Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 december 2004, 18:48   #31
Marcjacobs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2004
Berichten: 172
dat zei ik toch, als je verkeerde celdeling beschrijft als kanker, wat het eiegnlijk ook is, dan ja, iedereen krijgt het, mzaar dat zei ik eerder al
Marcjacobs is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 18:52   #32
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcjacobs
dat zei ik toch, als je verkeerde celdeling beschrijft als kanker, wat het eiegnlijk ook is, dan ja, iedereen krijgt het, mzaar dat zei ik eerder al
Ik snap er geen hout meer van, meneer Jacobs. Je zegt eerst dat iedereen kanker krijgt in zijn leven, dan zeg je dat niet iedereen kanker hoeft te krijgen (door een verkeerde celdeling) en nu zeg je weer dat iedereen eens kanker krijgt. Wat is dit voor gezwam?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 19:48   #33
Marcjacobs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2004
Berichten: 172
iederen in zijn leven krijgt kanker mits je kanker definieert als en verkeerde celdeling wat het eigenlijk ook is......... de meeste mensen beschouwen kanker echter als iets waarbij je dus ernstig ziek bent wat bij een verkeerde celdeling niet hoeft als het zich herstelt. Het is amar welke definitie je stelt haarmaantje
Marcjacobs is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 19:53   #34
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcjacobs
de meester van betrouwbaar wetenswchappelijk wc papier onderzoek heeft schijnbaar weer eesn gesproken op de manier waarop zijn majesteit dat wenst; bescheten dus. Verkeerde celdeling komt zeker vaker dor , maar hoeft niet altijd tot kanker uit te groeien, het valt me wel op dat SOS overal wel van alles iets afweet of niet soms
Verkeerde celdeling leidt PER DEFINITIE tot een tumor, goedaardig of kwaadaardig. Als iedereen hier last van zou hebben, zoals jij beweert, zouden we allemaal tumoren krijgen.

Als je zegt dat ik "overal iets vanaf weet": dat is niet waar, ik weet van een paar dingen wat van af: geneeskunde, voetbal, muziek, mooie vrouwen en religie. Van de rest weet ik bitter weinig.

SoS
sonofsam is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 19:54   #35
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
En ik zou mijn onderzoek niet willen definieren als wc-papieronderzoek...
sonofsam is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2004, 23:22   #36
dian
HaarWeb lid
 
dian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2002
Locatie: Gelderland
Berichten: 178
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marcjacobs
ehm, nou ja, mijn broertje heeft kanker gehad en ik heb 3 % kans erop, ik heb zelf genoeg moeten aanzien als 8 jarig kind, ik denk dat ik wel eventjes iets meer verstand van kanker heb dan jij dian, maarja, wie ben ik he als 19 jarig jongetje
Nou, ik heb min of meer beide ouders verloren aan die ziekte dus hier ga je weer de mist in.... je moet nu echt eens ophouden met zeggen dat je ergens meer van weet dan een ander. Ik vind het vreselijk rot marc, dat je dit als jong kind mee hebt moeten maken, serieus, en ik wil je ook niet steeds op je huid zitten maar wil je een ietsiepietsie beter nadenken voordat je wat schrijft? We komen er wel uit hoor... Verder vind ik deze inhoud weinig meer lijken op de titel van de thread. Mensen die de titel lezen en daar over willen lezen zullen wel raar opkijken. Ik stel voor om dit onderwerp af te sluiten, of een nieuwe thread aan te maken...

Groetjes Dian
dian is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 00:06   #37
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
waar is Turkije gebleven?
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 00:18   #38
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
waar is Turkije gebleven?
Ik kijk even op in mijn Atlas...

...hmmm.....


...ja hoor, ligt nog steeds op dezelfde plaats.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 00:30   #39
dian
HaarWeb lid
 
dian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2002
Locatie: Gelderland
Berichten: 178
haha, stelletje wijsneuzen....
dian is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2004, 12:43   #40
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
MarcJacobs moet iets langer nadenken...

Think if you can, and if you can't, stop talking...

SoS
sonofsam is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2005, 16:40   #41
Bootyman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 77
Citaat:
Tiuri :

ja precies, ik heb ook altijd al gezegd dat door die 50.000 UMTS-masten Turkije best mag toetreden!

Kom op zeg we gaan hier niet racistich lopen doen he !!! , dan vind ik nog 1000x erger dan haaruitval ik zweer het.

Sinds wanneer is Turkije een islamitische land ????
Het grootste gedeelte is moslim jaaaa, maar dat wil niet gelijk zeggen dat het een moslim land is, in istanbul wonen evenveel joden als hierzo !
En waarom zouden we Cyprus moeten erkennen, daar hebben onze broeders zwaar voor moeten strijden, bijna heel europa was van ons man (Ottomaanse Rijk), die grieken moeten niet zo zeuren.
Kijk dat Nederland geen echte strijders had kunnen we niks aan doen jullie hebben gewoon niet zoveel ballen als ons, jullie hadden Willem van Oranje.

Marokko, Iran, Irak en Saudi Arabie dat zijn voorbeelden van moslim landen !!!

Sinds wanneer zijn moslims slecht ???? Na 11 september ????
Sjonge jonge wanneer worden jullie nou eens wakker met die naieffe koppen, die bush zit er gewoon zelf achter.
Er zijn bewijzen genoeg, het ging fucking alleen om die olie in Irak, want een duivel is die vent zeg, ze hebben iedereen in de macht, media politiek en de bevolking nu.
Maar gelukkig zijn er genoeg niet moslims die dat ook inzien, het is allemaal een samenzwering.
But who cares wij leven hierzo toch relax toch ? we hoeven niet druk te maken of we vanovond brood op de plank hebben, dus we hebben niks te klagen toch ?
Jah als je nederlander bent, maar voor mij is dat wel heel anders, ik word op de meeste plaatsen scheef aan gekeken, van shit daar heb je weer een kut marokaan of moslim, terwijl ik niet eens marokaan ben maar een beetje op lijk, nou het word helemaal lachen als ik me baardje te lang laat staan, dan ben ik opeens radicaal, terwijl me geld te laat binnen is om scheermesjes te kopen, sjonge jong waar gaat het heen met deze wereld.
Bootyman is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2005, 17:19   #42
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Dude! This is so like a year ago.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2005, 18:16   #43
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bootyman
Kom op zeg we gaan hier niet racistich lopen doen he !!! , dan vind ik nog 1000x erger dan haaruitval ik zweer het.

Sinds wanneer is Turkije een islamitische land ????
Het grootste gedeelte is moslim jaaaa, maar dat wil niet gelijk zeggen dat het een moslim land is, in istanbul wonen evenveel joden als hierzo !
En waarom zouden we Cyprus moeten erkennen, daar hebben onze broeders zwaar voor moeten strijden, bijna heel europa was van ons man (Ottomaanse Rijk), die grieken moeten niet zo zeuren.
Kijk dat Nederland geen echte strijders had kunnen we niks aan doen jullie hebben gewoon niet zoveel ballen als ons, jullie hadden Willem van Oranje.

Marokko, Iran, Irak en Saudi Arabie dat zijn voorbeelden van moslim landen !!!

Sinds wanneer zijn moslims slecht ???? Na 11 september ????
Sjonge jonge wanneer worden jullie nou eens wakker met die naieffe koppen, die bush zit er gewoon zelf achter.
Er zijn bewijzen genoeg, het ging fucking alleen om die olie in Irak, want een duivel is die vent zeg, ze hebben iedereen in de macht, media politiek en de bevolking nu.
Maar gelukkig zijn er genoeg niet moslims die dat ook inzien, het is allemaal een samenzwering.
But who cares wij leven hierzo toch relax toch ? we hoeven niet druk te maken of we vanovond brood op de plank hebben, dus we hebben niks te klagen toch ?
Jah als je nederlander bent, maar voor mij is dat wel heel anders, ik word op de meeste plaatsen scheef aan gekeken, van shit daar heb je weer een kut marokaan of moslim, terwijl ik niet eens marokaan ben maar een beetje op lijk, nou het word helemaal lachen als ik me baardje te lang laat staan, dan ben ik opeens radicaal, terwijl me geld te laat binnen is om scheermesjes te kopen, sjonge jong waar gaat het heen met deze wereld.
Ehhh... waar heb je het over??? Ik wees een jaar geleden Haarmannetje er op dat hij off-topic aan het posten was, that's all. Ik weet niet hoe jij deze zin hebt opgevat, maar ik kan er met de grootst mogelijke fantasie nog geen racistische opmerking in zien

Graag uitleg dus.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2005, 20:44   #44
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Jah ben zelf geen turk maar vind turkije wel een pracht land.
Heb wel zo iets van dat je niet vooroordelen als argument moet gaan gebruiken omtrend de toetreding van turkije.
Maar Tiuri wel top dat jij dat niet doet .
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2005, 16:26   #45
rizla
HaarWeb lid
 
rizla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: omg. amsterdam
Berichten: 303
prachtig land of niet. het ligt voor het grootste deel in azie en alleen darom al hoort het niet in de eu vind ik... nog ff en dan gaan we afrika omdopen tot zuid europa
__________________
als ik later groot ben wil ik meer haar.
mijn regimen: geen geleuter over haar, een blik lieve meissies elk weekend, 140 rijden in de bebouwde kom en circuit dagen, en vooral geen geleuter over haar
!! dont worry, be naked
rizla is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haarhoeve Vermaat een rekenwonder! Do Haarwerken 25 13 december 2011 12:35
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Artikel: De kale waarheid Webmaster Mededelingen 0 30 juni 2003 13:46
OT: oorlog... Diable TTM - Algemeen 13 27 maart 2003 10:50
Info over trichotillomanie, monique3 TTM - Algemeen 16 22 november 2002 23:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.