Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 januari 2007, 08:20   #256
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Geweldig!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
Nu Nederlands ondertiteld : The Mayan Calendar Comes North 1 & 2.
Ian Xel Lungold.

http://video.google.nl/videoplay?doc...61981090121097

http://video.google.nl/videoplay?doc...29528148516232

Groetjes,
Karin.
Fantastische link Karin!
Geweldige uitleg van de boeken daarover.
Eigenlijk een must voor iedereen. Reserveer 3 uurtjes en bekijk links!
We staan aan de voorvond van roerige tijden, snel zullen we met andere zaken bezig zijn dan met haarpoblemen. Dat wordt zo verwaarloosbaar onbelangrijk.

Ontzettend triest dat deze man het aartse leven heeft moeten verlaten net die paar jaar voordat de Maya kalender afloopt. Hoe frappant dat deze man in 2003, de jaren die erop volgen zo nauwkeurig heeft beschreven uitgaande van de Maya kalender.
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2007, 08:05   #257
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Hoi Gletscher.

Zelf vond ik het ook een hele boeiende documentaire!
Deze docu werd op het praatforum van Niburu geplaatst door één van de leden.
Normaal gezien kijk ik een 3 uren durende documentaire niet uit, maar deze vond ik echt wel de moeite waard om in één keer uit te kijken.

Groetjes,
Karin.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2007, 14:38   #258
petra00
HaarWeb lid
 
petra00's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2005
Berichten: 122
Heb hem ook in een keer uitgekeken.
Heel bijzonder!
petra00 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2007, 08:34   #259
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
LightMovie!

Hééééél mooi, met muziek :
http://www.lightmovie.com/

Karin.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2007, 16:44   #260
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
wat moeten we hier nou mee? please, kom met concreet advies. dan heeft gletcher niet voor niets zijn hele betoog gehouden. HOE moet het?
Nogmaals de vraag.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2007, 18:02   #261
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
[b]Dit brengt ons tot de volgende boodschap: Geloof je oprecht in positieve dingen en visualiseer je positieve dingen die je wilt dat gebeuren, dan zullen de golfvormen van de materie zich manifesteren op de manier jij gelooft dat er dingen gebeuren.
In je omgeving kun je dingen doen zoals jij dat op dat moment denkt en wenst te doen, zo zou je bv je huis kunnen inrichten naar je eigen smaak. Je zou bv ook je tuinhek of je raamkozijnen een ander kleurtje kunnen geven, kortom, je kunt een heleboel dingen ondernemen binnenin je vermogen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
Het lot ligt letterlijk in je eigen handen, en wat jij denkt en gelooft is hetgeen de superpositie tot materie vormt.
Materie kun je niet beinvloeden met je gedachten, eerst denken en dan doen en niet ''doen'' en dan weer ''doen''. Daarnaast kun je je eigen lot niet voor 100% bepalen, er zijn teveel onverwachte verrassingen in het leven en vrijwel iedereen krijgt ermee te maken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
Alle mogelijkheden zijn er tegelijkertijd tot jij observeert, en die observatie gaat naar je hersenencellen en via je hersencellen naar het kwantumveld waar een ineenstorting van holografische golven ontstaat die laat gebeuren wat jij gelooft. Mediteer en visualiseer intens alsof je het al hebt, en het veld stort in zoals jij het wenst.
Een supernova van *vandaag* is in werkelijkheid een supernova van laten we zeggen 2000 jaar geleden, omdat die 'exploderende' ster op een afstand van 2000 lichtjaar vanaf de aarde bevond. De theorie waar jij in gelooft klopt niet, wilfried.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2007, 21:39   #262
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
Dit brengt ons tot de volgende boodschap: Geloof je oprecht in positieve dingen en visualiseer je positieve dingen die je wilt dat gebeuren, dan zullen de golfvormen van de materie zich manifesteren op de manier jij gelooft dat er dingen gebeuren.
"golfvormen van de materie"? Wat zijn dat?
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2007, 01:00   #263
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Berichten: 494
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
"golfvormen van de materie"? Wat zijn dat?
Tjah, ik denk dat de meeste mensen ook behoorlijk sceptisch zijn over dit soort dingen (new age heet dat dus blijkbaar), omdat er altijd maar met termen rondgestrooid wordt zonder echt duidelijk te zijn. (hm, een beetje zoals de wiskunde stof voor mn tentamen vrijdag )
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.
flappie is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2007, 10:29   #264
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Nogmaals de vraag.
Hoi Guoy.

En hier het antwoord:

THE SECRET
http://movies.peekvid.com/s4233/

Groetjes,
Karin.

Het Jesaja effect van Gregg Braden
Zhuan Falun van Li Hongzhi
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2007, 20:01   #265
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
Hoi Guoy.

En hier het antwoord:

THE SECRET
http://movies.peekvid.com/s4233/

Groetjes,
Karin.
Voortreffelijk antwoord. Mijn complimenten.
Wederom een geweldige link met helaas een erg foute titel. De boodschap is allesomvattend duidelijk, jammer dat er zo'n, zeg maar, amerikaans marketing tintje aan wordt gegeven.
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2007, 14:38   #266
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Chakra Test

Chakra test om uit te vinden hoe open elk van je zeven chakra' s is:

http://www.eclecticenergies.com/nede...chakratest.php



1 - Wortelchakra

De Wortelchakra heeft te maken met fysiek er zijn, en je thuisvoelen in situaties. Als deze open is, voel je je geaard, stabiel en veilig. Je zult niet onnodig mensen wantrouwen. Je voelt je aanwezig in het hier en nu, en verbonden met je fysieke lichaam. Je hebt het gevoel voldoende territorium te hebben.
Als je geneigd bent om je bang of nerveus te voelen, is je Wortelchakra waarschijnlijk onderactief. Je zult je gemakkelijk onwelkom voelen.
Als deze chakra overactief is, kun je bijzonder materialistisch en hebzuchtig zijn. Je hebt waarschijnlijk een obsessie voor je veilig voelen, en je gaat verandering tegen.


2 - Sacraalchakra

De Sacraalchakra heeft te maken met gevoelens en seksualiteit. Wanneer deze open is, stromen je gevoelens vrijelijk, en worden deze uitgedrukt zonder overemotioneel te zijn. Je bent open voor intimiteit, en je kunt gepassioneerd en levendig zijn. Je hebt geen problemen met het omgaan met je seksualiteit.
Als je geneigd bent om stijf en onemotioneel te zijn, of als je een "pokerface" hebt, dan is de Sacraalchakra onderactief. Je bent dan niet erg open naar mensen toe.
Als deze chakra overactief is, ben je geneigd om altijd emotioneel te zijn. Je zult je emotioneel gehecht voelen aan mensen, en je kunt erg seksueel zijn.


3 - Navelchakra

De Navelchakra heeft te maken met je doen gelden in een groep. Wanneer deze open is, voel je dat je controle hebt, en je voldoende zelfwaardering hebt.
Wanneer de Navelchakra onderactief is, ben je geneigd naar passiviteit en besluiteloosheid. Je bent waarschijnlijk timide en krijgt niet wat je wilt.
Als deze chakra overactief is, ben je dominerend en mogelijk zelfs agressief.


4 - Hartchakra

De Hartchakra heeft te maken met liefde, aardig zijn en affectie. Wanneer deze open is, heb je compassie en ben je vriendelijk, en werk je aan harmonieuze relaties.
Wanneer je Hartchakra onderactief is, ben je koel en afstandelijk.
Als deze chakra overactief is, kun je mensen met je liefde verstikken, en zou je liefde wel eens tamelijk zelfzuchtige redenen kunnen hebben.


5 - Keelchakra

De Keelchakra heeft te maken met zelfexpressie en praten. Wanneer deze open is, heb je geen problemen met het jezelf uitdrukken, en zou je dat ook op een artistieke manier kunnen doen.
Wanneer deze chakra onderactief is, ben je geneigd niet veel te spreken, en ben je waarschijnlijk introvert en verlegen. Niet de waarheid spreken kan deze chakra sluiten.
Als deze chakra overactief is, ben je geneigd teveel te spreken, gewoonlijk om mensen te domineren en op een afstand te houden. Je bent dan ook een slecht luisteraar.


6 - Derde oog-chakra

De Derde oog-chakra heeft te maken met inzicht en visualisatie. Wanneer deze open is, heb je een goede intuïtie. Je kunt geneigd zijn om te fantaseren.
Als deze onderactief is, ben je niet goed in het voor jezelf denken, en zou je geneigd kunnen zijn om veel op autoriteiten te vertrouwen. Je kunt rigide zijn in je denken, en teveel op geloof vertrouwen. Je zou zelfs gemakkelijk in de war kunnen raken.
Als deze chakra overactief is, zou je wel eens teveel in een fantasiewereld kunnen leven. In buitensporige gevallen zijn hallucinaties mogelijk.


7 - Kruinchakra

De Kruinchakra heeft te maken met wijsheid, en een zijn met de wereld. Wanneer deze chakra open is, ben je onbevooroordeeld en sterk gewaar van de wereld en jezelf.
Als deze onderactief is, ben je niet bijzonder bewust van spiritualiteit. Je bent waarschijnlijk tamelijk rigide in je denken.
Als deze chakra overactief is, intellectualiseer je dingen waarschijnlijk teveel. Je zou verslaafd kunnen zijn aan spiritualiteit, en je zou je lichamelijke behoeften kunnen negeren.

Veel plezier met de test!
Groetjes,
Karin.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2007, 18:24   #267
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Weerzinwekkende Slachting Op Dolfijnen En Walvissen

STOP THE DOLPHIN AND WHALE KILLINGS

view this barbaric scene
http://www.glumbert.com/media/dolphin


sign the petition please
http://www.petitiononline.com/golfinho/

Groetjes,
Karin.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2007, 12:45   #268
pipilover
Haar Guru
 
pipilover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2005
Berichten: 77
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grover Bekijk bericht
Precies. Niet alleen het feit dat ik op 1 miljoen minus 2% vragen geen antwoord heb, maar ook de wijze waarop er soms een antwoord wordt verwacht of zelfs ge-eist, maakt dat ik ervoor kies om niet altijd op dergelijke reacties in te gaan. Geduld is inderdaad een mooie eigenschap...iets waar ikzelf ook nog mee aan het werk ben.

In het Trichotillomanie-forum (waar ik meer te vinden ben) zul je die laatste 2 onderwerpen nog meer tegenkomen. Ergens ook wel 'logisch' aangezien veel mensen die ziek worden op een spiritueel pad terecht komen. Zo ook ikzelf.

ZelfHAAT ligt ten grondslag aan vele (zoniet de meeste) ziektes. Trichotillomanie is hier bijv. een treffend voorbeeld van.

Absoluut. Dit heb ikzelf ook eerder ter sprake gebracht in diverse (TTM)-discussies, zoals hier, hier en hier.

Deze ervaringen heb ik (nog) niet op deze sterke wijze, maar ook ik ervaar dat Trancedente Meditatie (wat ik sinds een tijdje doe) een effect van rust geeft, op zowel mijn geest als lichaam. Ik zit nog in het proces van nóg beter voor mijzelf leren kiezen: ik neem te weinig de tijd/kans om een moment van meditatie in te bouwen op een dag.

Ook ik ben de afgelopen tijd bezig met dit soort oefeningen, alleen dan niet om te gebruiken voor genezing, maar om tot meer zelf-inzicht te komen (wat natuurlijk óók genezing is.... ). Ik ben benieuwd hoe jouw oefeningen eruitzien die je hierboven noemt.

Amen. Ik weet wat de weg v/d angst is. Mijn signature al gezien? :

'I used to think that the day would never come
I'd see the light in the shade of the morning sun
My morning sun is the drug that brings me near
To the childhood I lost replaced by fear'

'True Faith' - New Order.

Ik ben nu op weg (zie de tekst boven mijn Avatar) om de weg van Liefde voor Mijzelf te bewandelen. Dáár ligt nl. de sleutel voor mijn genezing. Ik wist altijd al 100% zeker (intuïtief) dat ik zou genezen van mijn ziekte ME/CVS, alleen had ik géén idee hoe. Maar de schellen begin steeds meer van mijn ogen te vallen...(ik draag niet voor niets nog een bril! maar ook die zal ik in de toekomst niet meer nodig hebben) ...

To be continued.
Ik weet t niet hoor, maar ik haat mezelf absoluut niet en heb toch last v. hirsutisme, wat heeft dit dan eigenlijk met angst te maken. En er zijn ook mensen die dit niet hebben en ken er ook een paar die spotten over anderen en andere haten en toch niet last hebben v. dit. Wil je dan zeggen dat mensen die bijv. knker hebben zichzelf ook haten? Lijkt mij stug. Ook ben ik v. aard altijd een vredelievend mens geweest, nooit andere mensen uitgelachen om hoe ze eruit zien en toch heb ik zoveel problemen, dus denk dat dat dit helemaal kan kloppen.
pipilover is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2007, 13:17   #269
Grover
Op weg naar mijzelf
 
Grover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2002
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pipilover Bekijk bericht
Ik weet t niet hoor, maar ik haat mezelf absoluut niet en heb toch last v. hirsutisme, wat heeft dit dan eigenlijk met angst te maken. En er zijn ook mensen die dit niet hebben en ken er ook een paar die spotten over anderen en andere haten en toch niet last hebben v. dit. Wil je dan zeggen dat mensen die bijv. knker hebben zichzelf ook haten? Lijkt mij stug. Ook ben ik v. aard altijd een vredelievend mens geweest, nooit andere mensen uitgelachen om hoe ze eruit zien en toch heb ik zoveel problemen, dus denk dat dat dit helemaal kan kloppen.
Hoi pipilover,

In deze discussie quote ik de volgende tekst uit een boek van Louise Hay:

---------------------
Hirsutism
Anger that is covered over. The blanket used is usually fear.
A desire to blame.
There's often an unwillingness to nurture the self.

Bron: 'You Can Heal Your Life'- Louise L. Hay
---------------------

Wij zijn echter allemaal individuen en wat voor de een geldt als oorzaak van een ziekte, hoeft voor de ander uiteraard niet te gelden.

En ja, net zoals dat voor bijna alle ziektebeelden geldt, ligt er aan kanker vaak ook een diepere (geestelijke) oorzaak/reden aan ten grondslag. Je uiterlijke (lichamelijke) symptomen zeggen nl. iets over je innerlijk.
__________________
Grover

'I used to think that the day would never come
I'd see the light in the shade of the morning sun
My morning sun is the drug that brings me near
To the childhood I lost replaced by fear'


'True Faith' - New Order.
Grover is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2007, 13:27   #270
pipilover
Haar Guru
 
pipilover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2005
Berichten: 77
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grover Bekijk bericht
Hoi pipilover,

In deze discussie quote ik de volgende tekst uit een boek van Louise Hay:

---------------------
Hirsutism
Anger that is covered over. The blanket used is usually fear.
A desire to blame.
There's often an unwillingness to nurture the self.

Bron: 'You Can Heal Your Life'- Louise L. Hay
---------------------

Wij zijn echter allemaal individuen en wat voor de een geldt als oorzaak van een ziekte, hoeft voor de ander uiteraard niet te gelden.

En ja, net zoals dat voor bijna alle ziektebeelden geldt, ligt er aan kanker vaak ook een diepere (geestelijke) oorzaak/reden aan ten grondslag. Je uiterlijke (lichamelijke) symptomen zeggen nl. iets over je innerlijk.
Dus als ik t goed begrepen heb ontstaat t uit woede, nou t spijt me maar kwa aard bestaat er geen rustiger mens dan ik , dus dit vind ik echt nergens op slaan. Dit vind ik dus echt complete onzin en ook over kracht gesproken ik heb mezelf nooit echt als zwak gezien en ik denk ook niet dat alles in t leven met zwak of kracht te maken heeft, hoe sterk ik ook ben mijn overbeharing kan ik hiermee niet wegtoveren. En ik heb ook nog nooit andere mensen gehaat ofzoiets, dus ik snap dit stukje gewoon niet, voor t eerst dat ik iets onzin vind, dit terwijl ik wel open sta voor dingen.
pipilover is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.