Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 25 april 2015, 20:46   #886
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Ik hen na mijn allereerste behandeling eventjes gemillimeterd maar ben vrij snel overgestapt op de shaven look. Ik vond dat zelf mooier passen bij de mhp.

Ja ze hebben mijn littekens geweldig weggewerkt en ik had er heel wat. Maar ook de rest, eigenlijk mijn hele koppie, hebben ze werkelijk fantastisch gedaan.

Je hoeft je verder niet druk te maken over hun kunnen hoor. Daar durf ik voor door het vuur.
Ik kom er nu toch alweer een aantal jaartjes en ik heb werkelijk in hen een blindelings vertrouwen.

Of mijn foto's in het fotoboek staan weet ik niet. Ik heb wel eens wat foto's naar Isabelle gemaild die ze van mij mocht gebruiken maar dat was geen geweldige kwaliteit dus of die voor een fotoboek geschikt waren weet ik niet.
Op hun FB pagina staan wel 2 foto's van mijn behandeld litteken.

nogmaals veel succes volgende week
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2015, 18:21   #887
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwin72 Bekijk bericht
Pablo, nog een vraagje, had je paracetemols ingenomen en Emla creme gesmeerd voor de pijnbestrijding tijdens het zetten? Vandaag de huisarts assistente gesproken en ze heeft een recept doorgestuurd naar de apotheek voor Emla creme. Toch maar even ophalen.

Heb zelf ook een HT gehad om de haarlijn op te vullen 15 jaar geleden, en precies die haren staan nog overeind bovenop. Ze vormen nu mijn haarlijn. Maar nog altijd grote inhammen en een hoog voorhoofd.

Er is een mogelijkheid om haarlijn 2 - 2,5 cm te zakken. Daar moeten we het volgende week eens over hebben. Overweeg dat in twee delen te doen, zeg een cm nu en een cm over paar weken. En een zachte haarlijn.

Dat valt zo op bij Hishairclinic en skalp - beide met mooie voorbeelden en resultaten - maar ze lijken daar nogal veel klanten een strakke en in mijn ogen te lage haarlijn te laten kiezen. Of het is wat populairder in de UK en USA om daar voor te kiezen.

Goed om te lezen dat je he haar ook had ingekort tot 2-3 mm, dat heb ik dus weken geleden ook gedaan zodat mijn omgeving alvast kon wennen. Grappig is wel dat een schoonbroer afgelopen weekend tegen mij zei dat het me goed stond. Zeg nog wacht maar af binnenkort. Nee niks aan doen roept hij nog. Lol..echt wel

Veel succes Edwin met je komende behandelingen!

Ik ben a.s. zaterdag aan de beurt bij BCN.

Eerst ga ik voor een litteken correctie plus proefstukje.
Mocht het proefstukje bevallen dan laat ik alles behandelen
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2015, 19:20   #888
Rebuilder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2015
Berichten: 28
Geslacht:
Waarom geen echte tattoo op je hoofd?

Er is in de USA iemand die heet Vino Alan en was finalist bij de X factor.
Hij had zijn hele hoofd getatooerd alleen ik vind het niet mooi maar het wordt dus wel gedaan.

Mischien dat ooit dit ook mode wordt. een keer tatooeren en je bent van al het gedoe af.
Rebuilder is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2015, 19:24   #889
Rebuilder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2015
Berichten: 28
Geslacht:
Vin Diesel heeft ook een MHP ondergaan maar ik zie het nauwelijks...
Rebuilder is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2015, 22:16   #890
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rebuilder Bekijk bericht
Waarom geen echte tattoo op je hoofd?

Er is in de USA iemand die heet Vino Alan en was finalist bij de X factor.
Hij had zijn hele hoofd getatooerd alleen ik vind het niet mooi maar het wordt dus wel gedaan.

Mischien dat ooit dit ook mode wordt. een keer tatooeren en je bent van al het gedoe af.
Heb vino gegoogled, ziet er niet uit. Tattoo is wel beter dan die bovenop hoofd Ben Saunders.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2015, 22:35   #891
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rebuilder Bekijk bericht
Vin Diesel heeft ook een MHP ondergaan maar ik zie het nauwelijks...
Meer dan geruchten zijn het niet. Maar als je Googled op 'Vin Diesel scalp pigmentation' krijg je wel wat fotos van hem met een duidelijke haarlijn.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2015, 12:50   #892
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Was bij HIS

http://www.hishairclinic.com/vin-die...hly-desirable/
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2015, 15:28   #893
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Is dat zo? De webpagina gaat over hoe goed een shaven look staat bij hem, maar nergens gaat het over dat een MHP behandeld heeft ondergaan. Een shaven look met stoppeltjes wel te verstaan. En dat is het eindresultaat van een MHP.

En andere klinieken praten ook over andere acteurs als Jason Statham, Tyrese Gibson en Bruce Willis waarbij een shaven look ze erg goed staat.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2015, 15:35   #894
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hey Edwin,
Je hebt gelijk. Ik had even gegoogled en kwam hem toen tegen bij HIS ervan uitgaande dat hij daar ook een behandeling had gehad.
Of hij dat nu wel of niet heeft gehad is inderdaad als je de tekst leest niet echt duidelijk.
Op zich ook niet bijster interessant vind ik zelf.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2015, 08:26   #895
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Halverwege de eerste behandelsessie

We zijn op dag twee van de eerste behandelsessie beland. Ik wordt behandeld door Paul.

Het is nu de ochtend voor het tweede dag van de eerste sessie.

Gisteren aangekomen bij BCN, eerst even kopje koffie gedronken. Daarna formulieren ingevuld met medische vragen en over dat ik behandeling en consequenties begrijp.

Had mijn haren niet geschoren omdat Paul al eerder aangaf dat ook zij het konden doen. Mijn eigen tondeuze meegenomen, en Paul heeft die gebruikt. Oef, dat is even wennen als je kaal geschoren bent. Maar een tweede blik in de spiegel het staat niet slecht.

De haarlijn besproken en een potlood lijn op mijn hoofd getekend. Ik heb het toch iets hoger laten zetten, we kunnen nog altijd wat verder omlaag.

Had Emla creme meegenomen en die hebben we opgesmeerd. En toen ging het beginnen. Eerst de juiste kleur bepalen en toen heeft Paul heeft een paar puntjes gezet als 'proefstukje' om te zien hoe mijn huid reageerde en of de kleur helemaal goed is. Ging gelukkig goed, hoewel mijn huid wat droog is.

Besloten om van voor naar achteren te werken. Uiteraard een zachte haarlijn, we zijn al 43 jaar oud en een strakke haarlijn die je op je 20ste had past niet. Met een zachte haarlijn wordt overigens bedoeld dat in de eerste millimeters / cm de dichtheid wat minder maakt (pigmenten minder dicht tegen elkaar) om zo een meer natuurlijke overgang te creëeren met het voorhoofd.

De pijn was te doen, er waren plekken waar ik weinig voelde (meer kriebellend) maar ook wel plekken waar het toch even op de tanden bijten was. Zoals bij de inhammen. Mijn huid reageerde daar ook anders, werd meteen heel rood. Maar goed, het is maar een paar minuten en dan is dat ook voorbij. En pijn is er alleen tijdens zetten, niet daarna.

We zijn ruim 5 uren bezig geweest, met een lunchpauze er tussenin. En vandaag gaan we verder. Paul is best al een eind gekomen, zelfs de kruin is al aardig opgevuld.

Het was wel enorm rood geworden. Maar ze hadden bij BCN een middeltje die de roodheid er voor een uur uit zou halen. Inderdaad bijna wonderspul. Je ziet de roodheid letterlijk binnen een paar minuten wegtrekken. Dat uurtje werden er zeker wel 3-4.

Na nog wat uitleg over de do and don't voor de komende dagen over de MHP, petje opgezet en ben ik naar mijn geboekt hotelletje gereden. Na inchecken eigenlijk direct besloten naar strand en boulevard te lopen om daar ergens te gaan eten. Beetje rondgelopen en restaurantje gekozen. Zit ik goed en wel komt mijn overbuurman hetzelfde restaurant binnenlopen toen ik net goed en wel zat. Hoe toevallig kun je het hebben. Hij was ook in Noordwijk voor zaken. Samen maar gegeten. Had mijn petje op, en hij vroeg er nog wel na maar heb gezegd dat ik mijn petje niet afdoe want eronder ziet het er niet uit. Heb verder niets gezegd over de MHP behandeling.

Na diner nog wat rondgelopen en toen teruggegaan naar hotelkamer om daar avond maar tv te kijken en wat op tablet te spelen. De roodheid kwam helaas weer terug.

Nu ik dit de volgende ochtend schrijf is het wel wat minder geworden maar toch nog goed zichtbaar. En de pigmenten zijn toch ook wel goed zichtbaar. Kleurvervaging zet tussen de 5 en 10 dagen pas goed in, maar de puntgrootte van de pigmenten wordt al binnen 5 dagen minder. Komt omdat overtollig pigment wegvalt bij genezing van de opperhuid.

Gisteren aan einde zei paul dat hij toch wil voorstellen om de haarlijn nog iets meer naar beneden te trekken. Had die na uittekenen toch iets naar boven laten zetten. Maar deel intussen de suggestie van paul om hem een cm ofzo meer naar beneden te trekken. de haarlijn start namelijk nu meer op het voorhoofd waar de kromming van het hoofd al is begonnen en met een cm smokkelen precies op het punt waar de kromming start. Het is net anders dan als je haren hebt die een paar millimeter lang zijn en uitsteken dan met gemillimeterd / geschoren look. Kortom gaan we doen vandaag.

Ook zal het FUT lidteken vandaag behandeld worden. Heb al wel te horen gekregen dat mijn lidteken erg mooi, rustig en dun is. En dat zou in theorie beter geschikt zijn voor camouflage.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2015, 19:39   #896
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
dag 2 / sessie 1

vandaag me om 10.00 weer gemeld bij BCN.

Bij binnenkomst begint Paul al direct of ik nog had nagedacht over de haarlijn. Zie vorige posting, ja en die moet toch iets omlaag. Dus een nieuwe haarlijn getekend, waarbij het middenpunt niet eens zoveel lager is (millimeters) maar de inhammen minder diep. Nog altijd conservatief. Vindt het nu een goede haarlijn geworden die past zoals ze me kennen.

Enkele uren bezig geweest met haarlijn aanpassen, met iets bijwerken wat gisteren al is gebeurd, met verder invullen kruin en tenslotte de littekens. Vond het vandaag minder pijnlijk, zelfs daar waar ik gewaarschuwd werd dat het wat pijnlijker zou kunnen zijn. Denk dat mijn houding vandaag relaxter was en dat helpt. Er was nog wat Emla crème over die direct bij binnenkomst erop is gesmeerd. En ik heb gisteren en vanmorgen paracetamol geslikt hoewel alleen vanmorgen vroeg.

En toen was het klaar. Hoewel het nog flink rood is, zie je al plekken waar het wat weg begint te trekken. Zal braaf de Bepanthen crème smeren de komende dagen.

Kom ik zojuist thuis zegt mijn dochtertje (4jr) direct 'papa je hebt nieuw haar'. Priceless zo'n opmerking. Ook mijn vrouw is onder de indruk van wat het geworden is de 1e sessie. Mijn zoon de wijsneus komt mijn hoofd inspecteren en zegt hebben ze haren op je hoofd geverfd.. Zeg ik voel maar en hij voelt toch best nog een boel stoppeltjes (de HT haren) en zegt oké, ze hebben je wel heel kort geknipt.

Zal binnenkort wat geanonimiseerde foto's van voor en na 1e sessie plaatsen. Wacht nog een paar dagen tot roodheid weg is getrokken.
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2015, 21:03   #897
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Eerste fase voltooid.
Nu inderdaad een weekje smeren en veel kijken hoe je er nu uitziet
Inderdaad wel erg leuk zo'n opmerking als je net thuis komt. Dat zijn ook de meest waardevolle en pure reacties natuurlijk.
Veel succes de komende tijd.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2015, 18:59   #898
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
na 24 uur

Korte update na 24 uur. Roodheid is bijna weg, alleen in litteken is het nog wel wat aanwezig en beetje op begin haarlijn.

Wel een beetje kriebel hier en daar. Zal het genezingsproces wel zijn.

Maakte me wel een beetje zorgen over de pigment puntjes die gisterenavond nog heel zichtbaar waren en donker (en alsof de pigmenten op de huid lag ipv erin). Hoe kan ik daarmee op mijn werk verschijnen - als is dat pas a.s. woensdag 5 dagen later.

Gelukkig zijn de pigmenten al aan het vervagen (of beter dat de pigmenten op de huid leken te liggen lijkt nu weg). Het sluit nu mooi aan op mijn eigen haarkleur.
edit: na het smeren van een nieuwe laag Bepanten komt het beeld dat de pigmenten op de huid liggen weer wat terug (maar wel minder dan gisterenavond).

Vandaag wel aan het shoppen geweest met petje op, maar zojuist in supermarkt hem niet opgehad. Niemand die staarde of raar opkeek.

Dan denk dat mijn collega's het ook niet gaan opmerken over een paar dagen.

Laatst gewijzigd door Edwin72; 2 mei 2015 om 23:26
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2015, 15:44   #899
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Ik ben gisteren ook voor de eerste keer bij Paul geweest bij BCN in Noordwijk voor mijn FUT litteken behandeling en een proefstukje.

Ik heb nu al besloten dat ik mijn volledig hoofd wil laten opvullen d.m.v. permanente MHP.

Wat een kennis en ervaring hebben ze, en ook al die persoonlijke tijd en aandacht en vriendelijkheid die ze je geven is echt top!

Nu aftellen voor mijn 2e behandeling in juni.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2015, 16:27   #900
Edwin72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2015
Berichten: 92
Geslacht:
Paul is heel aardig (net als de rest van BCN team uiteraard). Heb natuurlijk uren met hem gesproken over allerhande onderwerpen.

Hij denkt mee, is eerlijk over wat wel en niet goed zou zijn en brengt je op je gemak tijdens de behandeling.

@pamo1972 (-- ben ook een 1972-er overigens): ik denk dat je een goede keuze gaat maken.

Laatst gewijzigd door Edwin72; 4 mei 2015 om 16:30
Edwin72 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.