Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 juli 2004, 18:28   #1
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Exclamation Hoi

Dit is de eerste keer dat ik hier, by haarwerken kom en ik heb nogal wat vraagjes:

*Ik woon in de buurt van Zwolle en kom by Cappelle's haarwerken(nog maar 1x) wie kent deze "haarwerkenwinkel" en kan mij er meer over vertellen.
*Ik zou heel graag wat langer haar willen, dan superkort. Ongeveer by de schouders. Wie heeft ervaringen met lange en korte haarwerken en kan mij de voor en nadelen hierover vertellen.
*Hoe zit het met zwemmen, met als het warm is, met zweten etc.
*Hoe reageert de buitenwereld->>als je eerst dun en kalend haar had en nu opeens weer helemaal mooi haar hebt...:S
*Samengevat: Wie Kan Mij Meer Vertellen Over Het Dragen Van Haarwerken?

Alle mensen die reageren ben ik nu al helemaal dankbaar, want het is echt een supergrote stap voor mij en dus..jah, wat steun en bemoedigende berichten zouden mij heel goed doen(hint), maar natuurlijk alleen de waarheid. Ik ben zelf 15 en ik hoop dat er ook jonge meiden willen reageren, want ik ben ook heel erg benieuwd naar hun ervaringen.!!

Bye,
__________________
heel langzaam komt het terug?

Laatst gewijzigd door *Liejvurd*; 14 april 2005 om 17:40
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2004, 18:31   #2
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Red face

Whihi..Nog Een Vraagje-->> Wat zal je mij aanraden? Echt haar of syntetisch? Echt haar lijkt zoveel voordelen te hebben vooral als je het lang hebt, maar ik ben nog maar un groentje.., dus..??? wie weet het??

Bye,
__________________
heel langzaam komt het terug?

Laatst gewijzigd door *Liejvurd*; 14 april 2005 om 17:40
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2004, 07:43   #3
Mariska22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Locatie: kampen, overijssel
Berichten: 27
Thumbs up

Hoi,

Ik heb mijn haarwerken ook bij capelle in zwolle vandaan, en heb goede ervaringen met deze zaak.
Ik heb ook een pruik tot even over me schouders, ik had eerst een synthetische en heb nu een met echt haar. het nadeel met die van synthetisch haar was dat hij lelijk werd aan de onderkant en dat is met die van echt haar niet, maar die moet je wel bij laten kleuren.
Wat het zwemmen betreft kan ik niks over zeggen, want ik durf er nog nie mee te zwemmen .
het zweten vindt ik wel mee vallen, alleen op de plekken waar het vastzit, en anders zijn er hier ook wel middelen voor.

Ik hoop dat je hier een beetje aan hebt!

Groetjes Mariska
Mariska22 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2004, 21:09   #4
Mariska22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Locatie: kampen, overijssel
Berichten: 27
Ik heb de ziekte nu vanaf september vorig jaar en een pruik sinds oktober, ik vind het nog eng om te gaan zwemmen, ben daar nog niet aan toe.
Dus als het nog warm wordt zie ik het wel.

groetjes mariska
Mariska22 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2004, 15:40   #5
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Smile

Hoi,

Ik Heb Het Sinds November/December2003 en nog geen pruik, maar ga dr nu dus achteraan, ma iig ik durf ook nii meer echt naar het strand ensow, ik weet ook nii hoe dat komt want ik durf wel gewoon met zonder doekje(ik heb kale plekken op mijn hoofd etc en drom draag ik un soort hoofddoekje) op straat te lopen...best vaag..:S

Maar goed, K Hoop Egt Dat J Weer Helemaal Gwoon Jezelf Kunt Zijn En Dus Gwoon Lkkr Kan Zwemmen!!! En Ook Voor Mezelf Natuurlijk.. , Want Tsjah...Als Het Lkkr Weer Is, Wil J Tog Het Liefst Op T Strand Liggen!!!

Bye..(K)
__________________
heel langzaam komt het terug?

Laatst gewijzigd door *Liejvurd*; 14 april 2005 om 17:40
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 22:42   #6
cojette
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 4
reactie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *Liejvurd*
Dit is de eerste keer dat ik hier, by haarwerken kom en ik heb nogal wat vraagjes:

*Ik woon in de buurt van Zwolle en kom by Cappelle's haarwerken(nog maar 1x) wie kent deze "haarwerkenwinkel" en kan mij er meer over vertellen.
*Ik zou heel graag wat langer haar willen, dan superkort. Ongeveer by de schouders. Wie heeft ervaringen met lange en korte haarwerken en kan mij de voor en nadelen hierover vertellen.
*Hoe zit het met zwemmen, met als het warm is, met zweten etc.
*Hoe reageert de buitenwereld->>als je eerst dun en kalend haar had en nu opeens weer helemaal mooi haar hebt...:S
*Samengevat: Wie Kan Mij Meer Vertellen Over Het Dragen Van Haarwerken?

Alle mensen die reageren ben ik nu al helemaal dankbaar, want het is echt een supergrote stap voor mij en dus..jah, wat steun en bemoedigende berichten zouden mij heel goed doen(hint), maar natuurlijk alleen de waarheid. Ik ben zelf 15 en ik hoop dat er ook jonge meiden willen reageren, want ik ben ook heel erg benieuwd naar hun ervaringen.!!

Bye, Lytsa
Ik heb nu ongeveer vier jaar twee haarwerken van Hairconsultancy Bussum.[echt europees haar] Zowel lang als koert gehad. Het voordeel van kort vindt ik dat het minder warm is en sneller droogt. Mijn haarwerken zitten met tape op vijf punten op mijn hoofd geplakt [dag en nacht ging bij mij niet goed en vind het ook heerlijk om hem s'nachts af te zetten]en ik kan er mee zwemmen maar het duurt wel even voordat het droog is. Wat betreft de reactie van de buiten wereld. Ik ben er altijd heel open in geweest. Heb er eigenlijk alleen maar hele leuke reacties op gehad. Het is wel zo dat mensen die je wat minder goed kent soms wat opkijken en er dan niks van durven te zeggen maar als je zelf dan leuk reageert is er [in mijn ervaring] niks aan de hand.
Veel sucses ermee.
cojette is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2004, 20:18   #7
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Red face

Hoi!!

Bedankt voor je reactie, was even op vakantie dus kon even niet reageren. Ik mag dinsdag pruiken passen en ik krijg haar met europees haar of aziatisch(is stugger/sterker) haar of allebei.
Maar jij zei, dat sommige mensen wel raar opkeken, bedoel je dan dat je kunt zien dat je een pruik hebt of dat ze het raar vinden dat je opeens weer haar hebt:S, (ik weet niet wat voor een ziekte je hebt)
Ik zal je iig laten horen hoe het dinsdag is gegaan!!
__________________
heel langzaam komt het terug?

Laatst gewijzigd door *Liejvurd*; 14 april 2005 om 17:41
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.