Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 oktober 2011, 13:55   #1
Fruit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2007
Berichten: 162
[FUE] Turkije 1800 + 1600 Grafts

Hallo dames en heren!

Ik ben een paar jaar geleden aardig actief geweest op dit forum. Ik had zelf haaruitval en kwam hiernaartoe voor advies. Ik heb een tijdje minodixil gebruikt, maar ik werd hier duizelig van en ben er daarom mee gestopt.

Ondertussen is mijn vader naar Istanbul afgereisd om een haartransplantatie te ondergaan. Dit heeft hij tot nu toe twee keer gedaan.
Er is hem verteld dat er in totaal 3400 haren zijn "verhuisd".

Ik vroeg mij af wat jullie van het resultaat vinden. Ik had er persoonlijk meer van verwacht.. Zijn haren groeien de eerste paar millimeters stevig de lucht in. Het lijkt net alsof hij er gel in doet. Als het wat langer is ziet het er zo uit:

Voor:


Zijkant:


Achterkant:


Bovenkant:


Er zijn ook een aantal haren van zijn borst afgeplukt. Dit is ook wel te zien op de foto's. Op de tweede foto zie je aan de achterkant een haar die recht de lucht in groeit.
Volgens mij is dit een haar die van zijn borst af komt.

Overigens denkt mijn vader dat er haren zijn uitgevallen omdat hij de sauna heeft bezocht. Dit deed hij een paar weken na de operatie.

Ik kijk samen met mijn vader uit naar jullie reacties!

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door Fruit; 13 oktober 2011 om 13:57
Fruit is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2011, 14:55   #2
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Tis niet veel hé. Er zijn een paar sprieten bij gekomen.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2011, 16:42   #3
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Hmmm ... is natuurlijk ook wel een behoorlijk groot te implanteren gebied. Dan kun je ook geen wonderen verwachten. Wat me verbaasd is dat ze borsthaar hebben geimplanteerd. Volgens mij weigeren de meeste klinieken dat (net als schaamhaar).

Overigens, dat er haren zijn uitgevallen een aantal weken na de behandeling is niet zo gek, dat is normaal. Die groeien na een paar maanden terug. De sauna zal dat niet hebben veroorzaakt (al zou ik daar niet aan beginnen, zo kort na de behandeling).

Laatst gewijzigd door sonico; 13 oktober 2011 om 16:46
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2011, 17:02   #4
haarzakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2008
Berichten: 102
Welke kliniek was hij geweest?
Ik weet dat ze bij hlc clinic in ankara ook bht doen.
__________________
Finasteride van juli 2008-december 2010 gestopt wegens bijwerkingen verminderd libido en brainfog

Nanominox fms sinds november 2009
en sinds 1 Januari ASC-J9 in de nanominox 0,050% 0,5 ml 2x per dag.
haarzakje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2011, 17:36   #5
chopper69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2011
Berichten: 77
Het is inderdaad een flink gebied, maar na 2 behandelingen van 3400 grafts in totaal zou je op zijn minst moeten kunnen verwachten dat de haarlijn tot en met de brug dicht zit met een redelijke dichtheid.

Enige onduidelijkheid in je bericht is dat je spreekt over 1800 en 1600 grafts en vervolgens over 3400 haren?

Sorry dat ik het zeg, maar dit resultaat is niet om vrolijk van te worden.

Als ze 3400 haren hebben geplant in 2 behandelingen is de aanpak strategie niet juist geweest.
Als het 3400 grafts waren dan is het resultaat verre van goed en zou ik op zijn minst flinke twijfels hebben of deze geplant zijn.
chopper69 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2011, 17:53   #6
ziezo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2011
Berichten: 142
Kort door de bocht, zonde van het geld, ziet er niet uit en zijn echt geen 3.400 grafts.
ziezo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2011, 18:16   #7
Fruit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2007
Berichten: 162
bedankt voor jullie reacties!

Hij is twee keer naar Istanbul geweest. 1800 de eerste keer en 1600 de tweede keer. Het was een euro per haar.. dus in totaal 3400 euro.
+ Het is al bijna een jaar geleden dat hij de tweede behandeling heeft gehad.

Dus als ik het goed begrijp:
- De haren kunnen niet uitvallen door de sauna..
- Dit zijn geen 3400 grafts
- Het is slecht gedaan?

Ik zal even aan mijn vader vragen naar welke kliniek hij is geweest.
Fruit is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2011, 18:28   #8
Thijmen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2004
Berichten: 1
Er vanuitgaande dat de situatie voor behandeling een kale schedel betrof denk ik dat de behandeling weg degelijk is geslaagd.
Ik kan niet beoordelen of het hier wel 3400 grafts zijn geweest, maar als jouw vader nu geen kaal aangezicht meer heeft dan maakt dat een enorm verschil. Ik denk dat je heel realistisch moet zijn wat je mag verwachten. Mijn oudste broer heeft alleen wat inhammen en hij zal met een dergelijk behandeling ervoor kunnen zorgen dat hij niet meer als licht kalend wordt gezien. Mijn jongste broer en ik zelf hebben wel heel duidelijk een agressievere vorm van kaalheid en hebben gewoon veel minder donor over om een echt dekkend resultaat te krijgen. Ik ben van mening dat een haartransplatie ook geslaagd kan zijn als je daarmee een licht dekkend resultaat kan bereiken. Dus je ziet dat men kalend is, diffuus dan wel te verstaand, maar je hebt geen kale glimmende schedel meer. Dat geeft al een heel ander aangezicht. Maar dat is slechts mijn eigen bescheiden mening. Gr, T
Thijmen is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2011, 18:42   #9
Fruit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2007
Berichten: 162
Mijn vader was inderdaad wel helemaal kaal, geen haar meer op zijn hoofd.

Maar ik vind het eerlijk gezegd niet uitzien. Ik kan de haren op zijn hoofd tellen. Ik hou van een kort kapseltje, maar een beetje haar op mijn hoofd zou ik wel willen!
Het ziet er momenteel nog wel redelijk uit bij mij, maar als er bij elke kliniek dit het beste resultaat is dan ben ik liever kaal..
Fruit is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2011, 19:29   #10
Henk78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2011
Berichten: 35
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fruit Bekijk bericht
Mijn vader was inderdaad wel helemaal kaal, geen haar meer op zijn hoofd.

Maar ik vind het eerlijk gezegd niet uitzien. Ik kan de haren op zijn hoofd tellen. Ik hou van een kort kapseltje, maar een beetje haar op mijn hoofd zou ik wel willen!
Het ziet er momenteel nog wel redelijk uit bij mij, maar als er bij elke kliniek dit het beste resultaat is dan ben ik liever kaal..
Ik denk toch dat het 3400 haren zijn. Met grafts zou dit toch ongeveer 7000 haren moeten zijn??
Ik snap ook niet wat mensen helemaal in turkije gaan zoeken voor dit soort operaties. In Nederland heb je keuze zat. en als je dan toch naar het buitenland wil, in Belgie heb je ook genoeg keus. Dit is ook veel makelijker met wetgeving als je niet tevreden bent.
Henk78 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2011, 19:41   #11
dennis1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2009
Berichten: 26
snap ik ook niet wat mensen in turkije gaan zoeken , maare als ik dan zie dat t wel tot 3000 euro kan schelen . dan snap ik t opeens volkomen.
Alleen ja moet je wel naar een goeie kliniek gaan.
Vind hier veel mensen negatief over turkije en klinieken
Zoals in elk land heb je goeie en slechte
In nederland heb je er ook prutsers bij.
Maar als ik naar een goeie kliniek in turkije kan gaan met zelfde resultaat als hier of belgie en douw 3000 in me eigen zak inplaats van een kliniek ,Kies ik mooi voor turkije.

Snap al niet helemaal waarom t hier en belgie zo absurt duur moet zijn.
Want als ik t goed begrijp is t over t algemeen toch alleen arbeids kosten.
Bedoel je krijg geen donor hart of nier.
dennis1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2011, 20:45   #12
Fruit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2007
Berichten: 162
Ik ben zelf Turks.. misschien daarom wel zo makkelijk als het veel goedkoper kan.. maar het resultaat.. zoals ik al zei; als dit haartransplantatie is.. liever kaal!
Fruit is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2011, 20:51   #13
dennis1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2009
Berichten: 26
Heb je ook helemaal gelijk in,met zulke resultaat had ik me kop kaal geschoren ja
dennis1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2011, 22:54   #14
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
het zag er bij mij nog beroerder uit bij 3000 grafts bij feriduni destijds
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 13 oktober 2011, 23:04   #15
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Tis niet veel hé. Er zijn een paar sprieten bij gekomen.
Dan weet je nu hoe het voelt als je 4 jaar spaargeld hebt weggegooid voor een nog slechtere resultaaat bij Feriduni .Niks hoge verwachtingen
sneu is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.