Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 16 november 2005, 10:39   #16
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas
Hoi,

Bedankt voor je snelle reactie. Heb inmiddels idd begrepen dat dit toch langere tijd nodig heeft.
Ik begrijp dat jij dan ook de comb andro+diane had toch??
Wat deed het bij jou met vet haar/jeuk en (lichte roos) eigenlijk. gekke is dat ik dat probleem alleen heb gekregen in comb. met de aga-haaruitval. Vetter haar, en daardoor jeuk/lichte roos. Diane had ik circa 10j alleen zonder haaruitval en ook niet de comb. met de hoofdhuid irritatie/vet haar.
Heeft andro dit bij jou ook onder controle gehouden(gekregen? of heb je daar uberhaupt geen last van??
Alvast bedankt voor je reactie.
Liefs
Kitty
hoi kas,ik had inderdaad de diana en androcure 10 de eerste 10 dagen van mijn cyclus.ook ik had vroeger nooit last van vet haar en jeuk en schilfers,toen mijn aga de kop op kwam steken kreeg ik er in behoorlijke mate mee te maken,wist toen nog niet dat dit vaak samen gaat met aga!toen ik de diana en androcure ben gaan slikken werd mijn huid en hoofdhuid juist heel droog!ook verdween mijn roos en jeuk dat alles met de diana en androcure 10.ik heb nu juist een hele vette huid en hoofdhuid ook heb ik nu snel last van roos,zoals je weet ben ik nu dus gestopt met de daiana en andro.liefs millie
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2005, 22:01   #17
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Millie

Hoi,

Ja allemaal herkenbaar. Gekke is dat ik erg lang met alleen de diane al die aga problemen onder controle had (wist niet eens dat ik het had) weet je nog toevallig hoe lang het duurde voordat roos/vette huid etc verminderde? Heb het nu 3 mnd en vind het resultaat tot nu toe nog beneden peil.
Groetjes
Kitty
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2005, 12:28   #18
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
kas

ik had na een half jaar echt een droge huid!misschien zelfs al eerder maar dat weet ik niet meer zeker!liefs millie
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2005, 16:52   #19
Ganescha
HaarWeb lid
 
Ganescha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2004
Berichten: 207
..

Hi dames!

Ik heb ook last van een droge huid, maar niet vet. Maar ik heb eigenlijk een vraag. Hebben jullie ook wel eens zo'n blauwe plek achtig gevoel op je hoofd? Ik heb dit zo vaak (nu ook!!) en het is echt heel naar en pijnlijk.
__________________
Het antwoord is de pech van de vraag.

- Nioxin Shampoo (om de dag)
- Vitamine B12 (Kruitvat)
- Haarverzoringssupplement (Hema)
- Minoxidil 5% (2x per dag)

Gestopt met:
- Spironolactone 2% (avond)
- Bethamethason (1tot 3 keer in de week)
- Ketoconazole (om de 2 dagen)
- Denorex
- Androcur 50mg
- Androcur 10mg
Ganescha is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2005, 18:30   #20
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Ganesha

Hoi,

Dat blauwe plek achtige gevoel ken ik niet/wel haarpijn maar ik geloof niet dat je dat bedoeld toch? Als ik jou was zou ik er naar laten kijken door een arts...
Groetjes Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2005, 18:36   #21
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Millie

Hoi,
Bedankt voor je reactie... ik denk dat ik echt wat meer geduld moet hebben, maar weet soms niet wat ik erger vind, die (te) snel vette haren met jeuk comb. of haaruitval. Je hebt gelijk vaak is het echt een aga teken. Ga di naar dermatoloog (kon er zowaar tussen vanwege uitval iem. anders moest ik tot eind jan. wachten) en vraag of er iets (anders?) te doen is aan de overmatige talg want daardoor ontstaat ook de jeuk/roos..
Ik denk dat ik het antwoord wel weet : hogere dosering andro + meer geduld.... maar ja je blijft hopen he? Heb in ieder geval derma die echt meer dan gemidd. op de hoogte is van de div. medicatie en echt zijn patienten ter wille is.
Heb jij momenteel erg verhoogde uitval, ik meen dat je wel zoiets hebt aangegeven... vaak is na het stoppen van de pil een TE-uitval (tijdelijk) het gevolg. Alleen in aga situatie weet je nooit precies vind ik wat het nu is..
Liefs
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 18 november 2005, 22:07   #22
Ganescha
HaarWeb lid
 
Ganescha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2004
Berichten: 207
Kas

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kas
Hoi,

Dat blauwe plek achtige gevoel ken ik niet/wel haarpijn maar ik geloof niet dat je dat bedoeld toch? Als ik jou was zou ik er naar laten kijken door een arts...
Groetjes Kitty
Het zou best haarpijn kunnen zijn.. Het is ongeveer hetzelfde gevoel wanneer je een staart indoet en deze er weer uit haalt. Dan heb je soms een beetje een drukkend gevoel op je hoofd. Heb het wel vaker en heb dat in het begin bij huisarts en dermatoloog ook aangegeven, maar hier konden ze weinig uithalen. EN voglensmij heb ik het hier ooit eerder gelezen door een jongen die er last van had. Het is alleen ERG pijnlijk
__________________
Het antwoord is de pech van de vraag.

- Nioxin Shampoo (om de dag)
- Vitamine B12 (Kruitvat)
- Haarverzoringssupplement (Hema)
- Minoxidil 5% (2x per dag)

Gestopt met:
- Spironolactone 2% (avond)
- Bethamethason (1tot 3 keer in de week)
- Ketoconazole (om de 2 dagen)
- Denorex
- Androcur 50mg
- Androcur 10mg
Ganescha is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2005, 19:15   #23
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
hoi genesha,volgens mij is dat blauwe plek achtige pijn ook een teken van aga,ik heb dat namelijk ook en mijn dermatoloog bevestigde dat haarpijn en jeuk vaak gepaard gaan met helaas haaruitval!let maar eens op ,als je hele erge haarpijn hebt ,geheid dat je haar ook veel meer uitvalt dan normaal,ook heb ik dat als ik erge jeuk heb dan valt mijn haar ook veeeeel meer uit dan normaal!balen maar waar!liefs millie
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2005, 19:18   #24
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
genesha hoe gaat het eigenlijk met jou aga,is het nu een beetje stabiel?klopt het dat ik ergens gelezen heb dat jou moeder ook aga heeft?zo ja,hoe gaat zij er eigenlijk mee om?liefs millie
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2005, 12:26   #25
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Ganesha/millie

ja wat millie zegt geloof ik ook wel. Ik had die rare pijntjes/jeuk/vet haar en roos etc . helemaal nooit toen ik die haaruitval niet had..

ga di naar de dermatoloog zal 'm eens daarover navragen.
Groetjes
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2005, 12:49   #26
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
Hoi Kas,

Ik wens je alvast veel succes bij de dermatoloog! Liefs Joney!
Joney is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2005, 23:50   #27
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Ik heb ook last van haarpijn. Ik heb eens aan de dermatoloog gevraagt wat dit betekent. Hij zei dat het niet pers'e met AGA te maken hoeft te hebben. Haarpijn is volgens hem met name een teken van TE. Mensen die door chemo hun haar verliezen, schijnen ook vaak last te hebben van haarpijn. Het komt veel voor bij mensen die veel haar verliezen maar niet pers'e bij mensen met dunner wordend haar. Het heeft te maken met de haarspiertjes, als het ware spierpijn, maar dan van de huid.

Laatst gewijzigd door sigur; 3 december 2005 om 19:04
sigur is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Zelfmoord is dat goed??? rina Haarproblemen bij vrouwen 58 27 december 2005 01:33
Eindelijk eens goed nieuws!! Deja TTM - Algemeen 8 16 mei 2005 18:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.