Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 september 2014, 16:03   #1
marie1982
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 september 2014
Berichten: 5
Geslacht:
Voller haar

Hallo allemaal,

Ik ben een vrouw van 31 jaar en heb last van dunner haar.
Het is niet zo dat ik kale plekken hebben, maar ik zou graag toch een vollere bos haar willen hebben.

Nu kwam ik de website www.hasci.com tegen van Coen Gho.
Hij heeft een techniek(haar stamcel transplantatie) waarbij hij haren transplanteert en doordat er stamcellen achterblijven op de oude plek en ook stamcellen terecht komen op de nieuwe plek, is er sprake van haarvermeerdering.

Nu is mijn vraag of iemand hier al ervaring mee heeft en of mensen deze behandeling aanraden of misschien wel afraden.

Over het algemeen zie ik niet veel chirurgische behandelingen voor vrouwen en dus vandaar ook mijn post.

alvast bedankt en groetjes marie
Hieronder een bericht van HSI

"HaarStamcel Transplantatie®.
In eerdere (wetenschappelijke en klinische) studies heeft arts & onderzoeker Coen Gho aangetoond dat slechts een deel van het haarwortelzakje - haarstamcellen - noodzakelijk is om nieuwe haargroei te regenereren. Dat deel van het haarwortelzakje dat ná extractie in het donorgebied achterblijft gaat gewoon door met het aanmaken van haar.

Het geëxtraheerde deel zal - na implantatie in het ontvangstgebied - ook nieuwe haren gaan aanmaken. Het principe is dat met de stamcellen van één haar meerdere haren kunnen worden aangemaakt ! De haren worden in feite gestekt. We spreken van haarvermenigvuldiging en NIET van haarverplaatsing.

In het bijgevoegde Haarjournaal maakt u kennis met alle fascinerende facetten van de door Hair Science Institute gepatenteerde HaarStamcel Transplantatie®. Gedetailleerde informatie over alle toepassingen, prijzen en beeldmateriaal kunt u op onze website www.hasci.com bekijken.

Ook kunt u op onze website enkele foto’s van vrouwen terugvinden, die door ons zijn behandeld (http://www.hasci.com/nl/resultaten-e...leinden/vrouw/). Echter moeten wij toestemming krijgen van onze behandelde cliënten om de foto’s te mogen publiceren of te mogen tonen aan geïnteresseerde cliënten. Tevens geven deze foto’s een realistisch beeld van wat u zou mogen verwachten na één behandeling. Persoonlijke omstandigheden omtrent zowel het donor- als het ontvangstgebied beïnvloeden ook het uiteindelijke resultaat. Het is genoodzaakt een consult afspraak te maken, om hierin de mogelijkheden en de onmogelijkheden te bespreken. Het vollere effect, aantal grafts, verschilt dus per persoon.

De haarStamcel Transplantatie techniek wordt toegepast vanaf 2006. Onze artsen en assistentes hebben meerdere jaren ervaring. Artsen en assistente met minder ervaring, volgen intern een opleiding. Voor het personeel in opleiding worden educatieve behandelingen toegepast. Hierin wordt dus onderscheid gemaakt. Wij voeren echter alleen educatieve behandelingen bij toestemming en geïnteresseerde cliënten."

Laatst gewijzigd door marie1982; 15 september 2014 om 16:06
marie1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2014, 18:37   #2
Hallo12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 121
Het beste is om hasci te zoeken via de zoekpagina.
Je zal er veel informatie over vinden en ook mensen die daar zijn behandeld.
Volgens mij zijn de meeste mensen hier niet overtuigd van de haarvermeerderings techniek van hasci. En word het vooral gezien als onzin.
Hallo12 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2014, 20:14   #3
marie1982
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 september 2014
Berichten: 5
Geslacht:
Bedankt voor de tip.
Zoals ik al verwacht had, zijn er weinig positieve berichten over de haar vermeerdering.
Heeft iemand wel een idee wat een goede behandeling is voor een vrouw?
De meeste chirurgische ingrepen die ik tegenkom zijn voornamelijk gericht op mannen.
Het verplaatsen van haar heeft voor mij niet zoveel zin.
En me hoofd kaal scheren al helemaal niet.
Zoals ik al aangaf ik wil graag voller haar en heb niet echt last van kale plekken.
marie1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2014, 20:49   #4
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie1982 Bekijk bericht
Bedankt voor de tip.
Zoals ik al verwacht had, zijn er weinig positieve berichten over de haar vermeerdering.
Heeft iemand wel een idee wat een goede behandeling is voor een vrouw?
De meeste chirurgische ingrepen die ik tegenkom zijn voornamelijk gericht op mannen.
Het verplaatsen van haar heeft voor mij niet zoveel zin.
En me hoofd kaal scheren al helemaal niet.
Zoals ik al aangaf ik wil graag voller haar en heb niet echt last van kale plekken.
Hoi

Volgens mij is dat bedrog en is het gewoon een heel dure FUE.

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=34004
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2014, 21:42   #5
marie1982
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 september 2014
Berichten: 5
Geslacht:
Ja idd, dus het is niet echt een optie.
Maar wat is dan geschikt voor vrouwen.
Ook wil ik niet me hoofd kaal gaan scheren.
marie1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2014, 21:55   #6
Hallo12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2011
Berichten: 121
Een paar discussies onder deze staat een discussie van een vrouw. ht vrouw is haar username. Daar zou je misschien wat aan hebben
Hallo12 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2014, 21:59   #7
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie1982 Bekijk bericht
Ja idd, dus het is niet echt een optie.
Maar wat is dan geschikt voor vrouwen.
Ook wil ik niet me hoofd kaal gaan scheren.
Bij vrouwen scheren ze volgens mij een bepaald deel er af, niet alles..

www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=34042

Maar waarom misschien staat kaal je wel fantastisch!
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2014, 13:24   #8
marie1982
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 september 2014
Berichten: 5
Geslacht:
Bedankt voor de reacties!!

En ik heb een mooie schedel, dus wie weet
marie1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2014, 18:49   #9
Hairmaster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2013
Berichten: 117
Hoi Marie,

Ik heb je verhaal gisteren gelezen en bedacht me vandaag dat jouw idee niet mogelijk zou zijn. Het verdikken van haar is enkel mogelijk door finasteride of monoxidil. Verdunning van het haar bij vrouwen is meer over het hele haargebied. Hierdoor ontstaat direct het probleem dat je niet één bepaald gebied kunt voorzien van grafts. Bij mannen is het wel mogelijk om gericht grafts te verplanten en het vollere effect te krijgen. De haaruitval pakt voor mannen dus beter uit voor een haartransplantatie dan voor vrouwen.

Ik hoop voor de dames dat er een oplossing komt maar haarvermeerdering..... hopelijk krijgen we met zijn allen daar de komende jaren meer vooruitgang in.

Succes ermee Marie!
Hairmaster is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.