Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 oktober 2019, 20:14   #16
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Volgens mij was het bij mij net zo ongeveer. Sinds maand 4 laat ik mijn haar zelfs opscheren, zie je er nauwelijks wat van. Geduld, komt goed
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2019, 20:29   #17
greenbeauty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2019
Berichten: 81
Geslacht:
Hoop het
greenbeauty is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2019, 21:12   #18
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
3 weken niks aan de hand
Krisdue kraakt alles af wat met buitenland te maken heeft
3200 grafts is nie niks geef het wel even tijd om te genezen
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2019, 21:39   #19
greenbeauty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2019
Berichten: 81
Geslacht:
Ja ik zag het.. dank je wel Don.
Heb even de posthistorie zitten te bekijken van hem.
Wat een reacties zeg.. jemig.
greenbeauty is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2019, 23:09   #20
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Is idd nogal negatief, maar wat ik wel erg veel voorbij zie komen zijn redelijk jonge mannen die enorm veel grafts geplaatst krijgen veelal bij Turkse klinieken en waarbij overduidelijk veel buiten de safe zone geoogst wordt. Zo te zien hier dus ook. Als je dan al niet al te dik haar hebt kan het er toe leiden dat je altijd iets blijft zien bij erg kort haar. Vervolgens (vooral als je dus jonger bent) moet je meteen aan de finasteride om verdere haaruitval tegen te gaan. En ook dus een groot aantal van die getransplanteerde haren. Die waren normaal waarschijnlijk ook uitgevallen omdat ze dus buiten de safe zone zijn geoogst. Ik snap wel waarom ze dan zo extreem veel grafts plaatsen. Dat brengt tijdelijk een heel mooi resultaat maar op langere termijn raak je (zonder iets te slikken) een groot deel net zo hard weer kwijt. Daarom moet je je volgens mij niet blindstaren op het "meer is beter" concept, en dat is nu net het concept waar de klinieken momenteel enorm mee scoren. Het blijft een commercieel verhaal natuurlijk....
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2019, 23:30   #21
greenbeauty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2019
Berichten: 81
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Is idd nogal negatief, maar wat ik wel erg veel voorbij zie komen zijn redelijk jonge mannen die enorm veel grafts geplaatst krijgen veelal bij Turkse klinieken en waarbij overduidelijk veel buiten de safe zone geoogst wordt. Zo te zien hier dus ook. Als je dan al niet al te dik haar hebt kan het er toe leiden dat je altijd iets blijft zien bij erg kort haar. Vervolgens (vooral als je dus jonger bent) moet je meteen aan de finasteride om verdere haaruitval tegen te gaan. En ook dus een groot aantal van die getransplanteerde haren. Die waren normaal waarschijnlijk ook uitgevallen omdat ze dus buiten de safe zone zijn geoogst. Ik snap wel waarom ze dan zo extreem veel grafts plaatsen. Dat brengt tijdelijk een heel mooi resultaat maar op langere termijn raak je (zonder iets te slikken) een groot deel net zo hard weer kwijt. Daarom moet je je volgens mij niet blindstaren op het "meer is beter" concept, en dat is nu net het concept waar de klinieken momenteel enorm mee scoren. Het blijft een commercieel verhaal natuurlijk....
Dank voor je reactie. Helder verhaal
Wat is precies de safe zone dan?

En ik ga geen fina slikken omdat ik gevoelig ben voor de bijwerkingen. Het wordt Minox.

Je geeft aan dat je op latere leeftijd weer een groot deel kwijt ben. Ik dacht dat het getransplanteerde haar niet meer deed uitvallen ik de toekomst?
greenbeauty is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2019, 08:17   #22
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door greenbeauty Bekijk bericht
Dank voor je reactie. Helder verhaal
Wat is precies de safe zone dan?

En ik ga geen fina slikken omdat ik gevoelig ben voor de bijwerkingen. Het wordt Minox.

Je geeft aan dat je op latere leeftijd weer een groot deel kwijt ben. Ik dacht dat het getransplanteerde haar niet meer deed uitvallen ik de toekomst?
De safe zone is het gebied (de haarkrans) welke niet gevoelig is voor het hormoon dat haaruitval veroorzaakt, dus die haren ga je nooit verliezen na transplantatie, echter die haren die daarbuiten worden geoogst zijn daar dus wel gevoelig voor en kunnen alsnog (ook al zijn ze getransplanteerd) uit gaan vallen.
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2019, 10:04   #23
MBerghuis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2019
Berichten: 20
Geslacht:
Vind het er juist keurig uitzien zo kort na behandeling. Bij mij na 8 weken helemaal niets meer zichtbaar achterop. Ben jij bovenop ook met saffier behandeld?
MBerghuis is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2019, 10:37   #24
greenbeauty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2019
Berichten: 81
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MBerghuis Bekijk bericht
Vind het er juist keurig uitzien zo kort na behandeling. Bij mij na 8 weken helemaal niets meer zichtbaar achterop. Ben jij bovenop ook met saffier behandeld?
Dank je wel!
Jazeker bovenop ook met de saffier.
greenbeauty is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2019, 11:58   #25
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Ze zijn ruim binnen de "safe zone" gebleven. Er is een stuk tussen kruin en donor dat netjes is overgeslagen. Zo te zien is er wat schock loss in het donor, maar het ziet er verder niet zorgwekkend uit als je het mij vraagt. Dit trekt komende weken/maanden helemaal bij. Insmeren dagelijks met een fijn laagje bepanthen of verzachtende lotion hielp bij mij erg goed.

Je bent 33. Voorkant is straks helemaal goed als ik kijk naar de inplanting. Achterkant blijft een zorgenkindje, de haren om en tussen het getransplanteerde gebied kunnen verder gaan met uitvallen.

Fina zou ik ook niet direct doen op mijn 33e en in deze situatie, maar niks doen is vragen om problemen. Minoxidil is een goede stap maar ik zou toch ook naar een product gaan dat dht aantasting tegen gaat/verminderd. Kijk dan naar een saw palmetto product ?
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2019, 12:04   #26
greenbeauty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2019
Berichten: 81
Geslacht:
Inmiddels zit ik op 2 maanden.. nog even wachten en hopelijk gaat het dan gebeuren. Mijn donor is al redelijk op weg naar herstel.
Wat vinden jullie ervan?

Aan de linkerzijkant heb ik helaas nog wel last van shockless.
Hopelijk trek dit ook nog recht:







greenbeauty is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2019, 03:20   #27
Lectamindose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2019
Berichten: 69
Geslacht:
Dat gezeik van sommigen ook. Ik vind dat het er goed uitziet. Als je met een vergrootglas op iemand zijn kapsel zit, kun je zelfs bij het gros van de vrouwen die geen alopecia hebben opmerkingen over een nogal brede haarscheiding of een androgyn aandoende haarlijn. Of over heel dun haar, of... of... Kritiek kan altijd.

Je hebt terug bedekking, daar gaat het om. Er is geen mens die zo hard op je haar zal zitten staren...

TS laat een transplantatie doen, wat geld, tijd en moeite kost en hoopt zijn zelfvertrouwen terug te winnen. Dan vinden sommige sadisten het een goed idee hem nog dieper te duwen, terwijl dat helemaal onterecht is... Kom op zeg...
Lectamindose is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2019, 09:48   #28
inhammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2013
Berichten: 23
Ziet er gewoon goed uit inderdaad voor 2 maanden, geen enkele reden om je zorgen te maken. Vanaf nu zal je enkel vorderingen zien. Trouwens, Krisdue is zwaar gefrustreerd vanwege zijn slechte ervaringen en is enkel nog op dit forum om zijn frustraties te uiten, totaal niet serieus nemen dus.
inhammen is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2019, 13:40   #29
Pe84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2009
Berichten: 54
mijn donor zag er ook zo uit na 1 maand, was eerst ongerust maar het is ondertussen wel stilletjes aan het herstellen, langs achter is zo goed als niets meer te zien enkel mijn donorgebied langs beide zijkanten blijven nog wat achter zoals bij jou. Nog niet te veel zorgen maken dus met die shock loss.
Pe84 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2019, 10:33   #30
Br. Tuck
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 augustus 2014
Berichten: 40
Geslacht:
Hi, erg herkenbaar jouw verhaal. Ik heb een soortgelijk aantal grafts laten verplaatsen bij Esteworld, maar ruim 4 jaar geleden.
Ik denk dat het grootste verschil, wanneer je het resultaat vergelijkt met een goede NL/BE kliniek, is de uiteindelijke staat van jouw donor gebied.
Ik ben net bij Prohair geweest en ze waren wel enigszins geschokt door de grove wijze waarop de grafts zijn geoogst (en niet netjes verdeeld, waardoor wat lichtere plekken zichtbaar zijn vooral bij korter haar). Duurde destijds ook lange tijd voordat mijn donor hersteld was.
Ik ga nu ook voor het eerst over 2 weken beginnen met fin/minox lotion, ben benieuwd wat het doet.

Wees gerust, het ziet er nu al keurig uit en wordt allemaal nog veel beter!
gr Tuck

Laatst gewijzigd door Br. Tuck; 27 november 2019 om 10:41
Br. Tuck is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.