Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 maart 2004, 11:07   #1
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Post Stel je vragen over HM aan Dokter Gho

Beste lotgenoten,

Afgelopen week heb ik via email contact kunnen leggen met Dokter Gho de uitvinder van Hairmultiplication. Ik mijn email naar de kliniek heb ik de dokter gevraagd of ik hem eenmalig namens een groot aantal gebruikers van haarweb.nl een aantal vragen mocht stellen over Hairmultiplication en de resultaten die ermee geboekt kunnen worden
Hierin heeft Dokter Gho toegestemd .

De bedoeling van deze thread is dat iedereen z`n vragen aan Dokter Gho in deze thread post zodat we aan het eind van deze week een tiental vragen op papier hebben die we naar Dokter Gho kunnen sturen.

Om te voorkomen dat vragen gesteld worden die al eens eerder gesteld zijn vraag ik jullie eerst te kijken naar http://www.hairsite8.com/draft/hm1.htm
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie

Laatst gewijzigd door Henk21; 3 maart 2004 om 13:16
Henk21 is offline  
Oud 3 maart 2004, 14:49   #2
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Re: Stel je vragen over HM aan Dokter Gho

Citaat:
Originally posted by Henk21
Hierin heeft Dokter Gho toegestemd
Beste Henk21,

Alleen.... HaarWeb -nog- niet!.

Je hebt mij afgelopen maandag een PM gestuurd waarin je toestemming vraagt om deze actie op HaarWeb te ondernemen. Ik heb je hier nog geen antwoord op gegeven, vandaar dat het ietwat voorbarig is om zonder deze toestemming alsnog deze oproep te plaatsen, vind je niet?

Begrijp me goed: je initiatief juichen we zeker toe : het is een goede zaak dat er duidelijke antwoorden komen op al jullie vragen m.b.t. HM en toekomstige ontwikkelingen. Echter, in dit geval willen we er graag voor zorgen dat zaken/verzoeken niet langs elkaar heen gaan lopen. Er loopt nl. al een soortgelijk verzoek vanuit de oprichters van www.mijnhaar.nl en de Gho Clinic heeft reeds meerdere malen contact gezocht met ons. HaarWeb heeft hierop geantwoord, maar tot op heden hebben wij echter géén duidelijke response van de Gho Clinic hierop verkregen.

Wij geven er dan ook de voorkeur aan om dit soort verzoeken centraal -via HaarWeb- te coördineren, zodat zaken niet langs elkaar heen lopen. Ik zal je binnenkort in deze thread laten weten wat de status van de al lopende verzoeken is, ok?
Uiteraard zijn jullie vrij om de lijst met onderstaande vragen aan te vullen.

Tot zover,


(Hierbij de inhoud van de oorspronkelijke thread: )
-----------------------------------------
Henk21
Senior Member

Registered: Oct 2003
Location:
Posts: 207
Dit lijken mij de belangrijkste nog niet geheel beantwoorden vragen:

1.Is bij een HM elke haarlijn en dichtheid mogelijk dmv meerdere sessies? Kunt u een NW7 veranderen in een NW1 ook al vindt u het zelf niet cosmetisch verantwoord.

2.Volgens Amerikaanse HM onderzoekers is het zo dat een HM de HT nooit zal gaan vervangen en dat een HM alleen zal dienen als opvulmiddel. Dit omdat de haren verkregen door HM dunner zijn dat gewone haren. Ook zouden de gekloonde haren daarom niet geschikt zijn om te dienen als haarlijn. Klopt dit?

3.Ik heb al vernomen dat het ongeveer 2 a 3 jaar gaat duren voordat u HM gaat uitvoeren in uw klinieken.
Hoe lang duurt het voordat de gemiddelde Nederlander een HM kan laten uitvoeren?

4.Kunt u ons vertellen wat uw tot nu toe behaalde resultaten zijn? Heeft u foto materiaal van de test personen waarin u uw behaalde resultaten aan ons kunt laten zien?

5.Bent u op de hoogte van Dokter Bazan (mexico) zijn onderzoek en de door hem behaalde resultaten met HM. Zo ja, wat is het verschil tussen zijn behaalde resultaten en die van U. Biedt dokter Bazan een kwalitatief goede behandeling aan of betalen deze mensen veel geld om letterlijk proefpersoon te zijn?

6.Kunnen de door HM verkregen haren opnieuw uitvallen onderinvloed van DHT. Met andere worden, Is een HM blijvend?
Hebben deze haren evenveel groeicyclussen als een normale haar?
-----------------------------------------
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 3 maart 2004 om 14:54
Webmaster is offline  
Oud 3 maart 2004, 15:03   #3
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Re: Re: Stel je vragen over HM aan Dokter Gho

Citaat:
Originally posted by Webmaster


Er loopt nl. al een soortgelijk verzoek vanuit de oprichters van www.mijnhaar.nl en de Gho Clinic heeft reeds meerdere malen contact gezocht met ons. HaarWeb heeft hierop geantwoord, maar tot op heden hebben wij echter géén duidelijke response van de Gho Clinic hierop verkregen.

Wij geven er dan ook de voorkeur aan om dit soort verzoeken centraal -via HaarWeb- te coördineren, zodat zaken niet langs elkaar heen lopen. Ik zal je binnenkort in deze thread laten weten wat de status van de al lopende verzoeken is, ok?
Uiteraard zijn jullie vrij om de lijst met onderstaande vragen aan te vullen.

Tot zover,


Beste Webmaster,

Ik vind zelf uw reactie niet helemaal kloppen. Ik hoef toch niet voor dat ik iets post toestemming te vragen. Omdat u z`on interview niet heeft kunnen regelen moet u juist content zijn met mijn thread hier op Haarweb en feit dat ik hiervoor moeite heb gedaan.

Behalve dat ik heb vermeld dat ik namens meerdere forumgebruiker van haarweb graag wat vragen zou willen stellen heeft op het posten na van de thread niks te maken met haarweb.

Ik vind het dan ook tever gaan dat u de reacties op dit onderwerp verwijderd.'



__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie

Laatst gewijzigd door Henk21; 3 maart 2004 om 15:08
Henk21 is offline  
Oud 3 maart 2004, 15:11   #4
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Re: Re: Re: Stel je vragen over HM aan Dokter Gho

Dit lijken mij de belangrijkste nog niet geheel beantwoorden vragen:

1.Is bij een HM elke haarlijn en dichtheid mogelijk dmv meerdere sessies? Kunt u een NW7 veranderen in een NW1 ook al vindt u het zelf niet cosmetisch verantwoord.

2.Volgens Amerikaanse HM onderzoekers is het zo dat een HM de HT nooit zal gaan vervangen en dat een HM alleen zal dienen als opvulmiddel. Dit omdat de haren verkregen door HM dunner zijn dat gewone haren. Ook zouden de gekloonde haren daarom niet geschikt zijn om te dienen als haarlijn. Klopt dit?

3.Ik heb al vernomen dat het ongeveer 2 a 3 jaar gaat duren voordat u HM gaat uitvoeren in uw klinieken.
Hoe lang duurt het voordat de gemiddelde Nederlander een HM kan laten uitvoeren?

4.Kunt u ons vertellen wat uw tot nu toe behaalde resultaten zijn? Heeft u foto materiaal van de test personen waarin u uw behaalde resultaten aan ons kunt laten zien?

5.Bent u op de hoogte van Dokter Bazan (mexico) zijn onderzoek en de door hem behaalde resultaten met HM. Zo ja, wat is het verschil tussen zijn behaalde resultaten en die van U. Biedt dokter Bazan een kwalitatief goede behandeling aan of betalen deze mensen veel geld om letterlijk proefpersoon te zijn?

6.Kunnen de door HM verkregen haren opnieuw uitvallen onderinvloed van DHT. Met andere worden, Is een HM blijvend?
Hebben deze haren evenveel groeicyclussen als een normale haar?
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline  
Oud 3 maart 2004, 15:14   #5
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb

Beste Henk21,

Wat klopt er in jouw ogen niet?

In je PM vraag je toestemming aan mij om een Thread te openen die direct afgesloten zou moeten worden zodat er niet op geantwoord kan worden'? Je bedoeling was dat iedereen zijn vraag aan de Gho Clinic naar je PM-ed zodat jij ze vervolgens kan posten in de te openen thread.

Zoals gezegd... heb je hier nog geen antwoord op verkregen van mij. Het lijkt mij netjes dat je éérst wacht op antwoord m.b.t. de door jezelf aangevraagde toestemming voordat je tot actie overgaat.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline  
Oud 3 maart 2004, 15:19   #6
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Red face

Webmaster,
Ja, dat was de bedoeling. Maar omdat Dr Gho over een aantal dagen voor een paar weken vertrekt naar het buitenland wil ik er een beetje haast achter zetten. Aangezien ik binnen 3 dagen nog geen reactie van u heb gehad besloot ik toch maar zelf een thread te openen.

Kunt u voortaan niet PM en. Hier is de thread niet voor...
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline  
Oud 3 maart 2004, 15:36   #7
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb

Citaat:
Beste Webmaster,
Ik vind zelf uw reactie niet helemaal kloppen. Ik hoef toch niet voor dat ik iets post toestemming te vragen. Omdat u z`on interview niet heeft kunnen regelen moet u juist content zijn met mijn thread hier op Haarweb en feit dat ik hiervoor moeite heb gedaan.

Behalve dat ik heb vermeld dat ik namens meerdere forumgebruiker van haarweb graag wat vragen zou willen stellen heeft op het posten na van de thread niks te maken met haarweb.

Ik vind het dan ook tever gaan dat u de reacties op dit onderwerp verwijderd.'
Beste Henk21,

Lees mijn reactie's nog eens door : ik heb de indruk dat je het anders leest/opvat dan de bedoeling is. Je hoeft uiteraard niet voor elke post toestemming te vragen, maar in dit geval ligt het ietwat anders, nl:"

1. Je hebt zèlf om toestemming gevraagd bij mij en daar -nog- geen antwoord op gehad. Aangezien je ervoor gekozen hebt de thread alsnog te plaatsen, was dit aanleiding voor mij om je bij deze van een reactie te voorzien.
2. In je PM zeg je o.a. : 'Ik heb contact kunnen leggen met Dokter Gho. Namens heel haarweb mag ik hem eenmalig een aantal vragen stellen over HM. . Als iets geregeld wordt namens heel HaarWeb dan lijkt het ons niet meer dan normaal dat wij (HaarWeb) hier ook in betrokken worden...
3. In tegenstelling tot wat jij hierboven vermeldt heeft een dergelijke verzoek wel dègelijk iets te maken met HaarWeb. Zie hiervoor punt 4.
4. Er lopen al verzoeken omtrent een interview via onze collega's van www.mijnhaar.nl en -nogmaals- wij geven er de voorkeur aan dat deze verzoeken worden samengebracht tot één enkel verzoek richting de Gho Clinic.
5. De postings in deze thread zijn niet per opzet verwijderd, maar in kleine tekst afgebeeld in mijn eerste reactie. (HaarWeb verwijderd nóóit berichten, tenzij deze ingaan tegen onze reglementen en dat is hier vanzelfsprekend niet het geval).

Natuurlijk zijn we content met je inbreng : als je mijn reactie's leest zoals ze bedoeld zijn, dan vind je dat er ook duidelijk in terug. Maar -nogmaals- : wij zien graag dat wij de diverse verzoeken centraal coördineren en samenbrengen tot 1 enkel verzoek. Graag dus in onderlinge samenwerking tussen onze leden, mijzelf (HaarWeb) en www.mijnhaar.nl

Dat mag toch geen probleem zijn? Als je hier verdere ideeën over hebt, dan horen wij het graag. Ik zal contact opnemen met www.mijnhaar.nl en je laten weten wat de status is van de contacten met de Gho Clinic.

Hartelijke groeten,
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline  
Oud 3 maart 2004, 15:50   #8
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb

Citaat:
Originally posted by Henk21
Webmaster,
Ja, dat was de bedoeling. Maar omdat Dr Gho over een aantal dagen voor een paar weken vertrekt naar het buitenland wil ik er een beetje haast achter zetten. Aangezien ik binnen 3 dagen nog geen reactie van u heb gehad besloot ik toch maar zelf een thread te openen.
Ok Henk21,

Ik begrijp dat er wat jou betreft enige haast achter zit.... maar laten we rustig wachten tot Dhr. Gho terug is van zijn tripje. In de tussentijd houd ik je op de hoogte van de informatie die wij binnenkrijgen van www.mijnhaar.nl en de Gho Clinic, ok?

Bedankt voor je informatie,
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline  
Oud 3 maart 2004, 16:42   #9
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Kortom.... Henk, je had die thread gewoon moeten plaatsen zonder alvorens eerst een aanvraag te doen via een pm....
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline  
Oud 3 maart 2004, 17:20   #10
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Van mij mag deze thread weg!!
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline  
Oud 3 maart 2004, 17:24   #11
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Kun je zelf ook doen hoor----> edit
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline  
Oud 3 maart 2004, 17:57   #12
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb

Citaat:
Originally posted by pindakaas
Kortom.... Henk, je had die thread gewoon moeten plaatsen zonder alvorens eerst een aanvraag te doen via een pm....
... dan had Henk hetzelfde antwoord gekregen als nu het geval is. Het enige wat HaarWeb wil is dat deze aanvraag in onderling overleg met de diverse partijen in behandeling wordt genomen : uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde bereiken.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline  
Oud 3 maart 2004, 18:13   #13
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Verwijderen van threads door leden.

Citaat:
Originally posted by pindakaas
Kun je zelf ook doen hoor----> edit
Beste Pindakaas,

Het verwijderen van complete threads is uitsluitend voorbehouden aan de Webmaster en (in de toekomst) Moderators. Een 'regulier' HaarWeb-lid heeft géén rechten om een complete thread te verwijderen, ook niet als hij/zij de eerste posting in een thread heeft gedaan. Het verwijderen van een individuele posting in een thread is wèl mogelijk.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline  
Oud 4 maart 2004, 12:40   #14
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Re: Verwijderen van threads door leden.

Beste Webmaster,
Kunt u deze thread verwijderen..
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline  
Oud 4 maart 2004, 13:38   #15
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb thread verwijderen

Beste Henk21,

Als jij daar de voorkeur aan geeft, dan zal ik de thread verwijderen. Ik zal hem niet definitief verwijderen, maar verplaatsen naar ons niet-openbare archief. Op die manier kunnen wij de door jouw al gestelde vragen aan Gho bewaren en deze meenemen in een nieuwe thread die wij binnenkort gaan plaatsen, ok?

Ik heb vandaag contact opgenomen met www.mijnhaar.nl, aangezien ook zij al bezig waren met een vragenlijst/interview naar Gho. Wij willen graag jouw vragen hieraan toevoegen en deze binnenkort publiceren op het forum. Bedankt voor je inbreng.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.