Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 augustus 2013, 14:41   #1
tomb10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2013
Berichten: 90
Scarless fue - dr carlos wesley

In oktober presenteert dr carlos wesley zijn vernieuwde fue methode. Welke zoals de titel al zegt geen litttekens geeft. Maar dan ook echt geen littekens.
De haren worden op een andere manier geoogst en geplaatst, waarbij de dichtheid van een fut kan worden gerealiseerd. En waarbij mogelijk ook gedeeltelijke regeneratie mogelijk is.
De methode wordt waarschijnlijk al volgend jaar aangeboden door dr wesley, en hij zal deze gaan delen met andere artsen.

nu is mijn vraag aan de kenners,
is het ook mogelijk om haar van buiten je donor, dus van de bovenkant van je hoofd, te gebruiken voor bijvoorbeeld de inhammen. Natuurlijk deze zijn niet bestand tegen dht. maar als je hierbij finasteride gebruikt, zou je deze haren wel lang moeten kunnen behouden. zo verdeel je dus eigenlijk je haar van de bovenkant over je hele hoofd. Op deze manier tast je je donor niet aan, en zal het kalingsproces natuurlijk uitzien als je verder kaalt.

Dit zou voor mensen in mijn situatie, midden 20, nog voldoende haar en alleen last van een terug trekkende haarlijn een oplossing voor bijvoorbeeld 6-7 jaar kunnen zijn.

of zie ik nou iets over het hoofd?
tomb10 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.