Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 november 2008, 21:38   #91
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
haarbal

Misschien zijn de verwachtingen niet waargemaakt of is het niet goed uitgelegd. Ik ben op verschillende plaatsen behandeld en op de ene plaats ging het sneller dan op andere plaatsen.....
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2008, 12:20   #92
zilverspar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2008
Berichten: 130
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Sorry bij het voorgaande topic had ik dit nog niet gelezen zilverspar
Is wel lastig hoor 2 topics over hetzelfde.....
zilverspar is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2008, 13:10   #93
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
ik heb de discussies bij deze even samengevoegd.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2008, 22:42   #94
Alex20
HaarWeb lid
 
Alex20's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2008
Berichten: 25
Ik heb de hele topic effe snel doorgelezen, maar toch heb ik nog steeds de onduidelijk over een goede kliniek in Limburg. Ik kan wel via google zoeken naar klinieken en een paar vinden, maar of die ook goed zijn dat weet ik niet, en ik wil zeker zijn dat er resultaat geboekt zal worden, die zekerheid mis ik omdat ik geen idee heb welke kliniek goed is. Ma ja morgen zal ik effe naar klinieken zoeken en ze hier in dit topic delen, misschien dat jullie kunnen zeggen welke goed is of niet. Nu moet ik gaan slapen want moet vroeg werken

Het beste allemaal.
Alex20 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2008, 21:21   #95
Me.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2008
Berichten: 14
Misschien een domme vraag maar als je een gebied voor een langere tijd laat harsen is het dan zinloos om te laten behandelen dmv laser?

Kon het niet eenduidig vinden op het forum.
Me. is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2008, 23:25   #96
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Neen, niet per se, alleen is het dan wel moeilijker te behandelen omdat bij harsen er na verloop van tijd littekenweefsel rond de haarzakjes ontwikkelt hetgeen de geleiding van de laser naar het haarzakje bemoeilijkt en daardoor minder gemakkelijk vernietigt kan worden. Het zal dus dan gewoon wat langer duren (moeilijker zijn dan anders) voor je effect hebt.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2008, 00:35   #97
Anoukje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 december 2008
Berichten: 10
Ik merk dat er heel veel onduidelijkheden zijn omtrent IPL maar op onderstaande pagina vind ik dat alles wel heel duidelijk uitgelegd wordt. Mede door deze duidelijke uitleg heb ik besloten om me hier te laten behandelen.
http://www.paramedischekliniek.nl/ontharen.php
Anoukje is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2008, 16:25   #98
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
let wel op met deze (maar evengoed vergelijkbare andere linken) want het grote nadeel aan info op sites van behandelaars is dat het hoe dan ook toch een grote vorm van reclame is!!!!! en de kans op objectieve informatie al heel wat beperkter, zoniet zelfs moeilijk en in sommige gevallen zelfs volledig afwezig!!!
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2009, 21:48   #99
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anoukje Bekijk bericht
Ik merk dat er heel veel onduidelijkheden zijn omtrent IPL maar op onderstaande pagina vind ik dat alles wel heel duidelijk uitgelegd wordt. Mede door deze duidelijke uitleg heb ik besloten om me hier te laten behandelen.
http://www.paramedischekliniek.nl/ontharen.php
Anouk, ik heb de website bekeken en er staat dat oude machines vieze cooling gel gebruiken.....nou wil het zo dat de top 3 van machines in Nederland cooling gel of geleidings gel gebruiken. En machines die meer dan 45 joule per cm2 produceren hebben dat nu eenmaal nodig dus alleen zwakke machines hebben geen cooling gel nodig en zijn dus niet erf effectief meestal lol
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2009, 20:24   #100
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag lanny, dank je voor je heldere uitleg, je weet half niet hoe sterk ik dit waardeer!!! en wat fijn dat je nog steeds haarloos bent!!!
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2009, 16:21   #101
carollsummer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2008
Berichten: 76
Question filia puella

Hallo Lanny,

Ik ben nu dus bij Filia Puella ik was opeens wel smartpuls schiedam kwijt, wat een stress, ik had zo een kaart gekocht en had vooruit betaald maar het bleek dat ze verhuisd waren naar Dordrecht. Voor mij maakt het niets uit want ik woon in Rotterdam en heb een auto. Het is wel een ander type salon want ze doen daar ook speciale behandelinen voor mensen met een moeilijke huid (heb ik gelukkig niet) maar de mensen zijn wel heel aardig. Het is gewoon hetzelfde apparaat en ben nu voor de derde keer geweest. Vooral met mijn oksels heb ik een goed resultaat. Nu zegt deze mevrouw dat ik zo een 10 a 12 behandelingen nodig heb is dat normaal Marte/Lanny?

Is het erg als ik niet precies het schema aanhou want ik ga in juni 8 weken op vakantie naar Tanger en ga vanaf daar familie bezoeken en ze hebben daar geen smartpuls dus dan ga ik minimaal 8 weken uit het schema?? Is dat erg???
carollsummer is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2009, 15:07   #102
Anoukje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 december 2008
Berichten: 10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Anouk, ik heb de website bekeken en er staat dat oude machines vieze cooling gel gebruiken.....nou wil het zo dat de top 3 van machines in Nederland cooling gel of geleidings gel gebruiken. En machines die meer dan 45 joule per cm2 produceren hebben dat nu eenmaal nodig dus alleen zwakke machines hebben geen cooling gel nodig en zijn dus niet erf effectief meestal lol
Volgens de website van Medcos staan er 270 apparaten in de Benelux, het lijkt mij dat zij dan marktleider zijn toch? Dat is het dan het apparaat dat op 1 staat in jouw top 3...zonder gel! Overigens heb ik en iedereen die ik spreek uitstekende resultaten dus ik weet niet waar je jouw verhaal op baseert!?
Anoukje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2009, 23:48   #103
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Lightbulb lijstje met goede apparaten

Beste Anouk,

Onderstaand het lijste van mij van september 2008 daar staat geen medcos in.

Palomar
Smartpuls
Ellipse Flex
VPL
PhotaNova PLS 3



Overigens als er een lijstje bestaat met Medcos waar mijn naam bij staat wil dat niet zeggen dat ik dan lijstje alleen samen stel in het begin hebben we me z'n alle lijstjes gemaakt en als je de tijd zou nemen om alles te lezen kun je ook zien dat ik andere mensen oproep om de lijst aan te vullen. Bovenstaand is mijn eigen lijst over medcos kan ik niets zeggen want ik ben daar nooit mee behandeld ik hoop dat ik je vraag zo beantwoord heb.
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2009, 23:50   #104
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
schema ontharen

Hallo Caroll,

Of je uit het schema mag en of dat consequenties heeft kan ik niet zeggen maar dat moet je met degene bespreken die je behandeld. Mijn ervaring is dat het juist goed is soms een langere tussenpoos te hebben om dat er dan meer haartjes zijn om te behandelen maar dat was bij mij zo dus ik denk dat dat voor iedereeen verschillend is.

Lanny

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carollsummer Bekijk bericht
Hallo Lanny,

Ik ben nu dus bij Filia Puella ik was opeens wel smartpuls schiedam kwijt, wat een stress, ik had zo een kaart gekocht en had vooruit betaald maar het bleek dat ze verhuisd waren naar Dordrecht. Voor mij maakt het niets uit want ik woon in Rotterdam en heb een auto. Het is wel een ander type salon want ze doen daar ook speciale behandelinen voor mensen met een moeilijke huid (heb ik gelukkig niet) maar de mensen zijn wel heel aardig. Het is gewoon hetzelfde apparaat en ben nu voor de derde keer geweest. Vooral met mijn oksels heb ik een goed resultaat. Nu zegt deze mevrouw dat ik zo een 10 a 12 behandelingen nodig heb is dat normaal Marte/Lanny?

Is het erg als ik niet precies het schema aanhou want ik ga in juni 8 weken op vakantie naar Tanger en ga vanaf daar familie bezoeken en ze hebben daar geen smartpuls dus dan ga ik minimaal 8 weken uit het schema?? Is dat erg???
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2009, 15:24   #105
Anoukje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 december 2008
Berichten: 10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Beste Anouk,

Onderstaand het lijste van mij van september 2008 daar staat geen medcos in.

Palomar
Smartpuls
Ellipse Flex
VPL
PhotaNova PLS 3


Overigens als er een lijstje bestaat met Medcos waar mijn naam bij staat wil dat niet zeggen dat ik dan lijstje alleen samen stel in het begin hebben we me z'n alle lijstjes gemaakt en als je de tijd zou nemen om alles te lezen kun je ook zien dat ik andere mensen oproep om de lijst aan te vullen. Bovenstaand is mijn eigen lijst over medcos kan ik niets zeggen want ik ben daar nooit mee behandeld ik hoop dat ik je vraag zo beantwoord heb.
Oh...een eigenbedachte top 3 dus geen officiële... het lijkt mij dat het apparaat waar er het meeste van staan nr. 1 is.

Overigens ben ik 1 maal behandeld met de PhotaNova en vreselijk verbrand. Dit apparaat werd gedemonstreerd waar ik mij laat behandelen met de medcos en ik kon gratis behandeld worden. Dat was dus 1 keer maar nooit meer.
Anoukje is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
19-jarige jongen zoekt advies! 1987 Medicijnen/haargroeimiddelen 3 2 september 2006 13:03
Advies Zoevo Medicijnen/haargroeimiddelen 6 27 februari 2006 16:33
Kan iemand mij advies geven inzake mijn haarprobleem silverheart AGA - Algemeen 6 12 september 2005 01:11
Advies gevraagd Michelv Chirurgische behandelingen 41 3 juni 2005 16:41
Advies gevraagd van kenners!!! hair81 Chirurgische behandelingen 1 20 maart 2005 14:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.