Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 september 2003, 19:19   #46
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Hoi,

Heb het ook gehoord,als dit al in nederland veel gebeurt hoe zit dat dan wel niet in het buitenland.
Trouwens niet alleen internetsites verkopen nep spul ook de gewoone apotheek kan van deze nepmedicijnen in huis hebben zonder het te weten.
Nate is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2003, 19:22   #47
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.284
Geslacht:
hier is de link: http://nu.nl/news.jsp?n=202222&c=13
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2003, 08:14   #48
jermaine
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2003
Berichten: 46
re

ik heb ze binnen en ik moet zeggen dat het gewoon in de orginele verpakking zit,met de logo en letters van dr Reddy (of zoiets),

Tja,en werkt het niet,dan gewoon pech,als ik hoofdpijn heb,neem ik paracetamol in,maar soms gaat het ook niet over,wil dat dan zeggen dat ik nepparacetamol in heb genomen.

Dat Frans er wat aan verdient?so what?

Denk je dat geremomeerde bedrijven niks aan je verdienen.

Als je Frans die paar eurotjes niet gunt,moet je niet bij hem kopen.
Ieder zijn vrijheid
jermaine is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2003, 13:38   #49
Frans K
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2003
Berichten: 179
jeetje,

is dat even schrikken, kom net thuis van een week isla margarita met de familie (volgende trouwens nog een weekje met m'n vriendin op vakantie). Dat had ik toch gemeld heren.

ik vind het wel jammer om dit allemaal hiervoor te lezen. Ik denk je dat er toch echt een beetje snel geoordeelt wordt. Ook wel wel triest om tijdens mijn afwezigheid mij zo af te kraken. Als jullie nog vragen hebben , ik ben er en zal hier ook blijven. Ik heb uitgebreid uitgelegd dat ik tussen 3 en 22 september er even niet was , en dan krijg ik dit. Hallo, doe eens even normaal.

Ik betwijfel trouwens wel of dit nog steeds een goed initiatief is, ik vindt eigenlijk van wel. Maar het brengt ook negatieve dingen met zich mee, zoals dit en vage telefoontjes waarna de hoorn op de haak wordt gelegd. Dat vindt ik jammer, ik snap best dat er even een check moet zijn of het wel allemaal klopt. Dat verhaal dat in het nieuws kwam vind ik schokkend, maar ik hoop dat wij daar van verstookt blijven.

Maar mijn vraag is nu: is finasteride niet geproduceerd door Merck "nep" . Lijkt mij niet, dr Reddys staat toch volgens mij goed bekend en wij hebben er toch al meer ervaring mee. Dutasteride is gewoon op dit moment origineel en komt gewoon van melonipharma. Ik vindt het allemaal vreemde en rare verhalen, en vindt het vervelend dat ik daar nu mee geassocieerd wordt door Henk. Ik ben een natuurlijk persoon, geen bedrijf , geen organisatie. Wat ik wilde doen dacht ik dat ik daar goed aan zou , maar het valt niet mee. Ik heb nu een aan een aantal personen wat gestuurd maar dat is nog niet eens betaald. Dus wie loopt er hier nu risico.

hopelijk begrip,

Frans

Laatst gewijzigd door Frans K; 11 september 2003 om 14:01
Frans K is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2003, 13:41   #50
jermaine
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2003
Berichten: 46
re

Hoi Frans,

Ik had inmiddels de Finasteride binnen,wil je nog effe zeggen hoeveel ik nu moest overmaken en rekeningnummer.

Ja,ik weet het,had je al gezegd,maar mijn pc is opnieuw geinstalleerd,was alles kwijt

Ik dacht 32,50 maar was niet meer zeker

groetjes
jermaine is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2003, 16:53   #51
alberto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2002
Berichten: 72
Frans

De meeste opmerkingen gaan over het feit dat je niet precies weet of je nu nep medicijnen krijgt of niet. Dat moet je niet persoonlijk opvatten, maar in het algemeen. Momenteel worden dus alle internet bestellingen in twijfel getrokken inclusief apotheken (Russell)
Dat jij je best doet is voor mij wel duidelijk, voor anderen misschien nog niet helemaal.
Alleen de timing van het persbericht komt bijzonder ongelukkig, reacties konden daarom niet uitgesteld worden tot jij terug van vakantie was.

Geef gewoon duidelijk aan dat het geleverde van goede kwaliteit is en dan is dat deel van de discussie opgelost.
alberto is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2003, 17:30   #52
Frans K
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2003
Berichten: 179
ok
Frans K is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2003, 09:57   #53
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Mee eens, maar hóe wil je dit eigenlijk controleren? Wie zegt dat merlonipharma degelijk spul verkoopt? Niet af te leiden uit die goedkope website van hun in ieder geval, toch? De enigste reden is volgens mij via de leverancier(Glaxo-smith dus). Die hoeven bij één leverancier eigenlijk maar een steekproef te doen en hoppaa, je weet of het wel of niet écht is. En medicijnen bestellen zónder recept is natuurlijk handig, maar je komt zo wel snel terecht bij 'kwakzalvers'. Dus beste Frans, hopelijk kun je op een gedegen manier aantonen dat jou producten gegarandeerd écht zijn, dan heb je hier een goudmijntje..En van mij welgegund.


Roland
Roland is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.