Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 maart 2002, 20:54   #1
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
10 jaar geleden

hoi allen,
10 jaar terug was de techniek niet zo als vandaag de dag, maar er werden zeker wel mooie resultaten gehaald. Vandaag was er wederom iemand bij ons(mee gesproken even), die elders voor een HT was geweest. Het zag er niet uit. Hij heeft ook spijt dat die niet gelijk voor een kliniek als transhair gekozen had.
Er zijn gewoonweg te veel klinieken die mooie dingen zeggen, maar ze niet kunnen nakomen!
Wij hebben nooit klachten. Die zijn op 1 hand te tellen, de afgelopen 10 jaar, vandaar.
Nogmaals, ook dit klinkt als jonge medewerker van een kliniek niet objectief, maar ik wil het gewoonweg kwijt.
Waarom is transhair toch de eniige kliniek in NEedrland waar ze een open dag hebben met LIVE behandelingen?

Jorn

PS:Over dat keurmerk, heb je gelijk. Dit zal binnen een aantal jaar ook wel verwezenlijkt worden
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2002, 21:05   #2
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Hoi Jorn, kun jij dan ook aangeven waarom Transhair kwalitatief betere HT s verricht dan de andere HT klinieken? En wat jij zegt over het keurmerk dat eraan zit te komen, weet jij of er al aan wordt gewerkt en zo ja, welke instantie hier in Nederland dit aan het bewerkstelligen is?

groetjes
Alonso
Alonso is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2002, 12:37   #3
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.150
Geslacht:
Hallo Jorn,

Persoonlijk vind ik het jammer dat jij deze pagina, die bedoeld is om objectieve meningen te geven, gebruikt om reclame te maken.
Maar goed, wat je doet doe je goed want ik vind het heel handig van je om mijn verhaal zo om te buigen dat je er weer je voordeel in ziet. En waarom moet je op elk stukje reageren wat negatief is ten opzichte van haartransplantaties? Werk je soms op commissie? Jullie hebben toch zelf wel een webpagina.
Volgens jou is de techniek t.o.v. tien jaar geleden zoveel verbeterd maar met wat dan. Ik las het verhaal van Jay die ook nog een best lidteken heeft overgehouden van zo'n prachtige operatie. En de haren die van mijn achterkant komen zijn een stuk donkerder dan die van de voorkant. Is daar ook een nieuwe techniek voor? En er wordt volgens mij nog steeds wel drie haren in een gaatje geprikt of niet. Ja er is nu een laser maar die kun je nog niet altijd gebruiken, dus de inplanting blijft onnatuurlijk.
Ik wil iedereen die een haartransplantatie overweegt nog één tip geven, tondeuzen. Kort houden. Want kijk maar ééns naar Rob Kamphues dat lijkt toch veel beter dan Dick Advocaat, of Barney.
En kamphues heeft die dertig- veertigduizend wel in de zak gehouden. En bevalt het gladgeschoren kopje je niet dan kun je nog altijd een haartransplantatie overwegen, maar éénmaal na een HT is er geen weg meer terug of je moet de hele wereld je leuke lidteken(s) laten zien.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2002, 13:49   #4
Alonso
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2001
Locatie: Netherlands
Berichten: 205
Hoi Henk,

Ik geef je helemaal gelijk, maar wat jij zegt over dat je haren op de kruin en frontaal lichter zijn dan op de voorkant. Kijk ik heb dat niet. Ik weet niet of je Minoxidil of Finasteride gebruikt. Ik gebruik beide. Haren die frontaal lichter zijn, komt naar mijn mening omdat ze in een van de laatste groeifases zitten. Echter, bij gebruik van een van voorgenoemde middelen, bevinden de haarfolicels zich weer in de normale groeifases en produceren ze weer krachtige en dikke haren.

Alosno
Alonso is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2002, 13:58   #5
Max
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2002
Berichten: 96
Citaat:
Originally posted by Henk
Hallo Jorn,

En bevalt het gladgeschoren kopje je niet dan kun je nog altijd een haartransplantatie overwegen, maar éénmaal na een HT is er geen weg meer terug of je moet de hele wereld je leuke lidteken(s) laten zien.

Weet iemand foto's te vinden van die 'leuke' lidtekens?


Max
Max is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2002, 23:25   #6
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.150
Geslacht:
Hoe het precies kan weet ik niet maar ik heb, en had voren mijn haar een slag lichter dan van achteren, vooral zomer's dan was het echt goed te zien, ik had dat toen ook al met mijn HT want ze zeiden toen nog dat dat gunstig was omdat donkerder haar beter dekt dan lichter. Daarbij komt nog het nadeel dat ik krullend haar heb (had) en ook met name aan mijn achterkant.
De getransplanteerde haren hebben als ze iets langer worden ook de neiging om te gaan krullen.
En Max ik zal je binnenkort wel een foto sturen van mijn lidteken.
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.