Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 oktober 2019, 20:05   #1
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
HT 12 feb 2019 kruin Transhair 1410 grafts

Toch maar even mijn verhaal, na zoveel andere verhalen gevolgd te hebben. Op 12 feb de stap gemaakt om mn kruin bij Transhair te laten behandelen. Er zijn 1410 grafts verplaatst dmv een FUT behandeling. Bijgaand wat foto's, de eerste foto is na 2.5 maand en dat is eigenlijk hetzelfde als hoe het er van tevoren uitzag. Ik moet zeggen dat ik recent pas echte stappen aan het maken ben. De dekking wordt al beter en ik heb toch best nog wel wat maanden te gaan voor het eindresultaat. Al met al ben ik zeer tevreden tot nu toe
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Haar 2.5 maand na haartranspl.jpg‎ (58,7 KB, 137x gelezen)
Bestandstype: jpg HT 8 maanden.jpg‎ (139,6 KB, 129x gelezen)
Bestandstype: jpg DSCN4380.jpg‎ (145,8 KB, 135x gelezen)
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2019, 20:15   #2
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Toch maar even mijn verhaal, na zoveel andere verhalen gevolgd te hebben. Op 12 feb de stap gemaakt om mn kruin bij Transhair te laten behandelen. Er zijn 1410 grafts verplaatst dmv een FUT behandeling. Bijgaand wat foto's, de eerste foto is na 2.5 maand en dat is eigenlijk hetzelfde als hoe het er van tevoren uitzag. Ik moet zeggen dat ik recent pas echte stappen aan het maken ben. De dekking wordt al beter en ik heb toch best nog wel wat maanden te gaan voor het eindresultaat. Al met al ben ik zeer tevreden tot nu toe
Hoezo met de FUT behandeling als ik vragen. Heb je hier veel last van gehad en hoe ziet het litteken er nu uit
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2019, 20:30   #3
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Hoezo met de FUT behandeling als ik vragen. Heb je hier veel last van gehad en hoe ziet het litteken er nu uit
Omdat ik erin geloof dat die effectiever is maar laten we daar verder niet over discussiëren. Het was in ieder geval mijn bewuste keuze. Ik heb geen idee hoe het litteken eruit ziet omdat ik het niet kan zien als ik er naar zoek. Zoals je op de foto ziet is het met haar redelijk kort (stand 4 tondeuse) niet te zien en volgens mij zou het nog korter kunnen mocht ik dit willen. Echter ben ik intussen 52 en heb geen ambities om een skin fade te laten doen...... Ik post dit trouwens meer om het resultaat te laten zien dan om de zoveelste discussie over FUT aan te slingeren dus comments op het resultaat worden meer gewaardeerd
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2019, 23:26   #4
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Dat Transhair vandaag de dag nog steeds FUT aanbiedt, is echt te walgelijk voor woorden.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2019, 01:14   #5
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Gaat de goede kant op! En dat met nog geen 1500 grafts. Heb tot nu toe weinig resultaten hier gezien van mensen die alleen de kruin hebben aangepakt. Algemeen bekend dat dit wat lastig is/langer duurt dan de voorkant, dus dit ziet er veelbelovend uit. Geniet ervan!
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2019, 19:39   #6
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Dat Transhair vandaag de dag nog steeds FUT aanbiedt, is echt te walgelijk voor woorden.
Ditzelfde heb je nu al 100x lopen roepen in elk gerelateerd topic. Nu weten we wel hoe je er over denkt. Pfffff, kansloos dit....
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2019, 19:41   #7
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalen=balen Bekijk bericht
Gaat de goede kant op! En dat met nog geen 1500 grafts. Heb tot nu toe weinig resultaten hier gezien van mensen die alleen de kruin hebben aangepakt. Algemeen bekend dat dit wat lastig is/langer duurt dan de voorkant, dus dit ziet er veelbelovend uit. Geniet ervan!
Kijk, bedankt, ja het gebeurt over het algemeen weinig hier, klopt dat kruin langer duurt dus het kan alleen nog maar beter worden. Ik geniet er zeker van, en ook leuk om eens een positieve ipv enkel kritische reacties te ontvangen En misschien wel waardevol voor mensen die in dezelfde situatie zitten en hier dus minder over kunnen vinden.

Laatst gewijzigd door Mikeye; 15 oktober 2019 om 19:44
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.