Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 juli 2007, 16:04   #16
debs85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2006
Berichten: 79
Hee Serena,

Ik dacht eerst ook dat het te mooi was om waar te kunnen zijn, maar het helpt écht, die wonderolie! Ik heb het idee dat ik nog nooit zulke lange wimpers heb gehad en dat ze nog nooit zo snel weer zijn aangegroeid! Dus ik wil je heel veel succes toe wensen! En de rest natuurlijk ook!
debs85 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2007, 13:36   #17
Anouk8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 februari 2006
Locatie: Arnhem
Berichten: 42
Ey meiden, ik trek dus niet aan mijn wimpers maar aan mijn hoofdhaar, maar ik smeer de wonderolie wel op beide gebieden en vooral bij mijn wimpers merk ik dat ze langer zijn geworden. Van mijn hoofdhaar kan ik eigenlijk niet zoveel zeggen, dit doe ik in tegenstelling tot bij mijn wimpers ook niet iedere dag omdat dat simpelweg gewoon niet kan. Ik ben overdag vaak onder de mensen en savonds ben ik vaak sporten dus meestal is het wonderolie-time in het weekend.

Nou hopen dat mijn hoofdhaar er ook echt profijt van heeft! En dat het bij jullie ook werkt uiteraard!

Liefs Anouk
Anouk8 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2007, 10:50   #18
Flor12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2007
Berichten: 3
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anne-Lot Bekijk bericht
Hey anouk,

Ik doe de olie erop met een wattenstaafje, waar wel en waar geen haren zitten. Dit laat ik er gewoon opzitten, haal het dus niet weg.
Het droogt vanzelf op.
Ik heb er 2,75 voor betaald, haha apotheek is dus goedkoper.

Ben benieuwd na hoelang we resultaat gaan zien.
Hou me op de hoogte, dan doe ik dat ook.

Groetjes Anne
Als ik zo al die mensen zie dan kan het gewoon geen bedrog zijn
Dus morgen haal ik me ook zo'n flesje wonderolie.
Noemt dat echt zo of bestaat er een andere naam voor????

Alvast bedankt
Flor12 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2007, 12:11   #19
Anouk8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 februari 2006
Locatie: Arnhem
Berichten: 42
Hey Flor en anderen,

Ja dat heet echt zo. Ik vond het ook heel raar omdat het zo magisch klinkt haha. Hoop dat het bij jou ook helpt! Heb het zelfs mijn nichtjes aangeraden om op hun wimpers te smeren, die hebben overigens geen TTM, want wie wil er geen mooie lange wimpers...

Ik heb trouwens gister mijn hele hoofd weer ingesmeerd met die olie gemengd met olijfolie en een paar uur laten zitten. Het directe effect is dat mijn haar heel zacht en glanzend is, wat tot gevolg heeft dat ik steeds ga voelen hoe zacht het wel niet is. Dat kan dus wel heel gevaarlijk zijn, maar ook weer een uitdaging. Ik blijf vechten!

Succes allemaal!

Liefs Anouk
Anouk8 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2007, 22:41   #20
Anne-Lot
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2007
Berichten: 7
wonderolie

Hey hallo,

Tot nu toe heb ik nog niet erg het idee dat het helpt. Maar ik blijf trouw doorgaan.
Ik had van iemand gehoort, dat het niet had geholpen.

Vandaar mijn zin: ben blij te horen dat het bij andere wel heeft geholpen.

Hoop dat het bij mij ook gaat werken.

Had trouwens trouw 10 dagen niet geplukt, en ja hoor: ik voelde aan 1 haartje en heb weer zitten plukken.
Balen, want ik was zo trots dat ik het die 10 dagen had volgehouden

Sterkte verder
Groetjes Anne
Anne-Lot is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2007, 20:49   #21
AnneMieke.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juli 2007
Berichten: 1
Heey Allemaal

Stel me maar ff voor ik ben Annemieke ben 17 jaar
Ongeveer sinds me 12de trek ik me wimpers eruit
maar ik trok ze er echt allemaal uit.. ongeveer 2 jaar later
ging het beter met mij en heb volgehouden en had ik al me wimpers weer terug, voor ongeveer een jaartje. Maar daarna ging het weer mis ben weer al wimpers kwijt en zit nu ook aan me wenkbrauwen. Voel me echt zo onzeker en gewoon raar, denk dat iedereen zich zo wel hier voelt.
Maar toen ik hier opeens terecht kwam voelde ik me echt beter
kan echt niet geloven dat er meer mensen zijn zoals mij! en dat het zelfs een naam heeft!
En nu ik lees over die wonderolie krijg ik weer beetje hoop dat het terug komt want daar ben ik ook bang voor dat het uiteindelijk niet meer terug groeit want ik heb nu echt niks meer..
Ik ga bijna op vakantie en dat vind ik ook een probleem! want dan ga je zwemmen, en ik moet echt make up dragen rond om me ogen anders durf ik niet naar buiten..
dus ik hoop dat me wimpers snel terug komen
ben blij dat er meer mensen zijn zoals mij!

groetjes annemieke
AnneMieke. is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2008, 00:35   #22
Mariel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2007
Berichten: 5
Hey hey! Ik heb helemaal niet meer gereageerd, het was niet goed voor mij om telkens op het forum vanalles te gaan lezen, want ik wil niet de heledag bezig zijn met mijn TTM. Maar om even weer terug te komen op de wonderolie, bij mij heeft het ook geholpen Alleen werkt het volgens mij niet voor de hoofdhuid.
Gelukkig trek ik niet zoveel aan mijn hoofdhaar, ik heb in de 5 jaar dat ik het heb nog maar een keer een kale plek gehad. Helaas is nu de 2e keer gekomen, ik heb wel aan mn haren op mn hoofd getrokken en heb ik dus een kale plek op mn hoofd... Ik wil eigenlijk naar de kapper, maar ik durf niet. Ik durf het eigenlijk ook niet aan de kapper waar ik altijd heen ga te vertellen, omdat ik bijna cker weet dat die het ook wel door verteld. En ik wil niet dat het hele dorp van mijn probleem weet.
Iemand nog tips voor het sneller aangroeien van je hoofdhaar of/en kappers?

XX
Mariel is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2008, 14:14   #23
_rainbow_
HaarWeb lid
 
_rainbow_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2007
Berichten: 104
Hallo allemaal!

Ik heb ook een tijdje wonderolie gebruikt maar ik dacht dat het bij mij niet hielp, nu ik weer deze verhalen hoor wil ik graag weer wonderolie gebruiken.
Ik heb ooit een rare tip gehad van iemand, smeren van knoflook. Dat helpt naar mij gevoel wel. Ik gebruik dat niet dagelijks maar wel enkele keren. Het is namelijk zo dat in producten die het haargroei bevorderen vaak knoflook in zit. En ik heb ooit van mijn tante in het buitenland knoflookolie gehad en dat zou goed zijn voor mijn hoofdhaar, dat trek ik niet trouwens. Mijn probleem is mijn wimpers en wenkbrauwen. Maar ja ik wil graag tips delen ook al klinkt het heel raar....

Liefs Rainbow!!!
_rainbow_ is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2008, 17:31   #24
J.B.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2008
Berichten: 1
Ik heb weleens wat gehoord over wonderolie, maar toen klonk het te mooi om waar te zijn! Nu ik deze berichten hier lees krijg ik weer hoop !
Mijn probleem is,
Heet het echt gewoon wonderolie of heeft het een merk ? als ik hier naar de apotheek om de hoek loop en zeg ik wil wonderolie, straks sta ik voor schut en hebben ze nog nooit iets van wonderolie gehoord!!
J.B. is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2008, 00:36   #25
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
In NL hoef je er bij drogisterijen zoals Etos en Kruidvat niet eens om te vragen, want het staat gewoon bij de geneesmiddelen en zit in die bekende bruine flesjes, merkloos of huismerk. Het heet inderdaad gewoon wonderolie.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2008, 23:46   #26
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Wonderolie! Het woord alleen al... doet me smelten. Ben vandaag een kijkje gaan nemen in het Kruidvat, helaas, geen wonderolie... zouden ze in België iets nuchterder zijn? Ik wou het alvast een keertje proberen... kan iemand het misschien opsturen? 't Is maar, na 35 jaar ttm zijn er zo van die plekjes die heel dun behaard staan (en blijven? ) Alle tips zijn dus welkom...
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2008, 02:26   #27
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Iedere drogisterij moet het gewoon in huis hebben hoor! Etos heeft het in ieder geval altijd, op de onderste plank in de afdeling medicijnen.

Het heeft trouwens niets te maken met wel of niet nuchter zijn, want het is gewoon een heel oud middel, wat vroeger veel gebruikt werd, o.a. bij obstipatie (een theelepeltje is dan al voldoende!) Kijk maar even wat wikipedia zegt over wonderolie.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2008, 09:19   #28
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Heb er toch mijn bedenkingen bij hoor, wonderolie als middel tegen obstipatie of om weeën op gang te brengen: absoluut akkoord. Maar als haargroeimiddel?? Als dat echt waar zou zijn, dan zouden er toch veel problemen zijn opgelost?? Dan zou toch ieder kalend mens dat middel op zijn koppie smeren, niet? Dan zou dit toch in grote getale commercieel uitgebaat(buit) worden, niet?
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2008, 10:16   #29
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Misschien wordt het door de commercie eerdaags wel herontdekt, net als de oeroude rozemarijn-, lavendel-, ceder-, thijmolie. Een paar jaar geleden kon je immers nergens rozemarijnshampoo krijgen en nu ineens overal.

Ik zeg niet dat er een wonder zal gebeuren, maar je kunt het allicht proberen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2008, 16:43   #30
liekee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 2
Cool vraagje

Hallo allemaal!

Ik ben lieke, ik las dit forum en het gaf me een beetje hoop!
Ik heb altijd hele dunne wimper gehad, maar wel lang. Ik ging toen een wimperkrultang gebruiken en hierdoor zijn mn wimpers flink uitgedunt! Ik zie er heel moe uit zonder mascrara en dan heb ik hele hangende ogen. Maar ik heb haast geen wimpers meer:S, dus mascara staat helemaal niet mooi, maar ik wil nu zo graag mn oude wimpers terug..

Ik las hier van de wonderolie, dus ik ga het proberen!

Hoe smeer je het erop gwn watteschijfje, wonderolie erop en op je ogen smeren?!

Hoelang duurt het voordat ze terug zijn gegroeid?
Willen jullie ajb jullie ervaringen en tips delen!!

Gr. Liekee

Laatst gewijzigd door liekee; 2 april 2008 om 16:47
liekee is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wimpers eruithalen LauUraa TTM - Algemeen 72 29 januari 2017 15:01
Op zoek naar nepwimpers Elsa Camouflage 31 23 januari 2008 15:27
groeien je wimpers terug? minka TTM - Algemeen 3 2 februari 2007 19:22
Oprah over wimpers Jente Boeken en artikelen 6 6 mei 2005 14:56
uitval wimpers jongen25 Overige (haar)discussies - Algemeen 7 2 november 2004 02:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.