Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 februari 2007, 22:00   #1
Sjacco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2007
Berichten: 3
Korpos (advies gevraagd)

Ik heb over een maand een consult bij Korpos, veel positieve dingen over gehoord. Het ziet er wel naar uit dat ik zo'n 10 behandelingen nodig zal hebben (over een periode van anderhalf jaar) omdat ik een jongeman van 23 ben, en het vervelende is dat ik geen garantie heb dat er geen haren meer zullen groeien. Er is mij weliswaar verteld dat de haarzakjes die worden aangepakt voorgoed weg zijn, maar ook dat er nieuwe haarzakjes kunnen ontstaan waaruit weer nieuwe haartjes kunnen groeien (natuurlijk proces), maar dat is dus niet vantevoren vast te stellen (of is het eigenlijk zo goed als zeker dat dat zal gebeuren???).

Met 10 behandelingen kom ik aan zo'n 1800 euro. Daarnaast is me verteld dat ik elke winter een nabehandeling nodig zou kunnen hebben.

Ik zou me erg rot voelen als ik zou merken er dat na een bepaald periode weer haar begint te groeien op de behandelde plek. Ik zit daarom erg te twijfelen. Wel ben ik het zat steeds ontharingscreme te gebruiken.

Hebben jullie misschien wat advies voor me?

Alvast bedankt!
Sjacco is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2007, 23:08   #2
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
is korpos het centrum in Den Haag(dan kan je ervan uit gaan dat de info die je gekregen hebt juist en goed is)? Ik weet niet of je haren dik en donker gekleurd zijn? Indien ja, dan heb je alleszins veel kans dat het goed aanslaat, ik heb blonde haren, nauwelijks pigment en heb hetzelfde laten doen voor mijn armen indertijd, waarbij ik na een 8tal behandelingen nog nergens stond. Zeer waarschijnlijk vanwege het tekort aan pigment. De herhalingsbehandeling kan inderdaadc voorkomen dat het terugkomt of terug erger wordt.

Alleszins veel succes.
Marte is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Advies gevraagd Michelv Chirurgische behandelingen 41 3 juni 2005 16:41
Stoppen of doorgaan....advies gevraagd... Marsha Haarproblemen bij vrouwen 10 5 februari 2005 19:11
Advies gevraagd door newbie henk1983 AGA - Algemeen 10 16 juni 2004 17:17
Advies gevraagd! Ricardo AGA - Algemeen 2 24 juli 2002 03:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.