Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 december 2002, 18:01   #76
Tesje
Registered User
 
Geregistreerd: 14 december 2002
Locatie: nederland
Berichten: 6
nog ne keer ikke

ik was zo net even alle berichtjes aan het overlopen van de afgelopen maanden en tot mijn grote verbazing zag ik dat ik niet de enige was op jonge leeftijd die er problemen mee heeft met die verdomde haargroei...


als het mogelijk zou zijn en als de personen in kwestie er niets optegen hebben zou ik graag in contact komen met
regina/mandy en al die anderen van jonge leeftijd (jonger dan 19)

moest je mij willen toevoegen mijn msn = kryptonitegirl@hotmail.com



xxxxxxxxxxx
Tesje is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2003, 13:43   #77
Carla
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 25
Angry Drechtstede

Hallo Diana,

Ik las wat je schreef over Drechtstede.
Ik ben daar dus ook geweest - naar aanleiding van een talkshow op TV.
Ik vind dat ik daar slecht behandeld ben.
Ten eerste heb ik uren moeten wachten op een intake gesprek terwijl er mensen waren die na mij kwamen en allang geholpen waren.
De arts die mij toen (eindelijk) te woord stond zat daar met zo'n air van onverschilligheid dat ik helemaal in mijn schulp kroop (normaal niets voor mij!). Echt iemand die geen idee heeft hoeveel moeite het kost om zo'n stap te zetten en alle 'probleemzones' aan een vreemde te laten zien. Dat onbegrip heeft me een heel vervelend gevoel gegeven, maar ik heb toch doorgezet. Ik geloofde echt dat het zou helpen en daarvoor had ik alles over. Uiteindelijk heb ik 5 behandelingen gehad (waarvan er niet 1 vergoed is - ook zo frustrerend). Er is wel wat haar uitgevallen - ik kan het me nog goed herinneren, ik sprong een gat in de lucht), maar het is gewoon teruggekomen. Volgens mij heeft de machine ook te licht gestaan. Het stomme is dat ik (terwijl ik normaal mijn mondje echt wel bij me heb) er niks van durfde te zeggen. Ik dacht: zij zullen het wel weten. Een volkomen misplaatst vertrouwen naar achteraf blijkt. Ik hoor het die man nog zeggen: nou dat krijgen we wel weg, hoor! Niet dus. Misschien zijn mijn haren te blond (er zitten veel blonde, hele stugge en dikke haren bij) maar er zijn ook veel donkere, maar daarvoor was toch juist die intake, toch?

Daarnaast herken ik de angst wel van in een ziekenhuis komen.
Ik ben altijd bang dat ik ooit verlamd raak of in een coma of zo en dat dan niemand mijn haren weghaalt...... Stom he, maar nu ik ook ziets bij jou las lucht het me toch wel op dat ik niet de enige ben...

Dat een transsexueel wel alles vergoed krijgt omdat beharing niet bij zijn nieuwe vrouw-zijn past vind ik onverteerbaar!!!!!!!!
Kunnen we daar met z'n allen nu helemaal niks aan doen?????
Alsof het voor vrouwen niet erg is als ze zich geen vrouw kunnen voelen door die stomme haren..
Zo dat lucht op!
Bedankt voor het luisteren.
Liefs,
Carla
Carla is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.