Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren

Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 maart 2002, 18:06   #1
wboy
HaarWeb lid

[minoxidil] Xandrox

zijn er ook mensen hier die xandrox gebruiken?
wboy is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2002, 22:08   #2
DHTkiller
Banned user

DHTkiller's schermafbeelding

Geslacht:
Xandrox

Ik gebruik de Xandrox 12.5% al zo'n 4 maanden, maar ik zie nog geen resultaat. Ik ga de 12.5% combineren met de Xandrox 5% met 0.025% retinoic acid.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2002, 10:56   #3
alwin
HaarWeb lid

Question Xandrox

Heb deze week Xandrox 5% besteld bij het bedrijf Regrowth. Heeft iemand ervaring met dit produkt cq bedrijf ?
Kreeg na mijn order namelijk een mailtje dat ze het etiket zouden aanpassen zodat bepaalde ingredienten niet vermeld zouden worden i.v.m. EU wetgeving, hierover heb ik mijn twijfels, klopt dat wel. bvd.

Because prescription drugs are not allowed into EU countries from outside of the EU countries, we ship our drugs to patients in these countries by removing the authentic labels, and by replacing those labels with labels which describe the contents as ingredients which are allowed into EU countries from 'the competitive outside world.'
In the case of 5% minoxidil, for example, the false label contains all the ingredients normally in 5% minoxidil, except minoxidil. That word does not appear on the false labels.
For Finasteride, we cannot ship the actual bottles of Propecia
into EU countries, as the labels cannot be removed from the bottles, and the tablets themselves look like some kind of prescription medication. As such, we use Merck's Finasteride, but we place it into clumsy looking capsules which we label 'Knox Gelatin Capsules' and we write on the label all contents of the capsules - less the one ingredient (1 mg. of Finasteride) which is a prescription item. For products with a lotion consistency, we attach labels which indicate the contents to be Hand Lotion.

We also have to declare the products to be Free Samples, and on the green customs slip, we place a value of $1.00 per-bottle-ordered on it. Then, on the address label's fold-out portion, which is the invoice, the products are, again, described as Free Samples which cost nothing, and they are described just like the false labels describe them. No copy of the credit card slip is enclosed.

It is an unfortunate turn of events within the EU which has forced us to do this. We had to choose between continuing to treat the thousands of patients we already have in EU countries, or abandoning them to the dictates of the Bundestag. The choice was an easy one for us to make.

Best regards,
alwin is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2002, 23:20   #4
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!

Uitgeblust's schermafbeelding

Ik stuurde Regrowth eerst dit mailtje:

"Hi, I am a resident of the Netherlands (Holland) and want to know about how to order Xandrox. I already use finasteride and my physician knows about it. However he is telling me that the use of minoxidil is redundant, but I want to give it a try.

Yours truly,

K. Uitgeblust"

Daarna kreeg ik precies hetzelfde bericht als die jij kreeg .. van ene Jim Dorius:

Vervolgens stuurde ik dit mailtje:

"But how do I actually now whether or not it's the right product. It is not because I don't have faith in you, but I don't want to risk my health!"

Toen kreeg ik een heel raar mailtje met zoiets als "then the best thing for you is to not order any products!"

Vaaaaaaaaaaaag, dus van mij hoeft het niet!
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2003, 20:41   #5
pindakaas
pindakaas the 2nd.

pindakaas's schermafbeelding

Re: xandrox15

Citaat:
Originally posted by rotterdam
XandroX15 is 15%minoxidil en zou een powerfull goedje zijn, who knows het is pas since oktober op de markt, bij minoxidil.com

Ze zeggen dat xandrox15 en spirolactone + s'ochtends minox 5% toch momenteel het beste te zijn.

Eigenlijk heb ik het gevoel dat een echt middel nog steeds niet bestaat, wat is er nou bekend van 6-bap of wat is het innovate

Commentaar???
Xandrox is best wel een goede minoxversterker. Alleen het enige wat minoxidil doet, zijn de bloedvaten verwijden in je schedel. Waardoor er een betere/grotere stroming is van voedingsstoffen voor naar je haar. Maar als dit nou allemaal geblokt word.... dan schiet je er nog niets mee op eigenlijk.

Bij het middel Innovate zit `t `m juist in het blokkeren van onthaarsignalen (de stof Cytopurine of 6-bap) Ook worden diezelfde voedingsstoffen versterkt met PDG (Glyceryl pentadecanoate) waardoor er genoeg energie bij de wortel komt, en deze uiteindelijk een goede, gezonde haar kan produceren.

Eigenlijk zijn alle andere "goedwerkende" middelen (fina, duta, minox. etc.) van nature nooit een echt haaruitvalprodukt geweest (prostaat, bloeddrukverlagend etc.) Bij Innovate is dit dus wel het geval. Hier is gewoon specifiek over nagedacht.

Kortom, ik heb er wel vertrouwen in.

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine

--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2003, 10:29   #6
rotterdam
HaarWeb lid

xandrox

ik ga toch de 15% uitproberen, innovate is nog zo nieuw daar wacht ik eerst de resultaten af
rotterdam is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2003, 16:10   #7
rotterdam
HaarWeb lid

user info

News: Xandrox15

Regrowth LLC, has recently added an exciting new product to their Xandrox line of hair loss treatment products, called Xandrox15. The active ingredients in Xandrox15 are 15% minoxidil and 5% azeleic acid. Dr. Lee has put together a good Q&A document on Xandrox15, which I have included below.

I have been testing Xandrox15, and using it exclusively for the last month and a half. While typically it makes sense to try a product for 3 or more months before making an assessment of how well it works for you, I have seen enough of a response in a month and a half of use that I can make some preliminary conclusions about it.

As for how well Xandrox15 works relative to regular minoxidil (and even 5% Xandrox and 12.5% Xandrox), after only one and a half months of use, I am very pleased with what I have seen so far. I have grown vellous, unpigmented hair up to a centimeter long and up to a centimeter in front of my hair line and temples! I have never seen anything like this, and can only attribute it to the high concentration of minoxidil and better absorption thanks to the vehicle. It will probably take several hair cycles (up to a year or more) before this growth becomes cosmetically significant (if at all). This is the fastest, and most effective growth I have seen in the shortest period of time. I have always been an excellent responder to minoxidil so this is probably a contributing factor to what I am seeing. I will soon be posting new monthly photos of my progress, and will keep using Xandrox15. I wholeheartedly recommend this product.
rotterdam is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 11:20   #8
alwin
HaarWeb lid

Question xandrox 15

Iemand ervaring/gedachte/feiten over xandrox 15 ?
alwin is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 11:25   #9
Tiuri
HaarWeb lid

Tiuri's schermafbeelding

goede vraag, en ik heb daarbij een aanvullende vraag:

wat is het verschil tussen de xandrox-reeks en de "gewone" minoxidil-reeks van Dr Lee?

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 11:59   #10
Iemand
Warfare on Hair :D

Iemand's schermafbeelding

De verschillen kan je op de site zien he...
het zal wel beter werken dan minox maar niet veel schat ik..de meerprijs tov minox is voor mij reden om gewoon bij minox te blijven.

Intern:
2x Finasteride (1/4 van 5mg) (dru-online.com)
1x Saw Palmetto 160mg (CheapRegaine.nl)
Vitamine B-Complex (Etos)
Vitamine C (1000mg)
Selenium-Zink (Etos)
Visolie / Omega-3 Vetzuren (Etos)
Bio-MSM 1500mg (Pharma Nord)
Dagravit Totaal 30 (Dagravit)

Extern:

1x-2x Minoxidil 5% (Kirkland, CheapRegaine.nl)
of
2x Minoxidil 5% Day and Night kit (Dr Lee, Minoxidil.com)

Toekomst misschien:
Rooscure
een Anti-histamine
Iemand is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 14:23   #11
wigger
HaarWeb lid

Het verschil is dat in xandrox een antiandrogeen zit verwerkt.
wigger is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 16:56   #12
pizzacat
Kraak eens een noot!

pizzacat's schermafbeelding

ik heb xandrox 15, is gewoon 15% minox, ik gebruik het alleen 's avonds. Je betaalt 176 dollar voor 250 ml daar doe je 2/3 jaar mee, dus ongeveer 18 euro per maand. Wel iets duurder dan de cheapregaine kirkland minox, maar effectiever en hij jeukt minder (bij mij dan).
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 19:08   #13
kevin
Poster v/h Jaar 2008

kevin's schermafbeelding

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pizzacat
ik heb xandrox 15, is gewoon 15% minox, ik gebruik het alleen 's avonds. Je betaalt 176 dollar voor 250 ml daar doe je 2/3 jaar mee, dus ongeveer 18 euro per maand. Wel iets duurder dan de cheapregaine kirkland minox, maar effectiever en hij jeukt minder (bij mij dan).

effectiever? hoe merk jij dat dan?
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2004, 19:13   #14
pizzacat
Kraak eens een noot!

pizzacat's schermafbeelding

meer kleine vellus haartjes en er zijn onderzoeken waaruit blijkt dat minox effectiever is naarmate de concentratie (niet de dosering) hoger is.
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2004, 11:29   #15
Iemand
Warfare on Hair :D

Iemand's schermafbeelding

2-3 jaar met 250ml!?!?
bij 2x daags gebruik is 65ml na 1 maand op, bij 1 daags na 2 maanden.
je red het net 1 jaar en 3-4 maanden met 250ml hoor..

Intern:
2x Finasteride (1/4 van 5mg) (dru-online.com)
1x Saw Palmetto 160mg (CheapRegaine.nl)
Vitamine B-Complex (Etos)
Vitamine C (1000mg)
Selenium-Zink (Etos)
Visolie / Omega-3 Vetzuren (Etos)
Bio-MSM 1500mg (Pharma Nord)
Dagravit Totaal 30 (Dagravit)

Extern:

1x-2x Minoxidil 5% (Kirkland, CheapRegaine.nl)
of
2x Minoxidil 5% Day and Night kit (Dr Lee, Minoxidil.com)

Toekomst misschien:
Rooscure
een Anti-histamine

Laatst gewijzigd door Tiuri; 23 september 2004 om 11:46
Iemand is offline   Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten