Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 september 2006, 17:08   #1
miejefke
HaarWeb lid
 
miejefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgie
Berichten: 332
Bolleke

Hé Bolleke, hoe was het vandaag, met je thesis? De inhoud is zeker perfect, maar hoe reageerden de juryleden? ach wat moet dat stresserend zijn.. ik heb geduimd..
In ieder geval een dikke proficiat voor je moed en inzet.
We spreken nog wel eens af? eventueel met wat meer ttm'ers uit Gent en omgeving?
Miejefke
miejefke is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2006, 19:14   #2
ingevdb
ingeske
 
ingevdb's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Locatie: Vlaams-Brabant, België
Berichten: 95
heb er ook aan gedacht vandaag! hoop dat t meeviel, laat t ons weten als je wil!

inge
ingevdb is offline   Met citaat reageren
Oud 5 september 2006, 22:49   #3
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Bedankt voor jullie mee-leven, leuk...
Zenuwen had ik niet meer, die tijd is voorbij. Ik heb mijn uitleg gedaan en kreeg (zoals verwacht) alleen maar openstaande, gapende monden...
Niemand (behalve mijn eindwerkbegeleidster) had er ooit van gehoord. Eigenlijk een beetje jammer en beledigend want als meezittend jurylid had ik op zijn minst toch verwacht dat die man mijn thesis op voorhand zou ingekeken hebben... maar ja, ik ben na al die jaren niets anders gewoon... Men kent het niet en ik heb er nu eenmaal mijn 'missie' van gemaakt om het onder de aandacht te brengen. Deze thesis was dus niet het eindwerk van mijn studie maar het begin van wat ik werkelijk wil doen: hulpverlening, advies, steun en bezig zijn met mensen met ttm... Ik ben er meer dan ooit van overtuigd dat wij voor elkaar iets kunnen betekenen!

PS: ik ben nu donderdagavond (7 sept) in Gent. Zin en tijd in een afspraakje?? Miejefke en anderen??

Slaapzacht...
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2006, 01:08   #4
Bianca25
Bianca25
 
Geregistreerd: 27 augustus 2006
Berichten: 12
hoi Bolleke,

Ik had een vraagje over jouw boek "Met de handen in het haar".
Is het boek nog bij jou te bestellen (ik zag dat de info van vorig jaar was) en
is het adres nog hetzelfde?

groetjes Bianca
Bianca25 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2006, 11:59   #5
Limburgse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2005
Locatie: zuid limburg
Berichten: 228
Hallo Bolleke,

Fantastisch hoe jij je vastbijt in het onder-de-mensen-brengen-van-ttm! Super dat het zo goed gegaan is. Ik heb er bewondering voor dat je het kunt.
Zou ik de documentatie ook mogen krijgen? Ben razend benieuwd.....

Dit betekent officieel het einde van je opleiding? (in nederland gaat dat allemaal anders heb ik het idee) Zo ja, PROFICIAT!!!!!!!

Je bent een vrouw naar mijn hart, en ook voor vele anderen!

Groetjes De Limburgse
Limburgse is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2006, 14:46   #6
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
he bolleke,

Proficiat met je eindwerk! Na al dat gezwoeg, ineens die verlossing. Heb je je uitslag al??

Petje af!
xxx
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2006, 14:30   #7
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Ja hoor, heb m'n uitslag al, geslaagd met onderscheiding . Ik 'stoef' daar niet graag mee, maar heb het met deze toch maar gedaan, nè! Maar eigenlijk vind ik die uitslag maar bijkomstig. De opleiding starten, en ondanks toch wel zware ttm-terugvallen blijven doorzetten en geloven in mezelf, dat is pas de beloning!
Ik mag mezelf nu volwaardig gegradueerde in de gezinswetenschappen noemen, optie 'begeleiding'... mag jullie dus nu ook officieel 'begeleiden' want iedereen maakt deel uit van een gezin en van relaties... Maar goed, voor mij verandert er niet zo veel. Ik maak nog meer tijd voor mezelf en ook voor anderen vrij... en dat is mooi, ja toch? Ik ben misschien iets minder op het forum, maar ik werk werk achter de schermen, don't worry.
Sterkte en vrij-zijn voor jullie allemaal!
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2006, 15:40   #8
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Proficiat Daniëlla.
Dat heb je sjiek gedaan! Ben benieuwd wat je plannen allemaal zijn 'achter de schermen'. Van iets je missie maken is een kunst in dit leven en kan niet door veel mensen gezegd worden. Als ik je met iets kan helpen, laat maar weten hé!

xxx Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2006, 10:15   #9
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
Ilseke

Bolleke,

ik kom hier niet meer zo vaak, maar als ik dit lees moet ik toch wel ff reageren hoor : Een dikke proficiat, je bent een vrouw om naar op te kijken !!!!

Liefs,
Ilseke
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2006, 11:31   #10
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hé Ilseke, dat is lang geleden...
Bedankt voor je lieve woorden. Hoe gaat het verder nog met jou en je gezinnetje? Ik kom nog regelmatig in het Gentse... ben je nog niet vergeten hoor...
Groetjes! x
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2006, 11:40   #11
ilseke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 februari 2002
Berichten: 316
Ilseke

ça va: mijn zoon is ondertss bijna 2j (wat gaat het toch vlug)
Het haartrekken is slecht geweest (sinds mijn zwangerschap ben ik terug hervallen), maar ik ben terug in therapie en het gaat opnieuw de goede kant op. Ik voel me alweer veel sterker worden!

Hoe is het met jouw dochters?

X
ilseke is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2006, 11:58   #12
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Ik heb twee prachtige en fantastische dochters! De oudste is 22 en afgestudeerd als meertalig office manager. Zij had (en heeft) direct werk, maar heeft nu nog een maand verlof genomen want ze vertrekt volgende week naar Rome (waar ze nog gaat bijscholen in Italiaans). Onze jongste (20)woont samen met haar vriend en start deze week aan haar laatste jaar verpleging (optie neonatologie). Ja, ben er echt wel fier op... en ook op mijn twee schatten van toekomstige schoonzonen.
Na al die moeilijke jaren lijken de dingen nu zo compleet, een heerlijk gevoel is dat.
Als mensen mij vragen hoe we dat gedaan hebben, zo'n twee prachtige dochters opvoeden tot zelfstandige, assertieve volwassen vrouwen, dan antwoord ik: 'Vasthouden en loslaten'... op het juiste moment... .

Ik wens je heel veel geluk met je zoontje en innerlijke rust voor jezelf!
xx
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2006, 19:30   #13
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Thumbs up Gefeliciteerd !!!

Fantastisch zeg. Had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat het je niet zou lukken Toppertje! Enne... ga door met je ttm missie!!

lieve groet,
Madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2006, 23:28   #14
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hoi!

Madeliefje, bedankt meid! Tijdje geleden hé, hoe is het nog met je? In behandeling? Op eigen houtje stabiel? Ups en downs? Klaar voor de winter? Heb je nog contact met Nijmegen? Geloof jij er nog in??? Ik hoor ook graag eens wat nieuws van een 'ancien' .

Oilily,
Met 'achter de schermen' bedoel ik niet alleen het werk op haarweb, maar ook gesprekken met andere mensen die om de één of andere reden willen praten (of liever, die willen dat er naar hen geluisterd wordt)...
Ik heb er nu meer tijd voor en mààk er ook tijd voor. Het doet me goed, en zo heeft eenieder zijn hobby hé!

Bianca, had ik al geantwoord op jouw vraag? Ik weet het niet, denk het niet, sorry. Ja, het boek is nog te verkrijgen op hetzelfde adres en aan dezelfde voorwaarden.

Limburgse, ik zal proberen om mijn eindwerk naar je toe te sturen, oké?
Groetjes,
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2006, 17:04   #15
Limburgse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2005
Locatie: zuid limburg
Berichten: 228
Bolleke, dat zou fijn zijn. Boeiend onderwerp, en vanuit mijn persoonlijke en professionele achtergrond ben ik ook gewoon heel nieuwsgierig naar je eindwerk....

x De Limburgse
Limburgse is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voor bolleke ingevdb TTM - Algemeen 0 26 augustus 2006 01:03
voor bolleke tinneke TTM - Algemeen 2 17 januari 2005 19:04
Bolleke: vraag over een boek Jente Boeken en artikelen 2 5 november 2004 09:54
reactie op bolleke...mij voorstellen , pff Gerd TTM - Algemeen 5 19 november 2003 14:44
Beterschap Bolleke!! monique3 TTM - Algemeen 3 29 juli 2003 15:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.