Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 augustus 2004, 09:42   #1
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Red face Haarwerk!

Whoehoe..Wat Ben Ik Blij...: Heb Eindeluk Mijn Haarwerk Gekregen en dat net voor school{aankomende di moet ik weer naar school} Ik Ben er echt heel blij mee, want eigenluk zie ik gewoon mijn oude ik weer terug! Zoals ik vroeger was...HIhi..,, Ik ben er nog wel een hele erge kluns in, maar ik heb er het volste vertrouwen in dat het helemaal goed komt..!!

Haha,,tis misschien un btje onzinnig om te melden, ma ben er egt zoo blij mee..:$..vandaar..!!


Doeii-Doeii,,xxx
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 10:23   #2
Anjo
HaarWeb lid
 
Anjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 214
Ha die Liejvurd!

Wat hartstikke goed voor je dat je zo happy bent met je nieuwe pruik ! Heerlijk gevoel dat je nu weer even lekker je oude ik bent, kun je in ieder geval zonder zorgen aan je nieuwe schooljaar beginnen. Geniet er even van, je krijgt vast allemaal positieve reacties!

Succes,

Anjo
Anjo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 16:39   #3
tinny
HaarWeb lid
 
tinny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2004
Locatie: Turnhout (België)
Berichten: 131
heyla lytsa,
leujk dat je je pruik hebt, ik snap het dat je er gelukkig mee bent, toen ik m'n tweede pruik had was k ook supper gelukkig omdat ik zelf vond dat ik er wel mee stond :d
doei!!
tinny
tinny is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 18:52   #4
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Talking

Hoii Tinny 'nd Anjo..!!

Bedankt Voor Jullie Lieve Reactie's..Hihi..Dat Doet Un Mens Goed!!

Baaj,Baaj..!!
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2004, 19:37   #5
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
hoi,

Ik vind het heel fijn te lezen dat je er zo blij mee bent!!!!
Liefs Joney
Joney is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2004, 09:55   #6
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joney
Ik vind het heel fijn te lezen dat je er zo blij mee bent!!!!
Liefs Joney
Hoi,,

Jaaah..ben Dr Oowk Egt Blij Mee,,ma Nog Wel n Btje Onzeker...; Je Gaat Van Halfkaal naar Un Grote Bos haar..(k heb halflang Haarwerk) dusss..Das Nog Spannend..Hiihi...Ma Dat Loopt Oowk Wel Los...

Heb Jij Oowk UN Haarwerk?!?!

Liefs,,
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2004, 16:34   #7
Saar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Locatie: Hulst
Berichten: 151
Ik vind dit helemaal niet onzinnig! Logisch toch dat je hardstikke blij bent!

Geniet ervan! Als je haar maar goed zit he
Saar is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2004, 17:55   #8
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saar
Ik vind dit helemaal niet onzinnig! Logisch toch dat je hardstikke blij bent!

Geniet ervan! Als je haar maar goed zit he
Hahaha...
Idd.." als je haar maar goed zit..."

Jij draagt tog geen haarwerk[had ik ergens gelezen..:$] vind ik echt hardstikke goed!!
Heb Je Ooit wel eens nare reacties gehad of mensen die het er moeilijk mee hadden omdat bijvoorbeeld diegene door kanker ook kaal was geworden,ofsow..weet j wat ik bedoel??

Nou, Ik hoor het wel..!!

Bedankt..

Liefs,,
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2004, 19:17   #9
Saar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Locatie: Hulst
Berichten: 151
Ik heb wel een haarwerk maar ik draag het niet dagelijks. Maar het idee dat ik wat achter de hand heb vind ik een fijn idee.

Heb niet echt nare reacties gehad, wel reacties. Meestal zijn het gewoon neiuwsgierige mensen of grapjurken (" naar verkeerde kapper geweest? ed.")
Heel lang geleden dachten sommige wel dat ik kanker had maar dat was vooral omdat ik toen nog niet goed wist hoe ik erover moest beginnen. Ik zei er niks over, hun vragen niks en zo ontstaan misverstanden.

Ik ben inmiddels zo gewend aan mn (half) kale koppie dat het mij niet eens meer opvalt
Saar is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2004, 19:59   #10
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saar
Ik heb wel een haarwerk maar ik draag het niet dagelijks. Maar het idee dat ik wat achter de hand heb vind ik een fijn idee.

Heb niet echt nare reacties gehad, wel reacties. Meestal zijn het gewoon neiuwsgierige mensen of grapjurken (" naar verkeerde kapper geweest? ed.")
Heel lang geleden dachten sommige wel dat ik kanker had maar dat was vooral omdat ik toen nog niet goed wist hoe ik erover moest beginnen. Ik zei er niks over, hun vragen niks en zo ontstaan misverstanden.

Ik ben inmiddels zo gewend aan mn (half) kale koppie dat het mij niet eens meer opvalt
ooowh..!! Ik Heb Egt Bewondering Voor JOu!! Egt Superknap!! Hihi...
Als iemand dat zegt " naar verkeerde kapper geweest? ed." wat antwoord je dan?!?!
En nooit egt lullig!? Gelukkig maar..hihi..

Ik hoop dat ik ooit nog us gewoon kaal kan rondlopen..al hoop ik lievur dat ik genezen wordt...Ik Heb Nu Egt Zo'n Besef:"Misschien Blijf Ik Echt De Rest Van Mijn Leven Kaal..." Eerst kon ik het echt niet voorstellen he...Ik,,,Voor Altijd Kaal....Maar Nu...Zow Serieus...je Komt egt in zo'n gat als j dat denkt...dusss..dat wil k het liefst voorkomen...
Maar Gelukkig voel ik al wat dons groeien,,dus misschien komen mijn wensen tog nog uit en heb ik volgend jaar gewoon weer heel mooi haar..,,k hoop het echt..en anders...ach..daar denk k dan nog maar nii aan...hiihi..

Liefs,,
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2004, 15:49   #11
Saar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Locatie: Hulst
Berichten: 151
Het leven houdt toch niet op als je kaal bent? Je kan er gewoon oud mee worden, goede baan mee vinden (misschien niet als topmodel maar wie wil dat ), je kan een leuke vent leren kennen, gezinnetje stichten, verre reizen maken enz. Dat hangt allemaal niet af van je haar maar gewoon van je instelling en je doorzettingsvermogen in het leven.

Tuurlijk heb ik ook liever dat ik er gewoon helemala van af ben maar het is niet zo dat ik daar op ga zitten wachten...zo zonde van mn tijd

Over je vraag wat ik antw. als iemand vraagt of ik naar een verkeerde kapper ben geweest; als het een geintje is dan zeg ik gewoon eerlijk dat ik er niks ana kan doen. Als het kwetsend overkomt dan vertel ik erbij dat hij/zij hetook kan krijgen en dat ik diegene dan graag nog een tegenkom om zo'n zelfde opm. mee te maken. Ik kan het wel hebben als iemand een vervelende opm. maakt maar er zullen er vast ook zijn die door zo'n opmerking echt in de put raken en daar denken zulke mensen niet over na

Je moet je in ieder geval niet al te veel zorgen maken om de toekomst daar kan je toch niks aan doen...En door stress word het alleen maar erger. Zoals je zegt; " daar denk ik nog maar niet aan"
Saar is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2004, 11:05   #12
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Red face

[QUOTE=Saar]Het leven houdt toch niet op als je kaal bent? Je kan er gewoon oud mee worden, goede baan mee vinden (misschien niet als topmodel maar wie wil dat ), je kan een leuke vent leren kennen, gezinnetje stichten, verre reizen maken enz. Dat hangt allemaal niet af van je haar maar gewoon van je instelling en je doorzettingsvermogen in het leven. QUOTE]

Jaah...Je Hebt Natuurlijk helemaal gelijk!! Het leven houdt zeker niet op,,wanneer je kaal hebt,,ma k denk wel dat er minder uhm...hoe zeg je dat..je minder impulsieve dingen doet..zeker met un haarwerk..zomaar in de 8baan ga je,,un duik in zee...daar moet je eerst allerlei maatregelen voor nemen...en daar valt natuurlijk mee te leven,,ma k denk dat het wel moeilijk is..daarom zou ik misschien oowk wel eht liefst zonder haarwerk lopen...hihi..nog steeds heeeel blij met mijn haarwerk hoor,,ma het heeft wel un hele verantwoordelijkheid...het is niet zo van...ow we gaan ff zwemmen ofsow..tenminste dat denk ik...k heb hem nog maar net...hehe en hoor mijn nu praten..maar iig...jaah...drom zou ik misschien liever zonder lopen...en kijk als je dat eenmaal doet..dan denk ik dat er meer mensen zijn die bewondering voor je hebben, dan dat ze nare opmerkingen zijn..of het moeten van die rotjochies zijn.....
Maar goed...Dat Komt Oowk Allemaal Wel Goed. Ik Las eens op dit forum iets van Grover en die zei:
"10 jaar geleden toen ik besloot tot aanschaf van een haarwerk lag daarin op dat moment voor mij DE oplossing. Aan mijzelf werken? Daar had ik nog nooit van gehoord. Als ik maar eenmaal een haarwerk heb, dan zal alles wel goed komen. Dacht ik."

Ik moet bekennen dat ik dat oowk wel had. ik dacht als ik maar een haarwerk heb, dan kan ik weer allerlei leuke dingen gaan doen. Uitgaan ensow...eerst durfde ik dat niet meer zow goed...maar ik besef nu dat ik nog steeds best welm onzeker ben, maar dan nu over mijn haarwerk: ziet het er wel echt uit en kunnen ze het zien en zit het wel goed...enz enz. Daarby vind ik het nog steeds moeilijk om naar mensen te gaan die ik heel goed ken...ik loop liever halfkaal rond dan met mijnh aarwerk,,want dan vind ik emzelf niet meer zo mijzelf.{ik weet in mijn eerste verhaaltje zei ik dat ik eindelijk mijn eigen ik weer terugzag,,maar dat vind ik steeds minder het geval...}
Grover zei toen dat het heel belangrijk is om aan je zelf te werken,, aan je zelfbeeld. En ik denk dat hij gelijk heeft en ik ga daar ook zeker proberen aan te werken...

Nou...Wat un Verhaal....Klinkt misschien un btje depri,,maar is het absoluut niet! Juist niet,,ik ga proberen aan mijn zelfbeeld te werken,,ik ga weer hardstikke mijzelf worden..net zo impulsief als eerst!!
En ik ga zorgen dat mijn haarwerk helemaal by mij gaat passen,,dus dat komt zeker allemaal goed..

Liefs,,
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2004, 15:46   #13
Saar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Locatie: Hulst
Berichten: 151
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *Liejvurd*
Jaah...Je Hebt Natuurlijk helemaal gelijk!! Het leven houdt zeker niet op,,wanneer je kaal hebt,,ma k denk wel dat er minder uhm...hoe zeg je dat..je minder impulsieve dingen doet..zeker met un haarwerk..zomaar in de 8baan ga je,,un duik in zee...daar moet je eerst allerlei maatregelen voor nemen...en daar valt natuurlijk mee te leven,,ma k denk dat het wel moeilijk is..daarom zou ik misschien oowk wel eht liefst zonder haarwerk lopen...hihi..nog steeds heeeel blij met mijn haarwerk hoor,,ma het heeft wel un hele verantwoordelijkheid...het is niet zo van...ow we gaan ff zwemmen ofsow..tenminste dat denk ik...k heb hem nog maar net...hehe en hoor mijn nu praten..maar iig...jaah...drom zou ik misschien liever zonder lopen...en kijk als je dat eenmaal doet..dan denk ik dat er meer mensen zijn die bewondering voor je hebben, dan dat ze nare opmerkingen zijn..of het moeten van die rotjochies zijn.....
Maar goed...Dat Komt Oowk Allemaal Wel Goed. Ik Las eens op dit forum iets van Grover en die zei:
"10 jaar geleden toen ik besloot tot aanschaf van een haarwerk lag daarin op dat moment voor mij DE oplossing. Aan mijzelf werken? Daar had ik nog nooit van gehoord. Als ik maar eenmaal een haarwerk heb, dan zal alles wel goed komen. Dacht ik."

Ik moet bekennen dat ik dat oowk wel had. ik dacht als ik maar een haarwerk heb, dan kan ik weer allerlei leuke dingen gaan doen. Uitgaan ensow...eerst durfde ik dat niet meer zow goed...maar ik besef nu dat ik nog steeds best welm onzeker ben, maar dan nu over mijn haarwerk: ziet het er wel echt uit en kunnen ze het zien en zit het wel goed...enz enz. Daarby vind ik het nog steeds moeilijk om naar mensen te gaan die ik heel goed ken...ik loop liever halfkaal rond dan met mijnh aarwerk,,want dan vind ik emzelf niet meer zo mijzelf.{ik weet in mijn eerste verhaaltje zei ik dat ik eindelijk mijn eigen ik weer terugzag,,maar dat vind ik steeds minder het geval...}
Grover zei toen dat het heel belangrijk is om aan je zelf te werken,, aan je zelfbeeld. En ik denk dat hij gelijk heeft en ik ga daar ook zeker proberen aan te werken...

Nou...Wat un Verhaal....Klinkt misschien un btje depri,,maar is het absoluut niet! Juist niet,,ik ga proberen aan mijn zelfbeeld te werken,,ik ga weer hardstikke mijzelf worden..net zo impulsief als eerst!!
En ik ga zorgen dat mijn haarwerk helemaal by mij gaat passen,,dus dat komt zeker allemaal goed..

Liefs,,
YOU GO GIRL! Precies dat is het...als jij negatief over jezelf denkt en je onzeker voelt ("owjee, als ze maar geen kut opmerking maken ") dan straal je dat ook uit. Een haarwerk is zeker geen oplossing het is meer een hulpmiddel. Ikzelf zie nog liever een kaal iemand dan iemand met een haarwerk net zoals dat ik liever iemand puur natuur zie dan met eem dikke laag plamuur (uhm..make-up) op. Je bent mooi zoals je bent...

Ik geloof er ook heilig in dat iedereen mooi is op zijn of haar manier ookal is diegene kaal ofzo. Goed van je dat je gaat proberen aan je zelfvertrouwen te werken en ik hoop dat er een dag komt dat je ook vind dat je je niet voor je haar (dat er niet is) hoeft te schamen.

Als je een pruik hebt kan je trouwens nog wel impulsief doen hoor...de achtbaan in is met mijn haarwerk echt geen probleem en zwemmen kan zelfs ook (deed ik overigens niet; ik zette dan een soort hoofddoekje op)

Vind het echt heel knap van je hoe je denkt en er mee omgaat! heb echt bewondering voor je! Heel veel succes en ik geloof zeker dat het je gaat lukken op een dag zonder haarwerk door het leven te gaan!!!

Liefs Sara
Saar is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2004, 09:49   #14
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saar
YOU GO GIRL! Precies dat is het...als jij negatief over jezelf denkt en je onzeker voelt ("owjee, als ze maar geen kut opmerking maken ") dan straal je dat ook uit. Een haarwerk is zeker geen oplossing het is meer een hulpmiddel. Ikzelf zie nog liever een kaal iemand dan iemand met een haarwerk net zoals dat ik liever iemand puur natuur zie dan met eem dikke laag plamuur (uhm..make-up) op. Je bent mooi zoals je bent...

Ik geloof er ook heilig in dat iedereen mooi is op zijn of haar manier ookal is diegene kaal ofzo. Goed van je dat je gaat proberen aan je zelfvertrouwen te werken en ik hoop dat er een dag komt dat je ook vind dat je je niet voor je haar (dat er niet is) hoeft te schamen.

Als je een pruik hebt kan je trouwens nog wel impulsief doen hoor...de achtbaan in is met mijn haarwerk echt geen probleem en zwemmen kan zelfs ook (deed ik overigens niet; ik zette dan een soort hoofddoekje op)

Vind het echt heel knap van je hoe je denkt en er mee omgaat! heb echt bewondering voor je! Heel veel succes en ik geloof zeker dat het je gaat lukken op een dag zonder haarwerk door het leven te gaan!!!

Liefs Sara

Hoii Saar(Sara)

Hihi..Wat Un SuperLieve Reactie..!! Zow Ga Ik Egt Vol Moed Naar Mijn Nieuwe School..!!!

Bedankt..!!

Deed Mij Egt Hardstikke Goed..Haha..!!

Heel Veel Liefs,,

{Ps..Gebruik Je Oowk Medicijnen Of Ben Je Daar Mee Gestopt...Ik gebruik Neoral en nog wat zalfjes enzow..maar ik denk erover om er mee te stoppen..de bijwerkingen vind ik niet zoo leuk,,dusss..ik weet het nog niet....hihi..}

Doeii!
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2004, 13:02   #15
Saar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Locatie: Hulst
Berichten: 151
Ik gebruik niks. Heb in het verleden wel dingen geprobeerd zoals allegische reactie opwekken, en een soort creme maar ik geloof niet dat het echt werkt. Volgens mn dermatoloog bestaat er ook nog niks waarvan is bewezen dat het echt werkt en om mn tijd te verdoen aan bezoekjes bij de dermatoloog zie ik ook niet zitten

Ik heb wel gemeld dat zogauw ze wat hebben waarvan ze denken dat het kan werken bij me ze me mogen bellen maar tot die tijd gaat het leven gewoon door...

Succes op school!
Saar is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zonder haarwerk door het leven: Op weg naar een positiever lichaamsbeeld Grover TTM - Algemeen 6 17 april 2006 11:00
Haarwerk laten knippen!!!! mmmboyyy Haarwerken 4 8 augustus 2003 13:44
eindelijk... zazje TTM - Algemeen 6 31 maart 2003 11:26
splijten/dof worden synthetisch haarwerk Do Haarwerken 7 6 januari 2003 22:41
Wel/geen haarwerk? dharma Haarwerken 6 16 juli 2002 15:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.