullie suggesties en inbreng zijn voor ons belangrijk!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Om de waarheid te vinden moet je jezelf aanvaarden,eniger krachtiger instrument bestaat niet.
Swami Prajnanpad
marly is offline  
Oud 18 mei 2005, 01:32   #62
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Woehaaa
praaaaaat me niet van Funda.,.. grrrr. is je huis verkocht onder voorbehoud, komt dat er bij te staan...gaat de koop niet door en wat gebeurd er: verkocht onder voorbehoud blijft gewoon staan!! Dat heeft me denk ik behoorlijk wat kijkers gescheeld. Ik was ook zo pissed!!
Hoop dat het wat vlot gaat uiteindelijk, spannend hoor!! Krijg de neiging naar je adres te vragen want ik ben wel heel nieuwgierig naar andermans levens en huis maar dat moet maar niet op het forum openbaar he....

Fijn dat het zo lekker gaat met Ronald en jou, heerlijk hoor, het is je gegund en ach dat ie e auto in een lantarenpaal parkeert...tja...

groetjes
Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline  
Oud 18 mei 2005, 15:58   #63
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
Ha ha ha zolang hij dat niet te vaak gaat doen,kan ik er wel mee leven hoor!
Gelukkig werk ik bij een garage-bedrijf,dus er word wel iets geregeld...maar dan nog kost het me....'slik'....600 euro. Net nu we dat geld heel goed voor andere dingen kunnen gebruiken....'t is niet anders he. Ik stuur je even een pb'tje Karin!

Liefs,Marly
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie

Huishoudelijk regelement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Help ons met HaarWeb!
Jullie suggesties en inbreng zijn voor ons belangrijk!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Om de waarheid te vinden moet je jezelf aanvaarden,eniger krachtiger instrument bestaat niet.
Swami Prajnanpad
marly is offline  
Oud 18 mei 2005, 18:21   #64
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Hey Thanks voor de PB. Heb hem al gelezen, heb ook al gekeken, reacties later want ik moet koken en dan weg want training. drukdrukdruk (helaas, zou liever thuis blijven vandaag) maar in het kort: gezellig hoor!!!!!

lfs
Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline  
Oud 4 juni 2005, 09:51   #65
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
dipje?

De drukte word me toch iets teveel. Ik heb kijkers gehad voor mn huis,er is een bod en een tegenbod gedaan...maandag komen er andere kijkers ...het word nu zo spannend allemaal! En dus gaat het met het plukken minder...zowel 's nachts als overdag. De Pyama heb ik (nog) niet aan...eigenlijk wil ik die gewoon niet meer gebruiken. Misschien is dat dom van me,maar dan heb ik het gevoel dat ik echt een terugval heb...een soort ''toegeven aan''.
Ineens heb ik de gedachten 'wil ik wel weg uit Den Haag..wat als ik geen ander werk kan vinden..mijn hele sociale leven staat weer op nul...'. Ik heb absoluut geen twijfels aan Roon en mij...ook niet aan de snelheid waarmee we beslissingen genomen hebben. Als alles langzamer gegaan was,had ik zeer waarschijnlijk ook in deze fase terecht gekomen. Het is misschien een soort test voor me,als ik hier doorheen ben weet ik hoe sterk ik ben met Roon samen.
Eigenlijk is het heel tegenstrijdig allemaal...ik kan niet wachten tot ik samen woon,en toch heb ik het moeilijk. Het vooruitzicht om mijn leven hier met Roon op te bouwen is waanzinnig..maakt me volkomen gelukkig,en toch heb ik een dipje.

Gisteren op mn werk zag ik een collega,die van langer haar naar kort is gegaan. Echt heel erg gaaf! Nu heb ik schouderlang haar,alles op 1 lengte en lekker veel (eigen) krul. Het heeft me 1,5 jaar gekost om het zo te laten groein..heb het eerste half jaar straal voor l*l gelopen..en nu pluk ik alles er weer uit. Dus...heb ik een afspraak bij mijn kapper gemaakt voor zaterdag 10 juni. Ik ga ook weer zo'n heerlijk kort koppie laten knippen,laat er rode plukjes in maken en ga me er helemaal tevreden bij voelen. Weg pluiskrullen...weg makkelijk-te-trekken-lange-plukken....ik heb er echt zin in!
Lekker zeg,dat ik hier even mn verhaal kan neerzetten ...dat doet goed.
Liefs,Marly
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie

Huishoudelijk regelement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Help ons met HaarWeb!
Jullie suggesties en inbreng zijn voor ons belangrijk!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Om de waarheid te vinden moet je jezelf aanvaarden,eniger krachtiger instrument bestaat niet.
Swami Prajnanpad
marly is offline  
Oud 5 juni 2005, 14:21   #66
zonnestraal
HaarWeb lid
 
zonnestraal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2005
Locatie: limburg nl
Berichten: 250
hoi marly !

Ja, met de verkoop van je huis kun je veel spanningen krijgen.....ik herken dat !
heel goed dat je besloten hebt je haar een oppepper te gaan geven bij de kapper ! Daar word je vrolijk van en het brengt iets positiefs !

Ik wens je veel sterkte en succes met je huis 1

liefs,Zonnestraal
zonnestraal is offline  
Oud 5 juni 2005, 18:24   #67
kada
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2004
Locatie: monster
Berichten: 60
beetje lichte cold feet mar? je moet er doorheen lieverd that's all. ik heb 'de fase' ook gehad toen ik werkelijk besloten had naar den haag te verhuizen. definitief mijn studie vaarwel zeggen, mijn beste vriendin achterlaten, weg bij mams, van een klein dorpje naar de grote stad....kon ik dat wel aan? wilde ik dat wel echt?
het is ook niet zomaar iets he, maar ik heb een nieuwe slogan he 'the only way out is through'! je moet er ff doorheen dan zul je zien dat het minder erg is dan het voorheen leek.

enuhhh je sociale leven begint niet bij 0 he!! je sociale leven woont alleen 2 uur verderop en geloof mij......2 uur is niets hoor.....waar jij ook woont, als je mij nodig hebt hoef je maar te bellen en ik spring in de auto hoor!! don't you forget it!

xxx
krienie
kada is offline  
Oud 6 juni 2005, 18:21   #68
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
Citaat:
enuhhh je sociale leven begint niet bij 0 he!! je sociale leven woont alleen 2 uur verderop en geloof mij......2 uur is niets hoor.....waar jij ook woont, als je mij nodig hebt hoef je maar te bellen en ik spring in de auto hoor!! don't you forget it!

xxx
krienie
Je hebt gelijk lieverd...ik weet het. Het is nu ook weer over,dat onbestendige. Maar dat heb je vandaag vast wel gevoeld he. Het word nu zo definitief...dat is het denk ik. Enne....I won't forget

Vandaag heb ik reactie gekregen op het tegenbod wat we vorige week gedaan hebben. En ik moet zeggen....dit hadden zowel Miranda als ik niet verwacht! Het is het bedrag wat ik hoopte te krijgen,en waarschijnlijk word het zelfs nog iets meer. Inleveren doe ik zowiezo,mijn kk haal ik er nooit uit maaaar.....ik ben tevreden! Ik woon hier nog geen 2 jaar,deze huizen zijn geen stuiver in waarde gestegen dus ik mag niet mopperen. Morgen zal ik het wel horen van Miranda....sssspannend

Liefs,Marly
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie

Huishoudelijk regelement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Help ons met HaarWeb!
Jullie suggesties en inbreng zijn voor ons belangrijk!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Om de waarheid te vinden moet je jezelf aanvaarden,eniger krachtiger instrument bestaat niet.
Swami Prajnanpad
marly is offline  
Oud 6 juni 2005, 18:45   #69
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
Hai MArly,

Ik begrijp uit je bericht dat het weer beter gaat?
Tja het hoort er denk ik gewoon bij nietwaar? Het zijn ook nog wel wat veranderingen. En ook al weet je zeker dat je het helemaal gaat werken met Ronald. je gaat toch weg uit je vertrouwde omgeving en dat zal best wel wennen zijn. maar het gaat vast helemaal goed komen.
Ik ga absoluut voor je duimen wat betreft je huisje. Dat hoor je morgen? ben benieuwd.

Liefs LIes
lies is offline  
Oud 7 juni 2005, 17:01   #70
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
Yeah!!!

WAUWIE. Ik geloof toch dat ik mijn huis zo goed als verkocht heb...dit is zooo snel! Er zit 1 kleine 'maar' aan,de mevrouw die het wil kopen,'is niet helemaal okay' zoals Miranda zegt. Ze staat onder een soort van curatele,en moet dus toestemming van de rechtbank krijgen om haar huis te verkopen en dit huis te kopen. Maar haar makelaar heeft aangegeven,dat er iets heel geks moet gebeuren wil dat problemen opleveren. Komende maandag om 4 uur ga ik het voorlopig koopcontract tekenen...HELEMAAL GEWELDIG
Dan duurt het 2 weken voordat ze bericht van de rechtbank krijgt.....dat worden 2 spannende weken!!

Liefs,Marly
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie

Huishoudelijk regelement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Help ons met HaarWeb!
Jullie suggesties en inbreng zijn voor ons belangrijk!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Om de waarheid te vinden moet je jezelf aanvaarden,eniger krachtiger instrument bestaat niet.
Swami Prajnanpad
marly is offline  
Oud 7 juni 2005, 22:09   #71
lies
HaarWeb lid
 
lies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2004
Berichten: 347
wat geweldig!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUPER.
ik ben hartstikke blij voor je.
Die toestemming bij de rechtbank is vaak alleen maar een formalitiet. zeker als ze haar eigen huis verkoopt of al verkocht heeft. Dat komt waarschijnlijk wel helemaal in orde.
Ik zal aan je denken maandag.

Liefs Lies
lies is offline  
Oud 8 juni 2005, 09:49   #72
zonnestraal
HaarWeb lid
 
zonnestraal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2005
Locatie: limburg nl
Berichten: 250
duimen....................

Nou Marly, alvast proficiat ! Echt snel zeg ! Ik zal voor je duimen op een goede afronding !!!

liefs,zonnestraal
zonnestraal is offline  
Oud 8 juni 2005, 18:43   #73
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Woehaaaa
nog twee weken spanning!! Ik heb nu al blauwe duimen hahaha. Ben echt net terug van mijn vakantie, heb het meteen al weer druk. Hier en daar post ik een klein commentaar maar morgenmiddag of avond ga ik er voor zitten hoor. Dit kon ik echter even niet laten liggen. Super dat je huis bijna verkocht is, ik hoop dat het bij jou niet zo gaat als bij mij maar dat lijkt me stug enneh, ik blijf gewoon duimen totdat de uitspraak van de rechter er is!!

liefs
Karin.
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline  
Oud 9 juni 2005, 22:30   #74
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
O jullie zijn zo lief....wat zou ik zonder jullie moeten? Dit hier is behoorlijk belangrijk voor me geworden hoor...ik heb echt steun aan jullie!
Gisteren had ik echt een vreselijke dag...ik heb met tranen in mn ogen op mn werk gestaan..daarna heb ik mn moeder(toch weer mams he) gebeld...'ik ga alles afzeggen,stop ermee,ik durf niet meer,enz enz'. Gelukkig heeft mijn mams de gave om dan heel realistisch te reageren,mij weer 'recht' te praten om vervolgens na het beeindigen van het gesprek zelf even te gaan zweten. Ze heeft immers al zoveel met me mee gemaakt,al mn ellendige relaties liggen nog goed in haar geheugen. Daarna Roon gebeld,die heel nuchter zei 'meisje,dat was te verwachten he? Het zal nog wel een x gebeuren,maar samen komen we er wel doorheen hoor!'. Goed...inmiddels weer iets gekalmeerd,ben ik mn mandje ingegaan en heb gewoon geslapen. Vandaag zat ik ook niet lekker in mijn vel,ik merk dat ik heel moe ben en dus meer rust moet nemen. Maar het vertrouwen in Roon en mij is niet weggeweest,en das het teken voor mij dat het goed is!

Liefs,en een mega-hug!
Marly
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie

Huishoudelijk regelement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)

Help ons met HaarWeb!
Jullie suggesties en inbreng zijn voor ons belangrijk!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Om de waarheid te vinden moet je jezelf aanvaarden,eniger krachtiger instrument bestaat niet.
Swami Prajnanpad
marly is offline  
Oud 10 juni 2005, 06:57   #75
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Ach joh...cold feet zeg maar. Het komt echt wel goed hoor. Maar ik herken het wel hoor, heb ook wel eens gedacht: wat doe ik te verhuizen naar Assen terwijl alleen mijn (nu ex) daar woont... wat als het uit gaat....enz enz. Maar uiteindelijk bleek het een goede stap en je gaat de wereld niet uit tenslotte. Ik weet zeker dat je een goede keuze hebt gedaan, als het gevoel wat er tussen jullie is zo goed is nou dan moet het wel goed zijn. Ik heb het idee dat je meer dan een geliefde hebt gevonden, meer een zielsverwant ofzo. Geweldig!! Lekkere nuchtere reactie ook van Ronald inderdaad, mooi dat ie dat begrijpt!! Je boft met hem en het is je gegund hoor!!

Liefs
Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.