Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 29 december 2006, 13:56   #181
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
hehe dat heb je soms he, dat je niet weet of het dit of deze is

Maareuhm, mannen vallen niet op vrouwen die zeuren of mannen niet op mannen vallen die zeuren weet ik niet. Ik val op vrouwen vandaar
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2006, 16:56   #182
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
hehe dat heb je soms he, dat je niet weet of het dit of deze is

Maareuhm, mannen vallen niet op vrouwen die zeuren of mannen niet op mannen vallen die zeuren weet ik niet. Ik val op vrouwen vandaar
Nou, ik ben een vrouw, en val niet op mannen die zeuren. Kan me hier hooglijk verbazen over het eindeloze geëmmer over bijvoorbeeld religie. Hou zelf echt van een goede discussie, maar het moet wel interessant blijven, en niet verzanden in oeverloos gehakketak en beschuldigingen.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2006, 19:46   #183
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
we houden het leuk he

Maar natuurlijk vallen vrouwen ook niet op zeurende mannen, alleen daar gaat dit topic niet over
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2006, 20:15   #184
petra00
HaarWeb lid
 
petra00's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2005
Berichten: 122
san andrea,misschien is dit niet de juiste plek om te vragen wat mannen van dikke en/of volslanke vrouwen vinden.dit is een forum waar mannen en vrouwen hun (geen)haar als probleem ervaren.Zeer veel mensen hebben haaruitval maar maken zich er niet zo druk over dat ze het nodig vinden op internet te kijken hoe ze dit kunnen verminderen of oplossen,of zich aansluiten bij haarweb b.v.
Kortom hier zitten mensen die veel moeite willen doen om er op hun mooist uit te zien.En ook actief bezig zijn met regimes enzo.
De eisen aan het uiterlijk van een eventuelevriend vriendin bedgenoot zullen hier dus waarschijnlijk hoger liggen dan bij de doorsnee nederlander/belg .
Ik heb 4 of 5 voorbeelden gegeven van mooie dikke sexy vrouwen .Niet alleen mijn keus,maar ook van de partners en ex partners van die dames.
Mannen genoeg te vinden voor hun,waarom niet voor jou?
Wat ik nog wel even kwijt wil is dat ik de manier waarop jij praat over je "vriendin",erg vervelend vind, of bedoel je met die Lelijke Puistekoppen soms
andere vrouwen waar je boos op lijkt te zijn?
Probeer wat meer van jezelf te genieten,dat heeft ook grote aantrekkingkracht
petra00 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2006, 20:24   #185
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
Hallo Gletscher.

Vriendschap is een heel kostbaar geschenk waarvan je de waarde soms pas beseft nadat je hebt verloren.
Een hele tijd lang heb ik me afgevraagd waarom ik die éne vriendschap zo waardevol vond ... waarom die éne vriend me zoveel leerde over mezelf ... waarom het missen van die éne vriend aanvoelde alsof een deel van me was geamputeerd ...?
M' n vragen werden allemaal beantwoordt in onderstaand artikel over soulmate/tweelingziel.
Ieder geschreven woord in het artikel was meteen zo herkenbaar!

Gletscher, ik hoop dat je de moeite doet om het artikel te lezen.
Het is jammer als mensen je aan de kant zetten omdat je zogezegd niet voldoet aan de 'idiote maatschappelijke schoonheidswaarden'.
Zulke zogenaamde vrienden zijn al even idioot als de hedendaagse maatschappij.
Er zijn echter ook veel mensen die van je houden zoals je bent ... ik kan het weten ...

Ik wens je vele mooie 'echte' vriendschappen toe in 2007!

Karin.
Beste Karin,

Mijn vorige post, zou je misschien best wel zo negatief hebben kunnen opvatten als de reactie van een ander die erop volgde. Dat zag ik later in toen ik even door de negatieve bril van die ander heenkeek, naar mijn eigen woorden.

Daarom vind ik het extra leuk een reactie van je te mogen lezen die je geschreven hebt met je eigen woorden. Hartstikke goed.

Een echte vriendchap verlies je niet. Er zijn misschien omstandigheden gecreëerd door je naasten waarbij je de vriend niet meer direct kunt benaderen omdat deze naasten zich benadeeld voelen door die vriendschap. Je zou beter moeten weten, dat een echte vriendschap je niet zal benadelen, maar een vriend is. Het zijn de anderen, die de vriendschap niet zien zitten, zij vinden zichzelf belangrijker, niet de waarde die het voor jou heeft. Een echte vriend zal je niet verlaten, maar zal slechts afstand bewaren, omdat een vriendschap nooit tot doel kan hebben anderen te benadelen.

Het stukje wat je linkt heb ik al eens gelezen. Geweldig toch als je het geluk hebt je tweelingziel te vinden. Vele vinden die niet eens.

Ik wens iedereen zijn/haar tweelingziel toe in 2007.
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2006, 20:36   #186
San andrea
HaarWeb lid
 
San andrea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.
Mooie, 'volle' vrouwen met een zandloperfiguur liggen anders nog steeds behoorlijk goed in de markt hoor--en niet alleen bij randfiguren. Ik zou zeggen, kijk eens uit uw ogen in Amsterdam.

Weinig 'singles' in die categorie.

Ja maar jij bedoelt daarmee vrouwen die dan in maat 40 lopen misschien 42 maar ik heb 44. Kijk een zandloperfiguur kan je ook hebben als je zo dik bent als sugar lee hooper alleen zij heeft het dan niet maar jullie denken dan gelijk aan iets dat toch dan wel niet zo dik moet wezen. Onzin dus. Ik mag dan wel een wespentaille hebben dat wil niet zeggen dat ik van voren geen dikke buik heb. En ik merk dat toen ik aan kwam er gewoon minder mannen je nog aantrekkelijk vinden dat is gewoon zo. En ze verkiezen liever een vrouw die eigenlijk dus minder mooi is in gezicht of lichaamsvormen. kennelijk valt dat niet op als je slank bent.
San andrea is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2006, 20:42   #187
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Mijn vriendin heeft ook maat 44.

Geen probleem hoor. Ik neem haar iedere keer weer met plezier!
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2006, 00:04   #188
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Mijn vriendin heeft ook maat 44.

Geen probleem hoor. Ik neem haar iedere keer weer met plezier!
Haha! Waar neem je haar dan mee naartoe?
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2006, 00:11   #189
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door San andrea



Ja maar jij bedoelt daarmee vrouwen die dan in maat 40 lopen misschien 42 maar ik heb 44. Kijk een zandloperfiguur kan je ook hebben als je zo dik bent als sugar lee hooper alleen zij heeft het dan niet maar jullie denken dan gelijk aan iets dat toch dan wel niet zo dik moet wezen. Onzin dus. Ik mag dan wel een wespentaille hebben dat wil niet zeggen dat ik van voren geen dikke buik heb. En ik merk dat toen ik aan kwam er gewoon minder mannen je nog aantrekkelijk vinden dat is gewoon zo. En ze verkiezen liever een vrouw die eigenlijk dus minder mooi is in gezicht of lichaamsvormen. kennelijk valt dat niet op als je slank bent.
Jij neemt als voorbeeld één iets uit je sociale omgeving. Beetje een beperkt onderzoek.

Maar waarom denk je dan dat je dik bent geworden? Of vind je het niet erg dat je dik bent maar wil je mannen die op dik vallen? Die zijn er zat hoor. Alleen minder dan mannen die op slank vallen. Als je een man wilt die sowiezo op dik valt moet je eens in Afrika gaan zoeken. Daar is dik zijn weer de ultieme vorm van gezondheid. Ofzo. Zal ook wel niet voor iedereen gelden.

En Sonja Bakker schijnt wonderen te verrichten.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2006, 00:23   #190
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Beste Andrea,

Om jouw onmogelijke vraag "Waar vallen mannen op?" te beantwoorden:

Stel dat 60% van de mannen wil: slank
20% van de mannen wil: volslank
15% van de mannen wil: dik
3% van de mannen wil: baggervet
2% van de mannen zegt: ik val niet op vrouwen

Dan zou jij tussen die 15% moeten gaan zoeken als je niet wilt/kunt afvallen of het sporten niet kunt volhouden. En als je er eentje gevonden hebt, is 't maar de vraag of jij hem wel aantrekkelijk vindt, want, watvoor soort man zou jij willen? Een jongere of een oudere? Een dikke of een slanke? Een blanke, bruine of zwarte? Een bouwvakker of een student? etc.

Veel Mediterrane en Zuid-Amerikaanse mannen houden van "vlees in de kuip", maar jouw karakter blijft 't belangrijkste!

Laatst gewijzigd door Hanna; 31 december 2006 om 13:09
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2006, 08:50   #191
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Haha! Waar neem je haar dan mee naartoe?
Overal waar ik maar kan verzinnen.

Maat 44 is niet dik. Ik noem haar altijd stevig. En dat is ook zo. De echte dikke vrouwen hebben altijd maat 50 of meer
Maat 42 is trouwens de meest voorkomende maat onder de vrouwen.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2006, 10:10   #192
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Beste Karin,

Mijn vorige post, zou je misschien best wel zo negatief hebben kunnen opvatten als de reactie van een ander die erop volgde. Dat zag ik later in toen ik even door de negatieve bril van die ander heenkeek, naar mijn eigen woorden.

Daarom vind ik het extra leuk een reactie van je te mogen lezen die je geschreven hebt met je eigen woorden. Hartstikke goed.

Een echte vriendchap verlies je niet. Er zijn misschien omstandigheden gecreëerd door je naasten waarbij je de vriend niet meer direct kunt benaderen omdat deze naasten zich benadeeld voelen door die vriendschap. Je zou beter moeten weten, dat een echte vriendschap je niet zal benadelen, maar een vriend is. Het zijn de anderen, die de vriendschap niet zien zitten, zij vinden zichzelf belangrijker, niet de waarde die het voor jou heeft. Een echte vriend zal je niet verlaten, maar zal slechts afstand bewaren, omdat een vriendschap nooit tot doel kan hebben anderen te benadelen.

Het stukje wat je linkt heb ik al eens gelezen. Geweldig toch als je het geluk hebt je tweelingziel te vinden. Vele vinden die niet eens.

Ik wens iedereen zijn/haar tweelingziel toe in 2007.
Hoi Gletscher.

Liefde voor jezelf en voor anderen moet steeds in de PLUS staan; wijze woorden van Rob Vandenhaak, de holistische geneesheer waarmee ik in contact kwam dankzij Haarweb en Rachelxx.
Bij mij stond liefde voor mezelf en anderen in de MIN.
Maar ik leerde ... bij vallen en opstaan en overwon vele negatieve ladingen/energieblokkades zodat de kosmische energie weer door de chakra' s van het energielichaam naar het stoffelijke lichaam kon stromen. Deze energie had een possitieve invloed op mijn lichaam en haren.
Al die tijd werd ik gesteund door een echte vriend.
Toevalligheden bestaan niet, ontmoetingen en gebeurtenissen zijn vastgelegd voor de reïncarnatie van de ziel hier op de aarde ... alsook de ontmoeting met m' n soulmate.
Hij was er steeds voor me ... op het juiste moment ...

Gletscher, ondertussen ben ik ook tot de wijsheid gekomen dat deze vriend geen gevaar hoeft te zijn voor de relatie met m' n partner.
Het artikel over tweelingziel/soulmate heb ik uitgeprint en meermaals gelezen.
Hoe kon ik zo dom zijn om een strijd te leveren tegen gevoelens van liefde.
Ik mag "houden van".
Het is de m' n ware natuur om "te houden van".
Daarom is de hele mensheid naar deze wereld gekomen : Wij zijn hier om lief te hebben!

Gletscher, deze posting is voorlopig de laatste omdat ik me een tijdje terug had voorgenomen om vanaf 2007 minder te posten op spirituele praatforums en haarweb. Deze tijd wil ik besteden aan lezen/ beoefenen van Falun Dafa/ spiritualiteit.
Vriendschap is iets wat ik niet tot wedervriendschap kan dwingen ... maar wie weet hoor ik nog wat van je ... ik zou het erg leuk vinden ...

Liefs,
Karin.

Het Jesaja-effect van Gregg Braden.
Zhuan Falun van Li Hongzhi.

Laatst gewijzigd door wilfried; 30 december 2006 om 13:14
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2006, 16:57   #193
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Thumbs up Houden van mag weer!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
Hoe kon ik zo dom zijn om een strijd te leveren tegen gevoelens van liefde.
Ik mag "houden van".
Het is de m' n ware natuur om "te houden van".
Daarom is de hele mensheid naar deze wereld gekomen : Wij zijn hier om lief te hebben!
Ik ben blij dat je dit geleerd hebt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
Gletscher, deze posting is voorlopig de laatste omdat ik me een tijdje terug had voorgenomen om vanaf 2007 minder te posten op spirituele praatforums en haarweb. Deze tijd wil ik besteden aan lezen/ beoefenen van Falun Dafa/ spiritualiteit.
Wat je ook voorneemt, als je er zelf maar 100% achter staat. Niet omdat iemand anders het je voorschrijft.

Wie weet wat 2007 gaat brengen.
Ik hoop veel liefde voor iedereen.

Liefde!
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2006, 19:34   #194
Mr.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 november 2006
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door San andrea


En ik merk dat toen ik aan kwam er gewoon minder mannen je nog aantrekkelijk vinden dat is gewoon zo.
Heb ik ook nooit ontkend. Integendeel. Zie post #132.

Je hebt inderdaad minder te kiezen, maar dat wist je natuurlijk al voordat je deze draad startte. En als de populariteit en vreetbuien van je graatmagere vriendinnen je ongelukkig maken, is het misschien verstandig er minder tijd mee door te brengen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door San andrea
Ik mag dan wel een wespentaille hebben dat wil niet zeggen dat ik van voren geen dikke buik heb.
Ik zou zeggen, koop een sit-up board. Overtollig vet gaat er niet van weg, maar mijn vriendin gebruikt er ook één en het ziet er behoorlijk strak (vlak) uit. Vraagt natuurlijk wel de nodige zelfdiscipline.
Mr. is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2006, 02:08   #195
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
aishwarya rai
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Engelse mannen Guoy AGA - Algemeen 18 6 mei 2009 08:39
Oprah Magazine: mannen liever impotent dan kaal Tiuri AGA - Algemeen 211 14 februari 2009 13:30
percentage(s) kalende mannen Leonn AGA - Algemeen 5 7 maart 2006 00:36
hoeveel % gebruikt fina/duta van de kalende mannen (20-30jr)? foobar Medicijnen/haargroeimiddelen 6 1 januari 2005 19:04
Testosteron gehalte bij mannen... pindakaas Van alles en nog wat... 3 29 januari 2004 18:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.