Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 augustus 2005, 00:54   #1
dia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2005
Berichten: 42
"hoera"....

krijg a.s. maandag goddank een biopt... moet ik dan ook vier dagen van te voren stoppen met mijn haar wassen??? Heb ergens zoiets gelezen maar de derma heeft er niets van gezegd..Maar die vergeet wel meer dingen...
Alvast bedankt voor een evt. reactie..
groetjes
Dia
dia is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2005, 18:57   #2
shyra
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2004
Berichten: 85
Dia, wat fijn dat ze het nu eindelijk gaan uitvoeren.
Laat ons weten wat de uitslag is, ik ben nl. zeer benieuwd.
shyra is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2005, 11:47   #3
dia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2005
Berichten: 42
Nou, voorlopig goed nieuws hier..Zondag waste ik m'n haar, bijna een lege afvoer, gisteren ook bijna geen haarverlies. Dus zat ik bij de dermatoloog en vertelde dat. Alles lag al klaar voor de biopt, en toen zei hij dat er dan beter geen biopt genomen kon worden.Want dan zouden ze waarschijnlijk geen afwijking kunnen zien.Toen keek ie nog eens op m'n hoofd en hij en de assistente zagen nieuwe haartjes van ongeveer 1 cm..Voor de goede orde, dit was de dermatoloog die ik de eerste keer ook had en toen de conclusie trok dat ik T.E. had.En dat denkt hij nu nog. De hergroei kan nog niet van de minox zijn want die gebruik ik nu pas 8 weken.Na een half uur peptalk ben ik weer naar huis gegaan. Heb zijn telfnr. meegekregen, als het weer harder uit gaat vallen kan ik hem bellen en krijg ik indien mogelijk, nog diezelfde dag een biopt.Hij had overigens nog nooit gehoord dat de minox niet meteen hielp en dat het eerst de uitval verergerde. Wat dat betreft is het fijn dat er hier zo veel ervarings-deskundigen zijn...Nou, voorlopig ga ik dus maar verder met nioxin en de minox uit Amerika (die ik trouwens binnen een week ontvang)

groetjes
Dia
dia is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.