Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 augustus 2007, 18:21   #16
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster Bekijk bericht
Medewerkers van klinieken mogen dus niet hun eigen produkt promoten in postings.
Maar Bart promootte helemaal geen product. Hij deelde de resultaten van zijn ingreep met ons. Ik vind het verwijderen van die foto's niet terecht.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline  
Oud 27 augustus 2007, 18:44   #17
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Maar Bart promootte helemaal geen product. Hij deelde de resultaten van zijn ingreep met ons. Ik vind het verwijderen van die foto's niet terecht.
Ben ik met jou eens : Bart wou ons alleen maar het resultaat tonen en verwijst nergens in zijn thread naar zijn kliniek dus ongegrond het verwijderen van die foto`s ...
blizzard is offline  
Oud 27 augustus 2007, 18:46   #18
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Ik ben het eens met Blizzard en AnthonieH.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 27 augustus 2007 om 19:16
Spiderman is offline  
Oud 27 augustus 2007, 18:49   #19
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Hmm en ik ben weer terug van vakantie en uiteraard ook benieuwd naar die foto. Zolang het alleen een foto is zonder verder commercieel praatje zou dit m.i. ook moeten kunnen. Maar ik kijk wel even op de prohair site of ie daar staat.....


en dat blijkt dus niet zo te zijn.. nou ja wel foto's van Bart maar dat zijn waarschijnlijk niet de foto's waar nu op gedoeld wordt :S
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline  
Oud 27 augustus 2007, 20:32   #20
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Maar Bart promootte helemaal geen product. Hij deelde de resultaten van zijn ingreep met ons. Ik vind het verwijderen van die foto's niet terecht.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
Ben ik met jou eens : Bart wou ons alleen maar het resultaat tonen en verwijst nergens in zijn thread naar zijn kliniek dus ongegrond het verwijderen van die foto`s ...
Als er met grote letters de behandeld arts en kliniek wordt vermeld als onderdeel van de foto's dan is dit wel degelijk reclame maken (of die intentie er nu wel of niet achter zit). Bart is hier op gewezen en heeft aangegeven dat hij er vanuit ging dat het publiceren van persoonlijke resultaten binnen onze richtlijnen zou vallen. Dit is dus niet het geval in zijn situatie, aangezien hij werkzaam is voor de betreffende kliniek en met het publiceren van dergelijke fotos (met of zonder bedrijfsvermelding) het eigen produkt aan het promoten is. En dat is niet toegestaan op HaarWeb, zoals ons Huishoudelijk Reglement duidelijk aangeeft.

Bijdrages van klinieken aan HaarWeb worden door onze leden en bezoekers bijzonder gewaardeerd (wat ook blijkt uit jullie reacties). En om dit in goede banen te leiden hebben wij hiervoor richtlijnen opgesteld : deze zijn er niet voor niets. Wij gaan uit van de goede intenties van Bart : hij maakt er verder geen punt van, wij ook niet.

Mochten jullie vinden dat wij bepaalde richtlijnen uit ons Huishoudelijk Reglement dienen te herzien, dan kun je altijd een suggestie aan ons doen in het Suggesties en Feedback-forum.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 27 augustus 2007 om 23:45
Webmaster is offline  
Oud 27 augustus 2007, 23:40   #21
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster Bekijk bericht
Als er met grote letters de behandeld arts en kliniek wordt vermeld als onderdeel van de foto's dan is dit wel degelijk reclame maken (of die intentie er nu wel of niet achter zit). Bart is hier op gewezen en heeft aangegeven dat hij er vanuit ging dat het publiceren van persoonlijke resultaten binnen onze richtlijnen zou vallen. Dit is dus niet het geval in zijn situatie, aangezien hij werkzaam is voor de betreffende kliniek en met het publiceren van dergelijke fotos (met of zonder bedrijfsvermelding) het eigen produkt aan het promoten is. En dat is niet toegestaan op HaarWeb, zoals ons Huishoudelijk Reglement duidelijk aangeeft.

Bijdrages van klinieken aan HaarWeb worden door onze leden en bezoekers bijzonder gewaardeerd (wat ook blijkt uit jullie reacties). En om dit in goede banen te leiden hebben wij hiervoor richtlijnen opgesteld : deze zijn er niet voor niets. Wij gaan uit van de goede intenties van Bart : hij maakt er verder geen punt van, wij ook niet.

Mochten jullie vinden dat wij bepaalde richtlijnen uit ons Huishoudelijk Reglement dienen te herzien, dan kun je altijd een suggestie aan ons doen in het Suggesties en Feedback-forum.
Hoi Webmaster,
Wil er niet al te lang over doorzeuren maar betekent dat ook dat niemand onder zijn regime mag zetten dat hij een HT bij die en die heeft gedaan ?.

Als dat zo is mag Bart helemaal nergens meer een antwoord of wat dan ook geven want onder zijn reacties staat altijd "prohair kliniek" etc.. en bij diverse andere leden op dit haarweb forum ook ...dus dat is dan ook een vorm van reclame maken toch ?.

Maar goed kan jullie standpunt ook wel indenken .

Toch jammer dat de foto`s weg zijn want ik denk dat veel mensen niets liever willen zien als foto`s van "voor"en "na " een HT , dit kan natuurlijk ook via de URL`s die hier aanwezig zijn maar direkte foto`s op dit forum maken op mij eerlijk gezegd een nog betere indruk als via een website .

Groet Blizzard
blizzard is offline  
Oud 28 augustus 2007, 00:13   #22
Rogier
HaarWeb lid
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Berichten: 95
En weer een dikke MIN voor haarweb

Hebben jullie dat huishoudelijk reglement van een kleuterschool afgekeken? Want zo komt het over naar de leden. "Kleine kleuters moeten beschermd worden." waarvoor!!????

Dan mag je mijn foto's ook maar meteen weghalen, stel je voor dat het reclame voor Transhair zou zijn!!

Mijn avatar is weer eens goed van toepassing, deze keer op de moddereters van haarweb, hoe zij reageren met hun "beleid" op iemand die gewoon zijn rsultaten laat zien. Toevallig heeft hij een functie bij de kliniek.

Eindelijk weer eens wat foto's over een FUE (want ik ben daar nog steeds sceptisch over) en ze komen een keer niet uit de USA, worden ze weggehaald..

Welke belangen behartigen jullie eigenlijk jongens? Wat zijn jullie baten bij jullie "beleid"?

Er wordt weer eens flink de plank misgeslagen!
Rogier is offline  
Oud 28 augustus 2007, 00:22   #23
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
Hoi Webmaster,
Wil er niet al te lang over doorzeuren maar betekent dat ook dat niemand onder zijn regime mag zetten dat hij een HT bij die en die heeft gedaan?.
Nogmaals, het lijkt mij duidelijk dat wij voor bedrijven andere richtlijnen hanteren dan voor reguliere leden. Als bedrijf zijnde is het niet toegestaan je producten/diensten te promoten in postings : als een bedrijf reclame wil maken kan dit via een paginagrote advertentie en/of een handtekening-advertentie op HaarWeb. Lotgenoten mogen uiteraard vermelden waar zij hun behandelingen hebben ondergaan.

Citaat:
Als dat zo is mag Bart helemaal nergens meer een antwoord of wat dan ook geven want onder zijn reacties staat altijd "prohair kliniek" etc.. en bij diverse andere leden op dit haarweb forum ook ...dus dat is dan ook een vorm van reclame maken toch ?.
Uh...ja? Als je gewoon goed leest (onderaan de handtekening van bepaalde klinieken) zie je dat het een betaalde handtekening-advertentie is.

Citaat:
Maar goed kan jullie standpunt ook wel indenken.
Wij ook.

Citaat:
Toch jammer dat de foto`s weg zijn want ik denk dat veel mensen niets liever willen zien als foto`s van "voor"en "na " een HT , dit kan natuurlijk ook via de URL`s die hier aanwezig zijn maar direkte foto`s op dit forum maken op mij eerlijk gezegd een nog betere indruk als via een website .

Groet Blizzard
Daar heb je een goed punt. Ik denk dat je daar niet alleen in staat als je zegt dat je liever afgaat op foto's hier op het HaarWeb Forum dan op foto's gepubliceerd op de site van een kliniek. En de nodige mensen zullen ook zeggen dat ze liever afgaan op volledig objectieve foto's die hier geplaatst worden door lotgenoten t.o.v. van foto's die hier geplaatst worden door (medewerkers van) klinieken zelf. En weer anderen twijfelen niet aan de oprecht van een kliniek en gaan gewoon af op de informatie/foto's die een kliniek hen presenteert.

Met HaarWeb proberen wij aan deze wensen van onze lotgenoten tegemoet te komen : wij willen een zo breed mogelijk platform aanbieden. Om het bovengenoemde (bedrijfs-urls, foto's van bedrijven, foto's van lotgenoten) mogelijk te maken zijn er richtlijnen opgesteld : het moet voor onze leden en bezoekers glashelder zijn wat reclame is en wat niet.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 28 augustus 2007 om 00:26
Webmaster is offline  
Oud 28 augustus 2007, 00:23   #24
dfasd
HaarWeb lid
 
dfasd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 april 2006
Berichten: 209
Tja, als Bart alias Bverotti voor een kliniek werkt, kan ik me het gedrag van de moderators toch wel ergens voorstellen hoor...
dfasd is offline  
Oud 28 augustus 2007, 09:37   #25
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfasd Bekijk bericht
Tja, als Bart alias Bverotti voor een kliniek werkt, kan ik me het gedrag van de moderators toch wel ergens voorstellen hoor...
Mee eens. Het blijft natuurlijk moeilijk...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline  
Oud 28 augustus 2007, 10:46   #26
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
Hebben jullie dat huishoudelijk reglement van een kleuterschool afgekeken? Want zo komt het over naar de leden. "Kleine kleuters moeten beschermd worden." waarvoor!!????

Dan mag je mijn foto's ook maar meteen weghalen, stel je voor dat het reclame voor Transhair zou zijn!!

Mijn avatar is weer eens goed van toepassing, deze keer op de moddereters van haarweb, hoe zij reageren met hun "beleid" op iemand die gewoon zijn rsultaten laat zien. Toevallig heeft hij een functie bij de kliniek.

Eindelijk weer eens wat foto's over een FUE (want ik ben daar nog steeds sceptisch over) en ze komen een keer niet uit de USA, worden ze weggehaald..

Welke belangen behartigen jullie eigenlijk jongens? Wat zijn jullie baten bij jullie "beleid"?

Er wordt weer eens flink de plank misgeslagen!
Wij behartigen de belangen van onze leden. N.a.v. jouw bovenstaande reactie is duidelijk dat blijkbaar niet iedereen dit begrijpt. Voor diegenen die hier verder over willen discussiëren en in staat zijn constructief te reageren, staat ons Suggesties en Feedback forum open.

Bij deze sluit ik deze discussie.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 28 augustus 2007 om 10:54
Webmaster is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Wordt het zustertje niet moe!" hairobservator Chirurgische behandelingen 86 3 januari 2007 16:22
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53
teleurstellend resultaat fina na 14 maanden Alessandro Medicijnen/haargroeimiddelen 8 9 april 2003 22:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.