Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 februari 2008, 20:36   #91
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ja, als je 3 zones met Botox zou willen volspuiten, kom je op €300, maar jij schreef eerst 400-500 euro. Overigens moet je natuurlijk nooit alle rimpels laten doen, want dat ziet er heel erg onnatuurlijk uit. TV-presentatrices laten hun kraaienpootjes met opzet ongemoeid, dan lijkt 't net alsof ze nooit bij de chirurg zijn geweest.....

Over mesolift staat het volgende op de website waar geen woord tussen staat over vitaminen en anti-oxidanten:

Wat is een mesolift?
Mesolift is een speciale vorm van mesotherapie waarbij actieve stoffen in de huid worden ingespoten. Deze injecties zijn vrij pijnloos omdat ze met een speciaal electronisch pistool met een heel fijn naaldje worden ingespoten.
Welke producten gebruiken wij hiervoor?
Hierbij wordt hyaluronzuur onderhuids ingespoten. Hyaluronzuur is een natuurlijke stof die in elk huid aanwezig is. Zij is hygroscopisch (trekt water aan tot 100 keer haar eigen volume) en zorgt voor de stimulatie van de fibroblasten. Dit zijn cellen die collageen en elastine aanmaken. Hierdoor wordt uw huid terug mooi gehydrateerd en meer elastisch. Het is een hele gezonde en veilige manier om uw huid terug meer vitaliteit te geven.

Je bent mis , is veel meer dan wat hyaluronzuur :.
http://www.medicalskincare.be/nl/beh...2-mesolift.php

http://www.aestheticare.nl/behandeli...ehandelingen_1

http://www.wellbe.be/page/25/Mesolif...idveroudering/


Het mengsel van vitaminen, mineralen, oligo-elementen en andere actieve stoffen, zoals hyaluronzuur, dat wordt ingespoten gaat de huid revitaliseren en hydrateren. Bij mesotherapie worden vitamines en mineralen van plantaardige oorsprong op tal van plekjes in het gezicht geïnjecteerd met een heel fijn naaldje. Dit is zo goed als pijnloos, men heeft geen verdoving nodig. Door deze stoffen zullen de stofwisselingsprocessen in de huid aanzienlijk verbeteren. Ook kan het samenklonteren van collageen ongedaan worden gemaakt en wordt het bindweefsel weer veerkrachtig en elastisch. Dat laat zich zien in een gladdere huid. Daarnaast wordt het collageen ook geactiveerd, hetgeen resulteert in een iets dikkere en stevigere huid die beter bestand is tegen verslapping. Dit kan zowel toegepast worden thv. het gelaat als thv. de hals, de décolleté en de handen.
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door Dundee; 14 februari 2008 om 20:38
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2008, 21:02   #92
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Tja, als al die websites verschillende dingen zeggen, wordt 't wel erg verwarrend. De ene keer spreken ze over mesotherapie en dan weer over mesolift.

Ik betwijfel of het beter is dan een gewone hyaluronzuur-injectie die je overal kunt krijgen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2008, 21:41   #93
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
Klopt helemaal Hanna...ik heb vorig jaar 5 mesolifts gehad maar was niet echt tevreden!! ook werd me aangeraden om iedere keer "voor" de behandeling 2 pijnstillers te slikken vanwege de toch wel pijnlijke injecties die met zo'n pistool werden ingebracht! Komt er nog bij dat ik tot 3 dagen na de behandeling eruit zag als een puber vol acné! Na de 3de dag verdween de uitslag maar van verbetering merkte ik niet veel! Ik hoop voor Dundee dat hij meer resultaat mag behalen dan ik!! Hij zal er waarschijnlijk nog iets jeugdiger uitzien op zijn leeftijd!!
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2008, 21:45   #94
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Tja, als al die websites verschillende dingen zeggen, wordt 't wel erg verwarrend. De ene keer spreken ze over mesotherapie en dan weer over mesolift.

Ik betwijfel of het beter is dan een gewone hyaluronzuur-injectie die je overal kunt krijgen.
Dat is verschillend , mesotherapie is tegen cellulitis om vet weg te halen ..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2008, 21:47   #95
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HEIDIKEN Bekijk bericht
Ik hoop voor Dundee dat hij meer resultaat mag behalen dan ik!! Hij zal er waarschijnlijk nog iets jeugdiger uitzien op zijn leeftijd!!

Dat is nu al zo
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2008, 10:43   #96
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HEIDIKEN Bekijk bericht
Klopt helemaal Hanna...ik heb vorig jaar 5 mesolifts gehad maar was niet echt tevreden!! ook werd me aangeraden om iedere keer "voor" de behandeling 2 pijnstillers te slikken vanwege de toch wel pijnlijke injecties die met zo'n pistool werden ingebracht! Komt er nog bij dat ik tot 3 dagen na de behandeling eruit zag als een puber vol acné! Na de 3de dag verdween de uitslag maar van verbetering merkte ik niet veel! !!
Uh, dan maar gewoon weer een maskertje elke week en blijven hopen?
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2008, 10:48   #97
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Tja, als al die websites verschillende dingen zeggen, wordt 't wel erg verwarrend. De ene keer spreken ze over mesotherapie en dan weer over mesolift.

Ik betwijfel of het beter is dan een gewone hyaluronzuur-injectie die je overal kunt krijgen.
Ik vind dit allemaal doodeng, dat je dus eigenlijk bij niemand weet wat je nou eigenlijk ingespoten krijgt. Beste antirimpel is volgens mij nog altijd veel SPF op het hoofdje smeren. En zoals Estee Lauder eens schreef"al ieder vrouw elke dag er uit zou zien als op haar trouwdag is ze altijd mooi".

En daar schort het nog wel eens aan bij de wat oudere Nederlandse vrouw. Joggingpakken/spijkerbroeken geen make-up en verslonst haar. Dat maakt echt onaantrekkelijk. Blije mensen zijn het aantrekkelijkst.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2008, 11:54   #98
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik heb een half jaar geleden een klein beetje Instatox opgestuurd gekregen van een jongere vrouw die er razend enthousiast over was. Bij mij werkte het ook wel, maar niet goed, omdat mijn huid kennelijk anders is, of misschien ook wel omdat ik het niet goed uitgesmeerd had. Het is wel een heel geinig produkt, wat er voor zorgt dat je één dagje rimpelvrij bent; 's morgens smeer je het op je gezicht en 's avonds was je het er gewoon weer af. Het trekt de huid echt inderdaad strak. Dus als je naar een bijzondere gelegenheid moet of op de foto moet...
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2008, 12:08   #99
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Dit zou een creme zijn ,om volume (vetverlies) in je gezicht te herstellen ...wel een beetje raar ..want je vind daar helemaal nergens iets van informatie van....

http://www.postordergroepnederland.n...l-gelaatscrme/
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2008, 13:13   #100
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Bij dat postorderbedrijf geven ze geen enkele info. Ik heb wel wat gevonden op een andere site, maar ten eerste is het schrikbarend duur en ten tweede geloof ik er niet zomaar in:
http://www.drogistdrogist.nl/index.p...icle&aid=19981

Dundee, wil jij dat produkt even gaan uittesten voor ons?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2008, 14:44   #101
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Hanna, is dat die Collistar pot a raison van 75,95? En werkt ie goed. En hoezo moet je het er 's avonds afhalen? Ligt het echt op je gezicht als een soort masker of zo?

Groetjes van Agatha die er weer uit wil zien als ....... uh , doe maar 32 jaar!
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2008, 16:46   #102
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Hanna, is dat die Collistar pot a raison van 75,95? En werkt ie goed. En hoezo moet je het er 's avonds afhalen? Ligt het echt op je gezicht als een soort masker of zo?

Groetjes van Agatha die er weer uit wil zien als ....... uh , doe maar 32 jaar!
Of die dure Collistar werkt, weet ik niet en daarom heb ik net gevraagd aan Dundee of hij dat misschien voor ons wil uittesten.

Ik had het over InstAtox wat tijdelijk je huid strak trekt; het ligt als een onzichtbaar laagje op je huid; bij mij werkte het subiet, nog nooit meegemaakt, anti-rimpelcrèmes werken immers nooit, denk je. Anderen(jonger dan ik) zijn er hartstikke blij mee, maar bij mij gaf het een gek effect.

Wellicht als je met vriendinnen samen wil uitproberen, valt de financiële strop wel mee als het resultaat tegenvalt.
Ik had het over deze: (en geen enkele andere tube van hetzelfde merk Serious Skin Care, want die werken bij mij echt voor geen halve millimeter): http://beauty.hsn.com/serious-skin-c...44874&ocm=sekw

via ebay is het misschien goedkoper verkrijgbaar.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2008, 21:05   #103
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Bij dat postorderbedrijf geven ze geen enkele info. Ik heb wel wat gevonden op een andere site, maar ten eerste is het schrikbarend duur en ten tweede geloof ik er niet zomaar in:
http://www.drogistdrogist.nl/index.p...icle&aid=19981

Dundee, wil jij dat produkt even gaan uittesten voor ons?

Ik heb die bij dat postorderbedrijf willen bestellen , en dan zie ik dat je niet eens kan vooruit betalen pfff ..en met kredietkaart betaal ik niet ..

Die andere is pokkeduur 75 euro pff.. en als het dan niks doet ...en veel antirimpel tralala ...dat moet ik niet hebben ,ik ben geen rimpeldoos ...enkel die stof dat de vetcellen aanmaak stimuleert zou ik wel eens willen voor (meer vollume) ...

Ga eens aan men apotheker vragen of hij dat niet kan maken ...
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2008, 22:52   #104
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
De tekst in die advertentie zegt dat die "pokkedure" crème van 75 euro hetzelfde Pulpactyl bevat als die advertentie van het postorderbedrijf.

Met meer volume en dan een dikkere kop, verdwijnen vanzelfsprekend alle rimpeltjes ook en kun je het dus ook een anti-rimpelcrème noemen.......als het überhaupt werkt.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2008, 12:16   #105
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Heb ooit iets gehad van de tuinen wat super goed werkte en dat is uit de handel gehaald. Weet niet meer hoe het heette, ellende. Naar mate ik ouder word word ik ijdeler merk ik. Droeg vroeger zelden make-up maar tegenwoordiger zet ik mezelf eerst in de steigers voor ik ergens heen ga.
Vooral voorhoofdsrimpels ergeren me. Neem een pony zou je denken maar met mijn haarsituatie is dat geen optie.
agatha is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Word je kaal van roken? (Nee, maar het versnelt het proces wel als je gevoelig bent!) sigur AGA - Algemeen 499 4 oktober 2013 01:20
dik roken alcohol drugs lanny Van alles en nog wat... 25 24 juni 2007 23:02
Gestopt met roken en AA?? Patty's AA - Algemeen 6 27 juli 2006 12:17
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 25 september 2004 23:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.