Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 september 2005, 22:47   #1
rina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 32
Zelfmoord is dat goed???

Ik heb het zelf een paar keer gedaan omdat ik een een hele grote dip zat en dat wes echt heel erg ik schaam me erg ook heel erg voor en ik zeg altijd tegen mezelf dat ik dus nooit een man zal hebben!!!
Ik weet dat het gek klinkt of dat jullie denken dat ik gek ben maar ik wil niet meer zo leven het is niet eerlijk!!
Als ik me haar kam kan ik gewoon niks met mijn haar dus doe ik het vaak in een knotje.

Ik weet niet hoe jullie hier over denken maar ik zit heel erg vaak in een dip en dat is gewoon vrezelijk!!

weet gewoon niet meer wat ik moet doen ik huil elke avond en als ik dan weer op sta om naar school te gaan is het weer net alsof ik een toneelstuk aan het spelen ben omdat ik gewoon veel verdriet in me heb alleen laat ik het niet merken!!
En ik ga er erg aan kapot!!!

Snap het niet ben ik nou echt geKKK!!!



XXX Rina
rina is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2005, 23:04   #2
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Hee Rina,

Sorry dat je je zo kut voelt. Mag ik vragen hoe oud je bent en hoe je haarsituatie is?

Om je vraag te beantwoorden, ik zou niet kunnen beweren dat zelfmoord goed is, en ik denk dat niemand het echt zal goedkeuren.

Om een beetje vrede met het leven te krijgen ben ik boeken gaan lezen over "zen". Je weet vast wel een beetje wat het is. Het heeft me erg geholpen, en het helpt me nog steeds. Probeer kalmer te worden, want van de hele dag ongelukkig zijn heeft ook geen nut. Probeer eens wat over zen te lezen en probeer het een levenshouding te maken.

Praat er met je ouders over en vertel dat je je niet zo gelukkig voelt en de redenen. Ik heb geen idee of het al verstandig is om direct te vertellen dat je al een aantal zelfmoordpogingen achter de rug hebt, want misschien freaken ze dan wel helemaal.

Er zijn vast ook wel instellingen waar je met iemand kan praten en die je kan helpen.

Je zegt dat je je haar nog in een knotje kan doen. Knotjes zijn toch niet zo erg? Ik ben zelf knetterverliefd geweest op een meisje die haar haar steenvast iedere dag in een knotje deed. Ik weet dat je je haar graag op allerlei manieren zou willen dragen, maar geloof me maar dat hoe een meisje haar haar doet absoluut niet de belangrijkste eigenschap is van haar.

Net als dat meisjes vallen op zelfverzekerde jongens geld dat ook wel andersom. Probeer dus niet op school gebogen in een hoekje te gaan zitten omdat je je zo ellendig voelt. Wees trots op jezelf en probeer dit uit te stralen! Probeer een beetje meer zen te worden.

Heel veel succes,

Guoy

(Ik ben zelf trouwens geen vrouw)
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2005, 09:24   #3
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Lieve Rina,

hoe erg het ook allemaal mag lijken op dit moment: er is meer in het leven dan haar. Ik begrijp hoe erg je het vindt, maar er komt echt een tijd dat je je beter zult voelen. Dat zie je nu helemaal niet zo, begrijp ik. Zelfmoord is het uiterste, en is ook geen oplossing voor jou. Voor niemand, trouwens.
Als je je zo verschrikkelijk verdrietig voelt, praat dan eens met je ouders. Als je er zelf niet meer uitkomt, zoek dan hulp. Dat is beter dan zo eenzaam door te worstelen en steeds maar weer depressiever te worden.
Zoals Guoy zegt: het is niet het belangrijkste hoe je je haar draagt, en of je veel of weinig haar hebt. Dat is echt het enige niet waar mannen of mensen in het algemeen naar kijken. Jij bent meer dan je haar alleen.
Probeer wat rustiger te worden, praat met iemand die je vertrouwt.

Heel veel liefs en sterkte!
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2005, 13:16   #4
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Het grootste recht van een mens is dat van de zelfbeschikking. Waardeoordelen als goed en fout zijn naar mijn mening cultureel bepaald en dat geldt net zo goed voor zelfdoding. In onze westerse samenleving ligt er toevallig een zwaar taboe op zelfdoding. Het punt is: mensen dringen elkaar een soort waarde op dat je MOET leven. Ik vraag mij af: is dat omdat mensen elkaars leven zo waardevol vinden, of is het meer egoïstisch in de zin van dat mensen niet opgescheept willen worden met de dood van een naaste? Ik persoonlijk denk het laatste.

Er wordt veel waarde gehecht aan het leven uit angst voor de mogelijkheid dat dit leven het enige is wat we bezitten. Alles staat in het teken van: zoveel mogelijk doen, want voor je het weet is het voorbij. Ik zelf leef niet zo, omdat ik het leven niet zo relevant vind en het meer zie als een fase.

Maar betekent dit dat zelfdoding een oplossing is? Ik denk het niet. Hoe het ook in elkaar moge zitten: dit leven hebben we gekregen. Niet voor niets. Dat het een fase is (zoals ik het geloof) betekent niet dat we die fase snel kunnen overslaan door ons leven vroegtijdig te beëindigen. Wat je moet doormaken zul je doormaken. Is het niet in dit leven, dan wel in een ander leven.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2005, 13:30   #5
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hoi Rina,

Is er iemand in je omgeveving waarbij je met je gevoelens terecht kan? Weten je ouders hoe verdrietig je bent?
Het lijkt mij ook dat je dringend met iemand hierover moet praten, want je zit vast in een negatieve denkspiraal, waar je alleen niet uitraakt.

Gedachten als "ik zal nooit een man hebben" halen niks uit, behalve dan dat ze je nog meer de dieperik insleuren. Zo'n gedachte beantwoordt ook niet aan de realiteit: hier zitten hier genoeg vrouwen met haarverlies, een haarwerk, of helemaal kaal, die een relatie hebben.
Haar is heus niet het belangrijkste of het enige, het is slechts een aspect van jou.

Je kan je haar nog in een knotje doen, dus dan heb je toch nog redelijk wat haar. Welke medicijnen en middeltjes gebruik je op dit moment? Met een goed regime zou je misschien je haarverlies kunnen stabiliseren.

Heel veel sterkte, en blijf het hier maar van je afschrijven.

Cloud
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2005, 20:52   #6
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Cool Rina

Las je berichtje van eergisteren en wil je laten weten dat ik het rot voor je vind dat je zo in de put zit momenteel en dat ik met je meeleef.
Je schreef vorige week meen ik dat je naar de internist moest, is daar iets 'uitgekomen? diagnose/aanpak? Heb je inmiddels medicijnen/middelen voor je haar gekregen?

Je schrijft over het toneelstuk dat je opvoert elke dag. Dat herken ik, ik ben echt veel ouder dan jij (40) en heb 2 dochtertjes maar het gevoel kan ik zo goed plaatsen. Op mijn werk en met de moeders op school klets ik heel vrolijk over ditjes en datjes en verkondig ik mijn mening echt over de meest onbelangrijke dagelijkse dingetjes.
Ondertussen is er altijd dat donkere/verdrietige gevoel in mijn achterhoofd over het haarprobleem dat er altijd maar is en echt heel moeilijk te verteren.
Ik heb toch een maand of 2 geleden de stap gezet naar een psycholoog. Wilde per se een vrouwelijke omdat ik dat beter vond passen bij me.
In het begin vond ik het niks... nu na een aantal gesprekken/sessies moet ik toch zeggen dat ik er soms naar uitkijk om erheen te gaan. Ze heeft geen emotionele binding met mij en kan daarom soms juist beter adviseren en tips aanreiken om je gedachten te verzetten. Ik ben van nature heel nuchter, toch toen dit op m'n pad kwam was ik pas echt van de kaart.
Misschien is het een overweging waard naast de artsen/medicijnen etc. want dat doe je al.

Veel groetjes
Kitty
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2005, 22:00   #7
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Kijk hou in de gaten hoe jij je vandaag voelt, hoef je morgen niet te voelen.
Uiteindelijk het beindigen van een leven is veel drastischer als het kopen van een handtasje, er zit geen acht dagen terugkeer garantie aan vast.
Gevoelens, emoties komen en gaan.
Zelfmoord is de makkelijke weg maar het is een lege daad, alle godsdiensten aan de kant(ben zelf islamitisch), dood = stop, geen beloning niks klaar.
Leven aan de andere kant is vol leed maar ook vol vreugde en beloningen.
Geloof me aan het eind van de ritje vond je dat het te kort was in plaats van te lang.
Het grappige is dat mensen het willen doen voor bijv iets als uiterlijk , niet eens voor hunzelf maar voor een ideaal die niet te doen is en opgelegd is door de media(weer een ander discussie).
Het was aan het regenen en bij ons op de zaak kwam een dame , een koffiezetter of waterkoker(whatever, weet het niet meer) kopen, ze kon het niet meer verbergen had geregent en al, ze was een ludwig 3 denk ik , je kon zien dat ze best wel veel haar had verloren, maar damn wat had ze me ogen , en een normale vriend (voor mij).
Geloof me met zulke ogen , was op het haar letten wel heel moeilijk.
Als ik haar single ergens anders was tegengekomen en ze had interesse in mij , nou weetje dan zou ik meteen voor haar gaan.
Dan zo'n damn kakkerd zo'n ice queen, die anderen uitlacht , achter haar vriendinnen om lult over hun, verklapt geheimen, geen respect niks, schrikt als mannen een keer geen geschoren baby brad pitt face hebben.
Ach jah... wat boeit het allemaal oppervlakkig wereld.....uiterlijk is zo misleidend je ziet iemand en de uiterlijk praat je om in het denken van , heej dat lijkt me een geweldige persoon , maar uiteindelijk blijkt het tegendeel zo te zijn.
Ik bedoel praat met je ouders, een goeie vriend en of met een psychiater of praatgroep etc.
Zoek andere dingen bij jezelf, intelligentie, ogen , misschien heb je een cleopatra neus .
Mijn tante zei altijd, dat gene wat we niet mooi aan ons zelf vinden is vaak juist onze sterkste karakteristieke kenmerk(het mooiste ook aan ons).
Ik dacht veel over mijn haar, meisjes alles en nog wat.
Laatst stond ik stil, toen zei ik tegen mezelf, heej man ik ben 19 , zodalijk 20 dan 25 dan 40 dan 60 dan 80(hopelijk he) en dan is het afgelopen , ik heb gewoon geen tijd om over zulke dingen te piekeren, ik moet gewoon van het leven gaan genieten.
Beetje een lange preek/post van iemand die zelf nog veel te leren en ontdekken heeft en alles behalve perfect is of zijn leven helemaal in orde heeft.
Alleen dit zijn mijn gedachtes en jah wou ze met je delen.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2005, 22:34   #8
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
You are a wise man Ycelik. Respect!
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2005, 22:58   #9
rina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 32
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ycelik
Kijk hou in de gaten hoe jij je vandaag voelt, hoef je morgen niet te voelen.
Uiteindelijk het beindigen van een leven is veel drastischer als het kopen van een handtasje, er zit geen acht dagen terugkeer garantie aan vast.
Gevoelens, emoties komen en gaan.
Zelfmoord is de makkelijke weg maar het is een lege daad, alle godsdiensten aan de kant(ben zelf islamitisch), dood = stop, geen beloning niks klaar.
Leven aan de andere kant is vol leed maar ook vol vreugde en beloningen.
Geloof me aan het eind van de ritje vond je dat het te kort was in plaats van te lang.
Het grappige is dat mensen het willen doen voor bijv iets als uiterlijk , niet eens voor hunzelf maar voor een ideaal die niet te doen is en opgelegd is door de media(weer een ander discussie).
Het was aan het regenen en bij ons op de zaak kwam een dame , een koffiezetter of waterkoker(whatever, weet het niet meer) kopen, ze kon het niet meer verbergen had geregent en al, ze was een ludwig 3 denk ik , je kon zien dat ze best wel veel haar had verloren, maar damn wat had ze me ogen , en een normale vriend (voor mij).
Geloof me met zulke ogen , was op het haar letten wel heel moeilijk.
Als ik haar single ergens anders was tegengekomen en ze had interesse in mij , nou weetje dan zou ik meteen voor haar gaan.
Dan zo'n damn kakkerd zo'n ice queen, die anderen uitlacht , achter haar vriendinnen om lult over hun, verklapt geheimen, geen respect niks, schrikt als mannen een keer geen geschoren baby brad pitt face hebben.
Ach jah... wat boeit het allemaal oppervlakkig wereld.....uiterlijk is zo misleidend je ziet iemand en de uiterlijk praat je om in het denken van , heej dat lijkt me een geweldige persoon , maar uiteindelijk blijkt het tegendeel zo te zijn.
Ik bedoel praat met je ouders, een goeie vriend en of met een psychiater of praatgroep etc.
Zoek andere dingen bij jezelf, intelligentie, ogen , misschien heb je een cleopatra neus .
Mijn tante zei altijd, dat gene wat we niet mooi aan ons zelf vinden is vaak juist onze sterkste karakteristieke kenmerk(het mooiste ook aan ons).
Ik dacht veel over mijn haar, meisjes alles en nog wat.
Laatst stond ik stil, toen zei ik tegen mezelf, heej man ik ben 19 , zodalijk 20 dan 25 dan 40 dan 60 dan 80(hopelijk he) en dan is het afgelopen , ik heb gewoon geen tijd om over zulke dingen te piekeren, ik moet gewoon van het leven gaan genieten.
Beetje een lange preek/post van iemand die zelf nog veel te leren en ontdekken heeft en alles behalve perfect is of zijn leven helemaal in orde heeft.
Alleen dit zijn mijn gedachtes en jah wou ze met je delen.

Heel erg bedankt ycelik,
toen ik je verhaal las had ik meteen tranenik weet maar het is zo moeilijk en ik moet het zelf doen en ervoor vechten!!
Het is wel heel erg zwaar voor mij!!

maar in ieder geval bedankt!!
XXX Rina
rina is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2005, 23:01   #10
rina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 32
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas
Las je berichtje van eergisteren en wil je laten weten dat ik het rot voor je vind dat je zo in de put zit momenteel en dat ik met je meeleef.
Je schreef vorige week meen ik dat je naar de internist moest, is daar iets 'uitgekomen? diagnose/aanpak? Heb je inmiddels medicijnen/middelen voor je haar gekregen?

Je schrijft over het toneelstuk dat je opvoert elke dag. Dat herken ik, ik ben echt veel ouder dan jij (40) en heb 2 dochtertjes maar het gevoel kan ik zo goed plaatsen. Op mijn werk en met de moeders op school klets ik heel vrolijk over ditjes en datjes en verkondig ik mijn mening echt over de meest onbelangrijke dagelijkse dingetjes.
Ondertussen is er altijd dat donkere/verdrietige gevoel in mijn achterhoofd over het haarprobleem dat er altijd maar is en echt heel moeilijk te verteren.
Ik heb toch een maand of 2 geleden de stap gezet naar een psycholoog. Wilde per se een vrouwelijke omdat ik dat beter vond passen bij me.
In het begin vond ik het niks... nu na een aantal gesprekken/sessies moet ik toch zeggen dat ik er soms naar uitkijk om erheen te gaan. Ze heeft geen emotionele binding met mij en kan daarom soms juist beter adviseren en tips aanreiken om je gedachten te verzetten. Ik ben van nature heel nuchter, toch toen dit op m'n pad kwam was ik pas echt van de kaart.
Misschien is het een overweging waard naast de artsen/medicijnen etc. want dat doe je al.

Veel groetjes
Kitty

Hoi kitty,

bedankt dat je me begrijpt allen ik zou het niet zo snel durven om naar een psycholoog te gaan. Ik ben nog in behandeling bij een internist en ikmoet over een maand weer terug gaan. maar in ieder geval heel erg bedankt dat u heefd gereageerd!!


XXX Rina
rina is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2005, 23:03   #11
rina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 32
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Hoi Rina,

Is er iemand in je omgeveving waarbij je met je gevoelens terecht kan? Weten je ouders hoe verdrietig je bent?
Het lijkt mij ook dat je dringend met iemand hierover moet praten, want je zit vast in een negatieve denkspiraal, waar je alleen niet uitraakt.

Gedachten als "ik zal nooit een man hebben" halen niks uit, behalve dan dat ze je nog meer de dieperik insleuren. Zo'n gedachte beantwoordt ook niet aan de realiteit: hier zitten hier genoeg vrouwen met haarverlies, een haarwerk, of helemaal kaal, die een relatie hebben.
Haar is heus niet het belangrijkste of het enige, het is slechts een aspect van jou.

Je kan je haar nog in een knotje doen, dus dan heb je toch nog redelijk wat haar. Welke medicijnen en middeltjes gebruik je op dit moment? Met een goed regime zou je misschien je haarverlies kunnen stabiliseren.

Heel veel sterkte, en blijf het hier maar van je afschrijven.

Cloud
Heel erg bedankt Cloud,

Ik vind het wel prettig dat ik hier mijn hartje kan luchten maar mensen om me heen daar praat ik niet makkelijk over mijn haar,want dan klap ik helemaal dicht en zeg ik niks meer!!


Maar in ieder geval bedankt Cloud!!

XXX rina
rina is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2005, 23:07   #12
rina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 32
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Hee Rina,

Sorry dat je je zo kut voelt. Mag ik vragen hoe oud je bent en hoe je haarsituatie is?

Om je vraag te beantwoorden, ik zou niet kunnen beweren dat zelfmoord goed is, en ik denk dat niemand het echt zal goedkeuren.

Om een beetje vrede met het leven te krijgen ben ik boeken gaan lezen over "zen". Je weet vast wel een beetje wat het is. Het heeft me erg geholpen, en het helpt me nog steeds. Probeer kalmer te worden, want van de hele dag ongelukkig zijn heeft ook geen nut. Probeer eens wat over zen te lezen en probeer het een levenshouding te maken.

Praat er met je ouders over en vertel dat je je niet zo gelukkig voelt en de redenen. Ik heb geen idee of het al verstandig is om direct te vertellen dat je al een aantal zelfmoordpogingen achter de rug hebt, want misschien freaken ze dan wel helemaal.

Er zijn vast ook wel instellingen waar je met iemand kan praten en die je kan helpen.

Je zegt dat je je haar nog in een knotje kan doen. Knotjes zijn toch niet zo erg? Ik ben zelf knetterverliefd geweest op een meisje die haar haar steenvast iedere dag in een knotje deed. Ik weet dat je je haar graag op allerlei manieren zou willen dragen, maar geloof me maar dat hoe een meisje haar haar doet absoluut niet de belangrijkste eigenschap is van haar.

Net als dat meisjes vallen op zelfverzekerde jongens geld dat ook wel andersom. Probeer dus niet op school gebogen in een hoekje te gaan zitten omdat je je zo ellendig voelt. Wees trots op jezelf en probeer dit uit te stralen! Probeer een beetje meer zen te worden.

Heel veel succes,

Guoy

(Ik ben zelf trouwens geen vrouw)
hoi Guoy,

Heel erg lief van je dat je dit me allemaal hebt verteld maar op school doe ik juist net alsof er helemaal niks aan de hand is. En als ik thuis kom en ik heb alles gedaan huiswerk enz. en als ik dan s'avonds moet gaan slapen dan begint het pas en dan huil ik aan 1 stuk door en dat maakt mij heel erg kapot.
Het is niet leuk als mensen elke keer zeggen van "heb jij haar verlies?" en achter om je rug praten ze heel anders over je dat vind ik heel erg!!


maar in ieder geval bedant voor je steun Guoy.

XXX Rina
rina is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2005, 23:10   #13
rina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2005
Berichten: 32
ja dit is heel even hoor maar kan iemand me helpen ik weet namelijk niet zo goed nog hoe deze site in z'n werk gaat dus kan iemand mij vertellen hoe je een persoonlijke berichtje stuurd naar iemand anders???



XXX Rina
rina is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2005, 23:22   #14
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Uhm jah op de naam clicken(linker kant is dik gedrukt blauw) en dan verstuur prive bericht of send a private message to.

Overigens ben ik blij dat je wat aan mijn woorden heb gehad.
Ach jah we zijn jong , onze prioriteiten liggen vaak op verkeerde plaatsen,
Maar jah we leren het wel , het is zwaar maar jah dat maakt het ook interessant.
Het is net een spelletje spelen vind ik , als het een makkelijke spelletje is haak je af als het juist zo uitdagend is heb je er genot van en ga je ervoor.

Guoy dankjewel voor de aardige woorden, ik vind jouw een goed gebalanceerd persoon.
En aardig
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2005, 23:23   #15
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
klik op iemands naam en selecteer "private message".
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eindelijk eens goed nieuws!! Deja TTM - Algemeen 8 16 mei 2005 18:50
goed nieuws maar toch moed nodig tinneke TTM - Algemeen 6 2 februari 2005 12:37
Hans Teeuwen Eefje Van alles en nog wat... 1 25 januari 2005 20:03
Het gaat goed gretha TTM - Algemeen 13 8 november 2004 17:57
het gaat niet goed.... Yet TTM - Algemeen 2 23 januari 2004 12:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.