Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 oktober 2006, 12:33   #1
schrik
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2006
Berichten: 8
waarom verlies ik zoveel korte haartjes?

hoi

ik ben hier eerder al eens 'langsgeweest' en ik merk bij mezelf dat ik nu een normaal verlies heb van mijn lange haren, ik heb haar tot halverwege mijn rug.
dus daarom ben ik al blij. maar als ik nu door mijn haren ga, dan merk ik dat het bijna allemaal korte haartjes zijn die ik verlies, van minimum 2cm. dit zouden toch nieuwe en gezonde haartjes moeten zijn? mijn hoofd staat vol van de korte haartjes, dus ze groeien wel bij maar ze vallen zo snel uit. weet iemand hoe dit kan komen? ik maak me er echt ziek in, het is een echte obsessie geworden, en als ik dit aan iemand vertel dan lachen ze ermee en zeggen ze, je hebt nog haar genoeg. maar IK merk wel het verschil, heb zo een dunne vlecht nu. ik durf mijn haar niet meer op te maken, altijd hetzelfde kapsel.
en dan nu die korte haartjes he, waarom vallen die toch uit??
heeft iemand dit ook (gehad)???
schrik is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2006, 14:13   #2
Loveli
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2004
Berichten: 118
Opmerkingen van anderen dat je nog haar genoeg hebt, iedereen kent ze. Get is misschien goed bedoeld, maar je wilt niet wachten tot je niet meer genoeg haar hebt.
Ik kan je maar een ding aanraden en dat is een afspraak maken met de dermatoloog. Die heeft er meer verstand van dan de mensen in je omgeving.

Wat betreft je haar heb ik ook nog een advies: geniet ervan!!! Als het allemaal goed is en niet gaat uitvallen heb je er niets aan om je er nu rot over te voelen. Als het wel gaat uitvallen, heb je later spijt als je er nu niet van geniet. Dus gooi het los en pronk ermee!
Loveli is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2006, 10:32   #3
Inimini
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2006
Berichten: 17
korte haartjes, maar ook jeuk!!

Hoi, ik heb precies hetzelfde probleem. Had afgelopen zomer last van erge haaruitval, maar dat is nu verminderd. Wel verlies ik nog heel veel van die korte haartjes. Had er een paar weken geleden echt genoeg van, dus ging weer naar de dermatoloog (voor de 2e keer). Ik hele verhaal vertellen...maar het enige wat ze deed was me meewarig aankijken en zeggen dat ze me niet kon helpen.
Nou ja, een paar dagen was ik redelijk kwaad, maar naderhand begon ik me steeds minder druk te maken over m'n haar. Was met zoveel andere dingen bezig.
Alleen nu begin ik dus ook ongelofelijke last te krijgen van jeuk, dus daarom maar weer op dit forum gaan kijken. Mijn hoofdhuid was altijd al een beetje geirriteerd, maar nu begon het dus ook echt te jeuken, vooral aan de rechterkant. (Van die jeuk, dat als je gaat krabben, het alleen maar erger gaat jeuken grr) In eerste instantie zag ik niks raars aan mijn hoofdhuid, maar nu heeft de jeuk zich ook verspreid naar de linkerkant en naar mijn nek en achter mijn oren. In mijn nek zag ik nu wel vage rode vlekken.
Ik vraag me af of ik nu exceem heb of dat het ook een soort van allergische reactie is op haarproducten of beddengoed. (Ook omdat het eerst alleen rechts begon en omdat het vooral jeukt als ik ga slapen)
Ook had ik die rooscure shampoo gebruikt, toen de jeuk nog niet zo erg was. Maar omdat het alleen maar erger is geworden, vraag ik me af of het niet averechts heeft gewerkt. Hoop dat jullie me kunnen helpen
Inimini is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2006, 18:49   #4
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
jeuk kan inderdaad een bijwerking zijn van rooscure.
sigur is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haaruitval van korte haartjes!! Wie herkent dit? suli Haarproblemen bij vrouwen 6 16 februari 2016 01:56
Waarom worden er zoveel topics zo snel gesloten? Pittig Archief: afgehandelde Suggesties 7 30 december 2013 19:17
uitval korte haartjes goedie Medicijnen/haargroeimiddelen 9 14 januari 2006 17:24
teruggroei bij inhammen, maar wel korte haartjes another Medicijnen/haargroeimiddelen 0 9 januari 2006 08:50
Korte haartjes, hoe zit het nu? Hellen Haarproblemen bij vrouwen 2 26 augustus 2005 11:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.