Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 11 maart 2019, 18:16   #1
PatrickBateman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Welk haar product geschikt voor mij?

Beste,

Ik zoek al een lange tijd naar een geschikt haar product voor mij. Om geldverspilling te voorkomen, hoop ik hier advies te kunnen krijgen.

Ik heb vrij dik haar, heel licht krullend naarmate het groeit. Als ik het kort heb gebruik ik gel, maar dit wil ik liever niet meer gebruiken. Bij wat langer haar moet je het eigenlijk in 1x goed doen want de gel wordt snel hard/droog, en dan oogt mijn haar nogal 'dood'.

Ik heb het geluk dat mijn "out of bed" haar vaak goed genoeg zit, maar dit oogt niet altijd even fris en naarmate de dag vordert zakt dit ook in elkaar.

Ik heb hier een aantal afbeeldingen toegevoegd van haartypes wat lijkt op de mijne, ben benieuwd wat deze mensen zouden kunnen gebruiken om het zo te krijgen.


De 1e bijlage is ongeveer de lengte die ik nu bijna heb. Zoals je ziet zit er wat in zijn haar, maar niet heel veel zodat het nog 'naturel' oogt maar toch in model blijft. Daarna volgt de lengte waar ik meestal me weer laat knippen, maar als ik een product heb waarmee ik het ook zo kan krijgen, laat ik het staan.

En als laatste Paul McCartney met aardig lang haar. Zolang heb ik het nooit gehad maar wel aardig in die richting, zou hij daar iets van een product in zijn haar hebben?

Ik hoor graag tips! THANKS!
PatrickBateman is offline   Met citaat reageren
 

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.